APEL BOGA OJCA DO MIESZKAŃCÓW ZIEMI. Słowa Boga Żywego z dnia 03.04.2020 roku.

Apel Boga Ojca do mieszkańców ziemi, który usłyszałam w sercu swoim dnia 03.04.2020 roku i z Woli Boga Ojca przekazuję go Tobie i wam i światu.

Apel do mieszkańców ziemi!

Idź i powiedz im i nie bój się ich, bo Ja Jestem z Tobą!
Wołaj aż usłyszą!
I nie lękaj się mówić do nich w Moim Imieniu, gdyż Ja Sam wkładam Moje Słowo w twoje usta i posyłam Cię do nich, jak posyłałem moich synów i córki, tak i czynię to dziś!
Gdyż rzekłem: "I wyleję Ducha Mego na wszelkie ciało, a synowie wasi i córki wasze prorokować będą, a starcy wasi będą śnili, a młodzieńcy wasi będą mieli widzenia. Nawet na niewolników i niewolnice wyleje Ducha Mego w owych dniach".

Posłuchajcie Mnie wszyscy mieszkańcy ziemi!
Posłuchajcie co wasz Stwórca, Bóg Ojciec ma wam dopowiedzenia!
Nastawcie uszu i wytężcie wasz słuch!
Abyście nie mówili do Mnie: "Panie, kiedy Ty do nas mówiłeś?"
Gdyż oto teraz Ja Jestem! Pan i Bóg wasz.
Powiadam wam, że jeśli słysząc Mój karzący Głos i odrzucając Go; odrzucacie wasze odkupienie, a ściągacie na siebie gniew Mój i Kielich Zapalczywości Mojej, z którego będziecie pić wszyscy, którzy odrzucają Moją Miłość i Moje Słowo!
I pomimo wszelkich znaków na niebie i ziemi, i pomimo Mojego przyzwolenia siłom Ziemi, aby w was uderzyła, aby wystąpiły wszystkie siły przeciwko wam, niegodziwcom i bluźniercom!
Przeciwko tym wszystkim, którzy odrzucają Moją Miłość, Moje Przymierze i bluźnią Mojemu Barankowi Ofiarnemu, który przelał za was wszystkich Swoją Najświętszą Krew!
I Który niczym Baranek Ofiarny został złożony, abyście wierząc w Niego, ze śmierci powstali do życia!
Wy nadal trwacie uparcie w swojej ślepocie!
I nadal podążacie drogą ciemności i zatracenia!
Więc się was wszystkich pytam!
Czyż Ja Jestem nie nawoływałem was wszystkich, abyście powrócili do Mojego Przymierza i Mojego Prawa Miłości?!
Abyście powrócili na Moją Drogę Miłości?!
Abyście zaprzestali zabijać Moje Dary, będące w łonie matek?!
Dary, które są Moimi Skarbami cenniejszymi od wszystkiego co znacie?!
Cenniejsze od złota, srebra i kamieni szlachetnych!
Zabijając je odbieracie i pozbywacie się dobra i Talentów w jakie obdarowuje je nimi, posyłając je do was, aby was wspierali i dopomogli wam, uzupełniając wasze braki!
Abyście mogli wzrastać w Miłości, pobudzając i rozwijając możliwości waszej duszy i jej rozwoju. Powodując jej wzrost na szczeblu rozwoju!
I czyż nie nakazałem wam czynić miłosierdzie wobec bliźnich?!
Wobec sierot i wdów?!
Abyście nie uciskali przychodnia, ani cudzoziemca?!
Abyście czynili dobrze i w Prawdzie!
A wy, pomimo Mojego nawoływania i Mojego napominania, pozostajecie krnąbrni i bierni w czynieniu wszelkiej nieprawości i niegodziwości!
Z ubogiego zdzieracie ostatnie jego okrycie!
Głodnych pozbywacie chleba!
Spragnionych wody!
Wszędzie szerzycie wasze nieprawości i niesprawiedliwe osądy!
A wyciągających do was ręce, odrzucacie i puszczacie ich z pustymi rękoma! 
Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam!
Wszystko jest już przygotowane na Moje Ponowne Przyjście!
I nie będę dłużej zwlekał i odpłacę robotnikom za ich posługę jaką im powierzyłem!
I taka miara jaką odmierzyli będzie i im odmierzone!
Amen.

Komentarze

Unknown pisze…
Czy mozesz wprowadzic wyszukiwarke aby latwiej bylo znalezc przekaz na jakis temat? Dziekuje.
Niestety tak to nie działa:)
W wyszukiwarce już pokazuje się strona. Na inne trzeba jeszcze trochę poczekać. Sama na początku tak myślałam, że zakładanie strony internetowej jest i proste i szybkie, ale Google zanim przetworzy dane, potem udostępni je, to trzeba niestety parę tygodni poczekać. Na dzień dzisiejszy jest na etapie przetwarzania danych. Tak więc cierpliwości:)

Popularne posty