"Do tych, którzy w ślepocie istnieją". Słowa Boga Żywego z dnia 15.01.2019 roku.


Te Słowa Boga Żywego usłyszałam w swoim sercu dnia 15.01.2019 roku i z Woli Boga Ojca przekazuje je Tobie i wam i światu!

"Pisz córko Moja do tych, którzy w ślepocie istnieją i przekaż im Moje Słowo."

Oto mówi do was Pan i Bóg wasz!
Ja Jestem Bogiem Jedynym!
Ojcem całego stworzenia i wszelkiej Rzeczy i wszystko należny do Mnie!
Objawiłem wam Moje Miłosierdzie, Moją Łaskę i Moją Chwałę w Moim Jedynym Synu Yahshua, którego zwiecie Jezusem Chrystusem!
Ustaliłem Datę i objawiłem ją Moim Aniołom i Moim Mieszkańcom Nieba!
Wszystko czynię Nowym!
Strzeżcie się Mieszkańcy Ziemi, strzeżcie się!
Gdyż rozpaliliście we Mnie Mój Ogień Zapalczywości Mojej!
I On płonie i staje się Ogniem Płomiennym!
Moi słudzy i służebnice Moje, posyłam was, abyście głosili całej Ziemi Mój karzący Głos Mego Słowa!
I niech cala Ziemia usłyszy Mój Gniew!
I nie zawaham się i Moja Sprawiedliwość spadnie na was!
Amen.

Komentarze

Popularne posty