"Oto królestwo ludzkie przeminie, a powstanie Królestwo Boże". Słowa Boga Żywego z dnia 02.02.2019 roku.

Podaję Ci dalsze Słowa Boga Żywego, które usłyszałam 02.02.2019 roku i z Woli Boga Ojca przekazuję je Tobie i wam i światu.

Wstań córko Moja i przekaż im Moje Słowo, które zapisze twoja ręka.

Oto mówi Bóg wasz, Ja Jestem!

Oto królestwo ludzkie przeminie, a powstanie Królestwo Boże.
Nowe gwiazdy, niebo i powietrze powstaną w jednej chwili na Moje wezwanie!
Światło świeci tak jasno i w blasku, a ciemność należny już do przeszłości!
Radują się wszystkie Moje Istoty Światłości z nadchodzącego Mojego Słowa, które przybędzie w Mojej Pełni i w blasku!
Ja Jestem Panem, Miłością i Światłością i poza Mną nie istnieje nic!
Ten, kto Prawdę Moją widzi i zna, ten jest prowadzony do Mojego Królestwa Niebieskiego!
Miłość, Ogień i Światłość nadchodzi do was jako wasz Sąd!
Pozostaną tylko prochy, które stanowić będą nową formę życia!
Wszystko staje się Nowe i Czyste w Najświętszym Dźwięku z Mojej Istoty!
Jedno w Moim Słowie i w Moim Duchu!
Gdyż tak chcę i tak się stanie!
Amen.

Komentarze

Popularne posty