Tytuł strony bloga z Woli Boga Ojca Żywego. Przekaz z dnia 18.05.2020 roku.

Gdy Bóg Ojciec, Bóg Żywy mówił do mnie pokazując mi to co się już dzieje, ja powiedziałam do Niego, że jestem prostą kobietą i mi nie uwierzą.

-Jak mam do ludzi mówić?

A wtedy Bóg Ojciec powiedział tak:

"Jam Jest Głos Wołający na pustyni.

Prostujcie drogę Panu Swemu!

Prostujcie serca swoje przed Tym, Który zwyciężył śmierć, a Imię Jego Zwycięzca!

Tak powiesz do nich, gdyż posyłam Cię do tego świata, który jest pustynią".


Tytuł z Woli Boga Ojca Żywego:

"Głos Wołający na Pustyni!

Prostujcie Drogę Panu Swemu!

Prostujcie serca swoje przed Tym, Który zwyciężył śmierć i zasiada na Tronie Chwały! 

A Imię Jego Niezwyciężony! 

Zwycięzca!".


**************************

chwilę później


Droga Doroto, tytuł główny strony:

Głos Wołający na pustyni.

Ale mamy dodać też jako podtytuł:

Prostujcie Drogę Panu Swemu.

Prostujcie Serca Swoje przed Tym, Który zwyciężył śmierć i zasiada na Tronie Chwały. A Imię Jego Niezwyciężony!

Zwycięzca!

Komentarze

Popularne posty