TO SĄ POWODY, DLA KTÓRYCH MNIE NIE SŁYSZYSZ.

 28 marca 2015 - Słowa Jezusa przekazane przez Siostrę Klarę

 Clare zaczęła... Dziękuję Ci Panie, że tak czule mnie przytulasz i pokazujesz mi wiele twarzy, którymi Cię czciłam, pozwalając wtopić się w tę jedną. 

 Jezus odpowiedział… „Moja Oblubienico, nie chciałem, abyś czuła się ode Mnie oddzielona, ​​naprawdę jestem dla ciebie tym wszystkim, rzeczywiście te obrazy, których użyłaś, oddają indywidualne aspekty Mojej Osoby i nie mam nic przeciwko temu, że ich używasz. Chcę tylko przyzwyczaić cię do Mojej prawdziwej twarzy, abyś nie była zszokowana, gdy Mnie zobaczysz”.

 (Clare) O słodki Panie, jaki jesteś dla mnie dobry.

 (Jezus) „O słodka Oblubienico, jak Ja Cię kocham.”

 (Clare) Zdecydowanie pokazujesz to na wiele sposobów, jestem całkowicie przytłoczona Twoimi darami dla nas. Proszę, pociesz Ezechiela, proszę, wyciągnij go z mroku. Proszę?

 (Jezus) „Moja droga, on niesie teraz dla Mnie bardzo ciężki krzyż. Czy mam go od niego usunąć?

 (Clare) Cóż, nie... Może jeśli mu to wyjaśnię, przyjmie to z większą pewnością.

 (Jezus) „Być może. Ale wiele razy ofiarował Mi siebie jako całkowitą ofiarę i cieszę się, że mogę podzielić się z nim tym, co muszę znosić z powodu wielu dusz”.

 (Clare) Myślałam, że już zniosłeś to wszystko na krzyżu.

 (Jezus) „Grzechy tak, ale dynamika wrzących sytuacji nie. W Niebie jest teraz dużo napięcia. Wszyscy jesteśmy w ruchu, że tak powiem. Czekanie, czekanie, czekanie".

 (Clare) Myślałam, że wczoraj wieczorem powiedziałeś, że data została ustalona?

 (Jezus) „Rzeczywiście tak powiedziałem i na to czekamy. Wiesz, jak to jest czekać, ale nie wiedziałaś i nigdy nie będziesz wiedziała, co oznacza czekanie na ten moment. To jak żaden inny w historii. To jest straszne. Czekanie, czekanie, czekanie".

 (Clare) Czy możesz mi powiedzieć więcej?

 (Jezus) „Nie, Moja droga, z wyjątkiem tego, że jesteś bardzo blisko”.

 (Clare) W czasie czy w myślach?

 (Jezus) „Oba”.

 (Clear) OK.

 (Jezus) „Słuchaj Mnie, Moja droga, po prostu wytrzymaj trochę dłużej pod presją tego życia, nie męcz się robieniem dobra, jak zaczęłaś dzisiaj. Chcę ci powiedzieć, że dostaniesz nagrodę, ale znam cię lepiej, nie robisz tego dla nagrody. Jesteś naprawdę pasterzem i dzień po dniu oddajesz swoje życie za owce. To właśnie zawsze miałem dla ciebie na myśli”.

 „Jest wielu, którzy pragną tej relacji ze Mną. Nikogo nie wykluczam, żeby to było jasne. Moje ramiona są szeroko otwarte dla wszystkich, którzy Mnie szukają... dopóki Mnie nie znajdą. Nie jestem łatwym łowcą. Muszę wiedzieć, jak bardzo Mnie pragniesz, potrzebuję widzieć niestrudzoną Oblubienicę szukającą Mnie wszędzie. Wtedy zaskoczę ich Moją Obecnością. Większość ludzi bardzo szybko się poddaje, to jest główny problem”.

 „Większość ludzi poddaje się kłamstwom wroga, który mówi... 'Nie jesteś godzien'. Nic nie może być dalsze od prawdy, chyba że powiedziałbyś, że nie jesteś godzien, chyba że zechcesz Mnie szukać, aż Mnie nie znajdziesz. To byłoby wtedy poprawne stwierdzenie”.

 „Ważny jest również inny aspekt czystości”.

 „Istnieją dwa oblicza… Po pierwsze, im więcej stymulacji ze świata wchłaniasz, tym mniej jesteś wrażliwy na Moją obecność, na Mój cichy głos, na Mój delikatny powiew i uścisk”.

 „Drugim aspektem jest nieczystość. Jeśli przyjmujesz brud tego świata, kala to serce i nie nadaje się do mieszkania. Dom musi być czysty, a przynajmniej oddany czystości”.

 (Clare) Wow Panie. Musieliśmy to usłyszeć!

 (Jezus) „Wiem. Och, jak kocham każdego, kto Mnie szuka. Z tego powodu wyjaśniam tutaj kierunek, w którym muszą podążać”.

 „Znasz rzeczy, które Mnie ranią. Grzech bardzo Mnie boli. Grzech w sprawach ubioru czy raczej braku ubioru, grzech w sprawach przemocy, zbrodni, nienawiści, plotek, szerzenia plotek, oszczerstw, zazdrości, cudzołóstwa. Opery mydlane (można przetłumaczyć jako telenowele) są uosobieniem grzechu i są dla Mnie niezwykle obrzydliwe. To tak obrzydliwe, jak wtykanie nosa w świeżą psią kupę. Naprawdę źle. Te rzeczy ranią nie tylko Mnie, ale także Dwór Niebios, aniołów i świętych. Ale w twoim świecie są częścią codziennego życia, że ​​tak powiem”.

 „Jeżeli Moja Oblubienica ma Mnie znaleźć, musi odłożyć te rzeczy na bok i oczyścić swoje serce i umysł z wszelkiej rozrywki, która zawiera i reprezentuje grzech. Oznacza to wyeliminowanie z życia wszelkiej muzyki, ubrań, wzorców zachowań, rozmów, kryminałów, wojen i rzeczy, które zawierają i reprezentują grzech. Nie mam problemu z biografiami, które pokazują postęp duszy, sposób w jaki przychodzi do Mnie, nie bawi ze swojego grzechu, po prostu opisuje, gdzie była. Jest to olśniewająca rozrywka, która psuje postrzeganie rzeczy wrażliwych i czystych, przytępia zmysły i bardzo Mnie rani”.

 „Musicie zrozumieć, że muszę również doświadczyć wszystkiego, na co patrzycie i o czym myślicie. Jestem także w tej sypialni, będąc świadkiem tego niewypowiedzianego brudu, jestem również obecny w tej scenie morderstwa z całym jej cierpieniem, jestem również obecny w tej intrydze, która kradnie i rujnuje życie setkom i jest powodowana przez chciwych ludzi. Te rzeczy Mnie ranią. Proszę Moje Oblubienice, nie oglądajcie takich filmów, one są dla Mnie TAK bolesne. Nie słuchajcie takiej muzyki, nie oglądajcie czasopism, bilbordów i zdjęć przedstawiających cierpienie i grzechy”.

 (Clare) Panie, pamiętam, że wzdrygałeś się na niektóre obrazy, które chciałem wykorzystać w filmie o wojnie nuklearnej.

 (Jezus) „O tak, jak straszne, stworzyłem tę duszę, aby zobaczyć jej płonące ciało, głęboko Mnie uderza. Pamiętajcie, byłem tam, kiedy ciało tej duszy zapaliło się, Ja też czułem ból, musiałem pracować z duszą i postawić jej cel. Nie! Nie! Nie zawracajcie Mi głowy tym, na co patrzycie, czego słuchacie lub o czym myślicie. Nie. Nie. Proszę, nie proście Mnie o to.

 „Jak mogę objąć pannę młodą, kiedy jej umysł jest wypełniony takim brudem? Te rzeczy są na wpół żywe, ale są obecne. Raz za razem muszę patrzeć na te rzeczy, kiedy przychodzą wam na myśl”.

 „Widzicie – 'Błogosławieni czyści, albowiem oni ujrzą Boga'. ? Czy teraz rozumiecie, dlaczego tak wielu nie znajduje Mnie w swoich modlitwach? Tak, szukajcie Mnie, aż Mnie znajdziecie, ale najpierw posprzątajcie swój dom. Wejdźcie do Mnie, stwórzcie w swoim sercu salę tronową nietkniętą brudem tego świata. I muszę powiedzieć, że nie tylko brud, ale i światowość w ogóle Mnie odpycha”.

 „Główne zajęcia ciała, takie jak gotowanie, szycie, dekorowanie, kupowanie i sprzedawanie, potrzeba tego i tamtego, chęć tego i tamtego. Te bożki są dla Mnie obrzydliwe, a kiedy znajduję taki rodzaj zamieszania w sercu, chcę po prostu uciec w drugą stronę. A kiedy widzę, że dusza woli te rzeczy od Mojego towarzystwa, Moje Serce się rozpada. Och, jak mogliscie wybrać te bezwartościowe bożki przede Mną, jak mogliście?”

 „Nie mówię o tym, kiedy jesteście w nastroju, kiedy jesteście głęboko zranieni i rozczarowani, i idziecie na lody i do kina. Ale utrzymujcie film w czystości. Mówię o świadomej decyzji poświęcenia czasu ze Mną na rzecz rzeczy bezużytecznych. Właśnie wtedy jestem tak rozczarowany tobą, gdy surfujesz po Internecie od rzeczy do rzeczy. Co za strata czasu. Stajesz się coraz lepsza, Moja Miłości, w ignorowaniu wiadomości, które tylko wzbudzają twoją ciekawość”.

 „Są to dobrowolne grzechy, popełnione z wolnej woli, z których nie zdajesz sobie sprawy... 'Panie, oczyść mnie z grzechów niewiedzy'. A kiedy skończysz surfować po Internecie, czujesz przekonanie i zdajesz sobie sprawę... „Nie powinienem był marnować tyle czasu”. Twoje serce trochę się załamuje, gdy zdajesz sobie sprawę, że Mnie zawiodłeś. Nie tylko marnujesz czas, ale także wypełniasz swój umysł niepotrzebnymi zmartwieniami, a potem mówisz innym i przekazujesz to dalej, więc wpływa to nie tylko na ciebie, ale także na innych, a czyniąc to stajesz się złym wzorem do naśladowania. Czy teraz widzisz, jak Ja to widzę?

 (Clare) Tak Panie, po raz pierwszy rozumiem to dziwne uczucie, kiedy zrobiłam coś, co nie było Twoją doskonałą Wolą.

 (Jezus) „Teraz Moje Oblubienice, nie mówię tego, aby was potępić, rozumiecie? Odpowiadam na wasze modlitwy, ale tego właśnie od was potrzebuję, dlatego tak trudno wam Mnie widzieć i słyszeć. Pracujcie nad tym, a pobłogosławię was utrapieniami i pociechami.  Obiecuję wam."

„Teraz masz dość do przetworzenia na dzisiejszy wieczór, Moja gołąbko. Dziękuję, że odpowiedziałaś Mi od razu, ponieważ wszyscy bliscy na twoim kanale byli w Moim Sercu i teraz wszyscy możemy pracować razem, aby spełnić twoje marzenia i pragnienia bycia ze Mną”.

 „Kocham was wszystkich serdecznie i czule. Przychodzę po was. Przygotujcie się".




Komentarze

Popularne posty