"Ja Jestem twoją Radością! Niech te słowa rozbrzmiewają w twoim umyśle i przenikną do głębi twej duszy. Ja - Towarzysz, który cię nigdy nie opuści - Jestem niewyczerpanym źródłem radości. Jezus na zawsze.

https://m.facebook.com/umilowaniBoga/posts/1535095196639045

Droga Doroto, gdy podałam Ci Słowa Boga Żywego, które usłyszałam dzisiaj w sercu swoim, po modlitwie wzięłam Telefon i nie wiem jak ale coś mnie tknęło, aby wpisać to zdanie: "Ja Jestem Radością i Życiem!"
I wpisałam to i pojawiła się ta strona.
I dziele się z Tobą.
Moja znajoma, twierdzi, ze tak Jezus nas prowadzi.

********************

Piękne Słowa! Powinniśmy często do nich wracać. Najlepiej codziennie. 
Umieszczam tutaj, gdyż myślę, że i Wam, tak jak i mi potrzeba takich Słów, szczególnie, gdy mamy słaby dzień. 

Jest nowy przekaz od Boga Ojca u Anny od Jezusa:


Komentarze

Popularne posty