"Wybija godzina wielkiej waszej próby. Europa zostanie podzielona na Blok: A,B,C a potem D". Przekaz z dnia 31.03.2020 roku.

Przesyłam dalsze Słowa Boga Żywego, które usłyszałam w swoim sercu dnia 31.03.2020 roku i z Woli Boga Ojca przekazuję je Tobie i wam i światu.

Oto mówi do was Ten, Który z Miłości do was Swoich Stworzeń, Swoich dzieci, oddał Siebie i przypieczętował Swoją Miłość do was, oddając Swoje Życie w Ofierze Spełnionej na Krzyżu.

Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam.
Czas, abyście zrozumieli dzisiejsze wydarzenia, które są niepewne i napawają was wszystkich Moje dzieci, lękiem i strachem przed nieznanym.
Przed tym, co ma nastąpić, a co zostało objawione Moim Prorokom i Moim Apostołom Miłości. 
Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam. 
Nie lękajcie się, gdyż Ja Jestem Życiem i we Mnie jest Życie i Jestem Dawcą Życia. 
Nie lękajcie się tych, którzy wasze ciało uśmiercić mogą, lecz waszej duszy tknąć nie mogą.
Bójcie się raczej Tego, Który i ciało wasze i duszę waszą do jeziora ognia nieugaszonego wrzucić może.
Skierujcie wasze serca na Słowo Moje i nie bądźcie dłużej ociężali i nie trwajcie dłużej w swoim uporze.
Gdyż godzina wybija, godzina wielkiej waszej próby. I ten, kto do końca wytrwa, zostanie zbawiony.
Amen.

Przekazuję wam co nastąpi.

Otóż Europa zostanie podzielona na Blok A,B,C a potem D.
I postawią wojsko wzdłuż granic, które będą zagrodzone i obłożone drutem kolczastym.
Będzie godzina policyjna, gdzie nikt nie opuści domów. 
Maszyny bojowe wjadą do miast i miasteczek i stanie brat przeciwko bratu. 
Kościoły będą w całej Europie burzone, a władza zostanie oddana przez rządzących tego świata w ręce Ludu ze Wschodu dalekiego. I przyjmą ich ustawę i prawa, tak że staną na usługach owego Ludu.
A od was będą żądać, abyście porzucili wasze kultury, obyczaje i wasze korzenie i praktyki religijne.
Chrześcijaństwo zaś zostanie uznane i ogłoszone za sektę i za chorobę tego świata.
I będzie tępione, tak jak było tępione na początku.
I wielu zginie.
Lecz ten, kto nie zaprze się Syna Człowieczego, tego nie zaprze się Syn Człowieczy przed Obliczem Ojca, Boga Żywego. 

Komentarze

Popularne posty