O stworzeniu człowieka...ukryta analiza. Przekaz z dnia 02.05.2020 roku.


 ...pragnę Wypełnić Wolę Boga Ojca Naszego, Który jest najwspanialszym Ojcem Jedynym i Prawdziwym.
Czasami jak widzi, że mam problem ze zrozumieniem, to pokazuje mi w sercu.

Pewnego dnia wzięłam i przeczytałam o stworzeniu człowieka Adama i Ewy.
I ogrodu rajskiego.
I nagle zobaczyłam, że opis stworzenia ma głębszą ukrytą analizę, znaczenie.
Człowiek to dusza.
Ogród Eden to serce.
Drzewo życia w sercu to Boga Światło, Chrystusa Światło.
Tam jest zawarty opis naszego serca i naszego prawdziwego ja.
I włożył Bóg Ojciec duszę w ciało i ciało ożyło. Dech Boga, to Życie.
Gdy dusza opuszcza ciało, ciało umiera.
Oprócz samego ciała posiadamy dusze, Ducha Bożego (Iskra Ducha Boga Ojca),
strażnik (nasze sumienie).
Wszystko odbywa się w sercu. Stąd opis Czystego serca.
Błogosławieni czystego serca, albowiem oni będą oglądać Boga Żywego.

Gdy istoty ludzkie słyszały Boga Ojca w sercu swoim, rozmawiali ze sobą i byli połączeni Światłem Boga w ich sercach.
Po lewej stronie ciała ludzkiego (na Wschodzie) jest serce. Serce jest tym Rajem. Było połączone z Bogiem Światłem Ducha Chrystusa, Słowo, które ciałem się stało.
Tylko Jezus Chrystus łączy i może nas połączyć z Ojcem z Jednością i w Jedności. Grzech pozbawił dusz Światła Chrystusa i utracili bliskość z Bogiem Ojcem.

Komentarze

Popularne posty