Ostatnie uderzenie Zegara!

Podaję Ci to co dane mi było od Boga Ojca Żywego widzieć i słyszeć w 2019 roku.

Otóż znalazłam się nad morzem jakby na wyżynie morskiej, a w dole przy skałach grupa ludzi zachowywała się dziwnie. Biegali od skały do skały. Podeszłam do nich i zapytałam się, co oni robią?
I odpowiedzieli mi, że mierzą poziom wody, gdyż chcą wiedzieć kiedy przekroczy czerwoną linię. I nagle po tych słowach nie wiadomo skąd pojawił się przede mną, przed moimi oczami wielki zegar i usłyszałam Głos, że zostało jedno uderzenie Zegara i wszystko się zacznie. I Fala uderzy z siłą. I wołałam do tych ludzi, aby zostawili to i pobiegli powiedzieć innym, że zostało tylko jedno uderzenie Zegara i aby modlili się za siebie i innych, bo Bóg Ojciec Żywy wysłucha każdego. I stanął przede mną Anioł Boga Żywego, a wokół mnie pojawili się ludzie w rożnym wieku i zaprowadził nas do góry. I modliliśmy się wszyscy. I nagle zostałam uniesiona i zobaczyłam jak Zegar wybija i pojawiło się wielkie trzęsienie Ziemi jakiego nie było w historii pomiarów. I wszystko co stało legło w gruzach, i pojawiła się wielka fala i przykryła wszystko i utworzył się ocean trupów. I zabrał mnie Anioł jeszcze wyżej ponad Ziemie w przestrzeń i zobaczyłam z góry jak przez całą Ziemię przeszła olbrzymia rysa. Od jednego Krańca Ziemi do drugiego. A ta rysa była bardzo olbrzymia i szeroka.
I znowu znalazłam się z tymi ludźmi i oni wszyscy się modlili i ja też.
I nagle niebo się otworzyło i zawołał Anioł Pana: "Spójrzcie i radujcie się!
Oto nadchodzi Ten, Który zwie się Pan Panów, Król Królów, Pan i Życie! Ten Niezwyciężony!"
I zobaczyłam niezliczoną ilość Aniołów. I usłyszałam coś jak tuby, trąby, jakby trąbili.

Komentarze

Popularne posty