ODWAGA JEST W DRODZE, NADZIEJA JEST W DRODZE!

 10 Czerwiec, 2022


[...]

 „Moja umiłowana córko, karzę tych, których kocham, i kocham cię, bardzo, bardzo maleńka. Cierpiałem z tobą”. 

Widziałam Jezusa we łzach, myślałam. O Panie. 

  "W każdej piosence, którą zagrałem, i Rhema, którą ci dałem, odnośnie Mojej męki, nie chodziło o to, że cierpię poza tobą, ale o to, jak cierpię razem z tobą przez tę próbę, a ty cierpisz ze Mną. To jest nam zdecydowanie najbliżej. To jest piękno i dar cierpienia".

 "Chociaż jest to przez wielu niechciane, to największy dar, jaki mogę dać duszy, być tak blisko Mnie. Tak, twoi wrogowie myśleli, że mają z ciebie to, co najlepsze, i czekali na odpowiedni moment do ataku, jak ci przypomniałem. Jesteś najsłabsza po swoim największym zwycięstwie, ale oni nie uświadamiają sobie raz za razem z Moim wybrańcem, że Lew z plemienia Judy stoi z tobą".

 "Ja też czaję się, obserwując ich ruch i obserwując ich atak. W chwilach czujesz się opuszczona, oni też myślą, że jesteś opuszczona przeze Mnie, więc pędzą, by zabić, jeśli chcesz, i we właściwym momencie przybiegam. Jedyny Lew ryczący rozpędza ich do przerażenia, a za każdym razem nabierają się, bo nie wierzą w Moje Słowa, które mówiłem do Moich ukochanych, że nigdy ich nie opuszczę ani ich nie porzucę (Pwt 31:6) i jest zwycięstwo za każdym razem, gdy wszystko wypracowuję dla Mojej Chwały dla twojego dobra".

 "Nie bój się Moja odważna i waleczna. Taka właśnie jesteś, gdy łapiesz Mnie za Rękę i dalej wspinasz się wyżej. Nie bój się tego, co jest przed nami, co będzie dalej, ani tego, co napotkasz. Patrz na Mnie. Zachowujcie tylko swoją miłość do Mnie, a pewnego dnia zawrócicie, aby zobaczyć chwalebny szlak owoców za sobą i wiele dusz, które podążają za wami, podążają za Mną, które dotarły na szczyt, ponieważ się nie poddałyście. Nie jest to łatwa wspinaczka, ale czasami jest bolesna, ale nadal będzie największą przygodą twojego życia. Nie zostałaś stworzona do normalności, wcale nie Moja gołąbko". 

Powiedział to śmiejąc się.

Na marginesie, kiedy po raz pierwszy zachorowałam, a nawet kiedy byłam w szpitalu, ciągle myślałam, dlaczego nie mogę po prostu prowadzić normalnego chrześcijańskiego życia? To nie pierwszy raz, kiedy Go o to pytam, więc zwraca się do tego.

 Jezus kontynuował,

 „Jakże niemądre z twojej strony, że nadal prosisz Mnie, abym dał ci normalne życie. Byłabyś całkowicie przygnębiona i niezadowolona, ponieważ nie tak cię ukształtowano. Zostałaś stworzona dla chwały, przeznaczenia, przygody, wiecznej radości. Zostałaś stworzona, aby myśleć i robić rzeczy niemożliwe i to jest dokładnie to, co zrobisz, ty i wszystkie Moje narzeczone. Nadal wystawiam cię na pokaz, ponieważ zostałaś stworzona, aby być przykładem dla wielu. Jesteś pionierem i wielu podążających za tobą dokona większych wyczynów, będąc mężczyznami i kobietami większej wiary niż ty, ponieważ widzieli to, co zrobiłem w tobie i przez ciebie. Tu chodzi o Mnie ukochana maleńka, a nie o ciebie”.  

Jak powiedział, uśmiechając się.

 "Żyję w tobie, twoje życie jest teraz Moje. Nie należysz do Mnie, ale całym sercem należysz do Mnie, a Ja chcę żyć we wszystkich duszach w sposób wolny, a ty przygotujesz Mi drogę do tego w wielu duszach".

 "Moje ukochane narzeczone, wiem, że dla wielu nie było to łatwe, wydaje się, że wchodzicie w jeden sezon prób w kolejny sezon prób. To, czego nie widzicie, to to, że wkraczacie w jedną porę chwały, w inną, większą chwałę. Wielu z was lśni tak pięknie, gdy jesteście uświęceni, a plamy na waszych weselnych szatach stają się coraz mniejsze, a wiele zmarszczek, które kiedyś mieliście, jest usuwanych".

 "Och, Moje narzeczone, jesteście spektaklem do oglądania, nie poddawajcie się w swoich próbach. I obawiam się powiedzieć, że nie oczekujcie zatrzymania prób i cierpienia w najbliższej przyszłości, raczej od tego momentu będzie się tylko zwiększać. Ale szukajcie Mnie, abym obdarzył was większą łaską, przyodział się w więcej Mojej Chwały i wykorzystał wasze życie, aby dotrzeć do świata i ratować dusze".

 "Wszyscy wyraziliście zgodę, daliście mi wszystko i za to jestem wdzięczny. Wezmę wszystko za waszą zgodą i to właśnie robię. Ten świat nie jest waszym domem, nie szukajcie pełnego szczęścia i spełnienia w tym życiu, ale gwarantuję, o Moje narzeczone, wasza radość będzie nie do powstrzymania w następnym!"

 "Odwaga jest w drodze, nadzieja jest w drodze, siła i wytchnienie są w drodze, aby pomóc wam w stromej wspinaczce przed wami. Bo pragnę dzielić Moją Chwałę, a wy, Moje oblubienice, przeznaczone są do czynienia chwalebnego".


https://heartdwellersghana.org




Komentarze

Popularne posty