Wizja. "Patrz i zapamiętaj". Przekaz z dnia 25.01.2020 roku.

Przesyłam Ci, to co dane mi było zobaczyć i usłyszeć w niby śnie, wizji, którą miałam dnia 25.01.2020 roku i z Woli Boga Ojca Wszechmogącego przekazuje je Tobie i wam i światu.

Otóż w niby śnie, a możne to było coś więcej, gdyż było takie realne.
Byłam uniesiona i znalazłam się ponad Ziemią i unosząc się widziałam niebo ciemne, a na nim niezliczona ilość gwiazd świecących. I Anioł Pana był ze mną i Bóg Ojciec. I powiedziałam na głos, że tych gwiazd jest tak wiele jak piasku. I przypomniały mi się Słowa Boga Żywego, gdy mówił do Abrahama, że z niego wyjdą narody i będzie potomstwo jego liczne jak piasku. I gdy tak podziwiałam, ten widok, usłyszałam nagle: "Patrz i zapamiętaj".
I w jednej chwili wszystkie gwiazdy naraz straciły cały blask i ciemność ogarnęła całe niebo. A widok był przerażający!

Komentarze

Popularne posty