JEZUS MÓWI... CZAS KOŚCIOŁA STREFY KOMFORTU DOBIEGA KOŃCA... MÓJ KOŚCIÓŁ NABIERA DYNAMIKI.

 3 czerwca 2019 r. – Słowa Jezusa skierowane do Siostry Klary

 Jezus zaczął… 

 "Mój lud jest prowadzony przez małe rzeczy. Oceniają i krytykują się nawzajem bezlitośnie. Wiele z tego, co dzieje się w Kościele katolickim, bardzo Mnie zasmuca i ujawniam to wszystkim".

 "Ale nie chcę, aby ci, którzy nazywają siebie Moim Imieniem w kościołach protestanckich, napawali się lub otwierali wrota sądu. Szczerze mówiąc, w kościołach protestanckich jest wielu pastorów, którzy należą do zakonu masońskiego. W ciągu dnia wysławiają Moje Imię ustami a w świetle pełni księżyca odprawiają ceremonie uwielbienia szatana".

 "Wszystkie denominacje zbłądziły w ten czy inny sposób. Kłótnie i wewnętrzne walki o władzę są szeroko rozpowszechnione. Poważnie brakuje jedności".

 "Ale będę miał Swoją Wolę. Wróg działa ponad granicami kulturowymi. Buddyści, druidzi, czarownice i czarodzieje mogą wspólnie przeklinać Mój lud. Ale Moi ludzie? Dzieci Światła? Katolik i protestant nie mogą nawet siedzieć w tym samym pokoju i modlić się razem".

 "Koniec z podziałem! To musi się skończyć. Nadchodzi coś, co będzie wyzwaniem dla CAŁEGO Kościoła, katolickiego i protestanckiego, i przełamie wiele granic. W tej godzinie stanie się jasne, kto jest za Mną, a kto pójdzie na kompromis".

 "Widziałaś, jak grupy aborcyjne i transpłciowe stają się bardziej agresywne. To będzie kontynuowane. Celem ataków będą kościoły i ludzie".

 „Módlcie się, Mój ludu. Módlcie się dużo o otwarcie oczu.  Módlcie się (Modlitwa Miłosierdzia, Różaniec itp.)

 „Módlcie się, módlcie się, módlcie się, módlcie się.  Ustawa o równości może zostać pokonana, jeśli się pomodlicie. Nie dajcie się zwieść lenistwu. Wróg działa, czekając, aż wszyscy ulegniecie tej pokusie”.

[...]

 „Jeżeli Moi ludzie nie będą się modlić, nie będę miał innego wyjścia, jak tylko pozwolić na szybszy wzrost prześladowań w Ameryce. Tak wiele krajów doświadcza tego rodzaju najwyższej wrogości, ale dusze tam płoną dla Mnie z tego powodu. Kiedy nie możecie już wejść do budynku kościoła, ponieważ drzwi zostały zamknięte na mocy nakazu sądowego z powodu licznych skarg o dyskryminację. Kiedy pastorzy i nauczyciele zostaną oskarżeni o nauczanie Mojego Słowa, stanie się oczywiste, kto należy do Mnie, a kto do świata”.

(Clare) Następnie Jezus odwrócił się i przemówił do pastorów i przywódców kościoła.

 (Jezus) "Czy nadal będziecie się kłócić o doktrynalne drobiazgi, podczas gdy wilki niszczą trzodę, o bezużyteczni pasterze!? Kiedy się kłócicie i bijecie – innych pastorów, inne kościoły – wilki zabijają owce, które wam dałem! Nie słyszycie ich beczenia? Obudźcie się! Wzrastajcie! Zaprawdę, powiadam wam, zdacie Mi rachunek za każdą zagubioną owcę!"

 (Clare) A potem Jezus przemówił do wszystkich.

 (Jezus) „Wielu kaznodziejów, w swoim dążeniu do władzy i wpływów, zagłębia się w ciemność świata, aby wykopać straszne rzeczy, a następnie głosić i nauczać. Aby zainspirować stado i zdobyć kliknięcia na YouTube. Ale te rzeczy służą jedynie zanieczyszczeniu Mojego ludu, jeśli nie mają cnót. Ponieważ te informacje są wykorzystywane do potępiania całych grup kościelnych na całym świecie.  Mój Kościół, Moja Wierna, Moja Oblubienico”.

 „Czy człowiek może wnieść ogień do swego łona i nie zostać spalony? Czy człowiek może chodzić po rozżarzonych węglach i nie palić nóg? Tak samo jest z tym, który idzie do żony sąsiada. Ktokolwiek ich dotknie, zostanie ukarany." (Przysłów 6:28-29) Kiedy dotykacie Moich ukochanych krytyką, igracie z ogniem, nie wątpcie”.

 „Odłóżcie na bok spory i żałujcie ich. Czy nie powiedziałem... 'Wyjmij kłodę z własnego oka, a wtedy przejrzysz, aby móc usunąć drobinkę kurzu z oka sąsiada?"

 „Linia między Moim Kościołem a światem stanie się coraz bardziej oczywista i wyraźna. Wcześniej czy później trzeba podjąć decyzję".

 „Czy przylgniecie do Mnie, gdy staniecie przed procesami sądowymi, wandalizmem i podpaleniem? Czy jesteście gotowi stracić wszystko? Więzienie? Tortury? Te rzeczy, o których wspomniałem, są powszechne w krajach takich jak Chiny, Indie, Iran i Birma. Wielu świętych pochodzi i będzie pochodzić z tych narodów. Przyjedzie do Ameryki. Już teraz widać, jak powoli, ale stale rośnie".

 „Jeżeli każdego dnia pozwolicie Mi coraz bardziej oddzielać was od świata, będziecie bardziej napełnieni Mną i Moją Miłością. Zakochacie się we Mnie bardziej, poznacie Mnie lepiej i bardziej Mi zaufacie. Wtedy, gdy pójdziecie między ludzi, będziecie mówili i działali Moim Sercem".

 „Czas kościoła strefy komfortu dobiega końca. Mój kościół będzie tętniący życiem, aktywny, żywy i zjednoczony, tak jak był w pierwszym wieku – Księga Dziejów Apostolskich znów żyje".

 "Nie bójcie się. Poświęćcie ten czas, abym mógł was przygotować. Przychodzę do was każdego dnia z lekcjami i zadaniami dostosowanymi do was i powołania w waszym życiu. Kiedy nadejdzie czas ruchu, przeniosę was".

 „Miejcie odwagę, Mój ludu. I pracujcie pilnie nad tym, co wam postawiłem".




Komentarze

Popularne posty