"Wprowadzanie jednej religii. Czas odróżnienia głosu Pasterza". Przekaz z dnia 29.05.2020 roku.

https://youtu.be/VYSXVy2jUik

Teraz wiem dlaczego Bóg Najświętszy i Jezus Chrystus i Matka Boża pokazywali mi ruiny Kościoła, zburzony Kościół, pusty Kościół, gdzie parę osób i to starszych wiekiem modlili się płacząc. 

Kościół spróchniały, jakby spalony.

Bóg Żywy pokazał, że będą burzone Kościoły na całym świecie. Znalazłam się w Kościele i Anioł Pana był ze mną i zobaczyłam jak ludzie ubrani w czarne kombinezony innego wyznania księżyca wtargnęli do Kościoła i zaczęli zwalać obrazy święte, Krzyże, a ze ścian zdrapywali freski i sceny przedstawiające Jezusa Chrystusa, Aniołów, Najświętszą Maryję Pannę i wszystko, co ze chrześcijaństwem jest związane.

Kościół, z którego Jezus Chrystus pochylił się z Nieba i zabrał Wielką Złotą Koronę z Kościoła, a spoglądając surowym wzrokiem, zabrał ją do Nieba. 

To wszystko się dzieje.

Najświętsza Maria Panna, która płakała i wołała, ale nie chcieli Jej słuchać i w ciemnej sukni i ciemnym welonie odeszła zgarbiona, zgięta cierpieniem, bo ludzie odrzucili Boga, odrzucili Słowo, które stało się ciałem z Jej ciała. Krwią z Jej Krwi. 

Jezus Chrystus płaczący i cierpiący, który pokazywał mi ile jest dusz potępionych, które idą do piekła, a ile dusz zbawionych.

Te dusze zbawione na tle dusz potępionych, wyglądają jak gwiazdy świecące na ciemnym niebie.

Tyle tylko, że jest ich bardzo, ale to bardzo mało. To było straszne.

Gdy na to patrzyłam, z początku nie rozumiałam co to jest i co to znaczy.

Lecz zaraz Jezus mi powiedział spoglądając na to bardzo smutnym wzrokiem, cierpiącym wzrokiem. a łzy spływały Mu po twarzy. 

Jak ON cierpi, żadne cierpienie na ziemi nie jest porównywalne z Jego cierpieniem! Żadne!

Tak wielka jest to skala Jego cierpienia!


Komentarze

Przepraszam za te paski tła na niektórych postach, ale blogger szaleje z niektórymi orędziami i aby były widoczne, jest to jedyne rozwiązanie, które do tej pory znalazłam.
KarolinkaM pisze…
Musimy się modlić o nawrócenie grzeszników ,codziennie 🙏
Unknown pisze…
Milena
Ja mialam sen w 2016 roku jak Maryja w Kościele klęczy skulona i bardzo placze i wtedy zobaczylam jak wchodzi orszak z demonami niosacy obrazy Swietych i kiedy juz sa w Kosciele zaczynaja zmieniac a dzwiek placzu Maryji w tym snie pamietam do dzisiaj. Kiedy rano wstalam to nie moglam uwierzyc w to co mi sie przysnilo nie dosc ze bylo realne to jeszcze odcismelo emocje

Popularne posty