"Gdybyście mieli wiarę jak ziarnko gorczycy...". Słowa Boga Żywego z dnia 27.04.2020 roku.

Te Słowa Boga Żywego usłyszałam w sercu swoim dnia 27.04.2020 roku i z Woli Boga Ojca Wszechmogącego przekazuję je wam i światu. 

Pisz córko Moja.

Oto mówi do was Ten, Który z Miłości do was oddał wszystko, nawet Siebie!

Gdy mówiłem do Moich Apostołów nauczając ich rozumowania, nauczając ich w przypowieściach, a także zwracając się do nich bezpośrednio, czyniłem to, aby porzucili swój tok myślenia i zagłębili się w sobie odkrywając powoli Prawdę. Przemawiałem do ich ducha stopniowo odsłaniając im zasłonę jaką mieli na swych oczach.
Gdyż choć widzieli, błądzili pomiędzy tradycją, poglądami, interpretacją i przekładem na swoje wyobrażenie. I nie pojmowali kluczowego znaczenia Słowa im danego, które było dla nich wskazówką do dążenia poczynań w rozwoju ich duszy.
W kształceniu się w Miłości i uświęceniu.
Każdy z nich był jak dziecko, uczące się stawiania pierwszych kroków, początkujące na etapie rozwoju duchowego. Pierwszym kierunkiem jaki im wskazywałem to wiara. Gdyż wiara jest początkiem poznania, które prowadzi do Prawdy. Otwiera wam możliwość zagłębienia się w Ogóle Stworzenia. Wiara sama w sobie jest już zaczątkiem głębi poznania. 
To dlatego rzekłem do nich: "Gdybyście mieli wiarę jak ziarnko gorczycy, to powiedzielibyście tej morwie.
Wyrwij się z korzeniem i przesadź się w morze, a byłaby wam posłuszna".
Tak powiadam wam wszystkim. 
Ten, kto ma wiarę ten posiada Miłość i ufność pokłada we Mnie. Ten nie zachwieje się i idzie prosto.
Amen.

Komentarze

Popularne posty