"Ja Jestem Tym, Który wkłada Moje Słowa w twoje usta". Przekaz z dnia 07.01.2020 roku.

W południe poczułam się słabo i dziwnie, i zaczęłam modlić się i nagle jak woda spływały na mnie Słowa Boga Żywego jak kaskada wody obmywały mnie i usłyszałam.

"Córko Moja Katarzyno nie bój się mówić do nich i przekazywać Moich Słów dla nich ani nie myśl czy dobrze robisz. Bo Ja Ojciec, Bóg Wszech Rzeczy, Ja Jestem Tym, Który wkłada Moje Słowa w twoje usta".

I usłyszałam:

"Idź i powiedz im Moim dzieciom, że nadszedł czas aby zebrali i zobaczyli swoje owoce nienawiści. Bo owocem nienawiści jest śmierć, a żniwem wojna. I da upust ich nienawiść i przeleje w czyn i zbiorą co zasiali. A także powiedz im aby modlili się o wiarę. Bo poruszę podłożę i Fundamenty Ziemi i poruszę je bardzo i wstrząsnę nimi jak drzewem Figowym i wielu umrze z przerażenia. A gdy to nadejdzie, aby całkiem nie utracili wiary, a przez to Miłość. 
A także nadszedł czas już aby zakończyć Czas Siewca a rozpocząć Czas Żniw. Aby posłać żeńców co by Mój Plon zebrali. Aby w niepogodę nie porwał i nie poniszczył wicher razem ze wszystkim"

I Chrystus mówił też na temat tego Anioła. Że posłał Go, abym zobaczyła, ze ON Jest nie tylko Bogiem Słowa ale i Czynu.

Komentarze

Popularne posty