"TO SĄ MOJE OSTATNIE SŁOWA DO ŚWIATA"

Colle del Buon Pastore (Wzgórze Dobrego Pasterza)

Włochy, Carbonia 31 Maja 2022


To są Moje ostatnie słowa do świata.

Moje dzieci, umiłowani waszego Pana, śpieszcie się do nawrócenia, nie zaniedbujcie Moich Słów. „Ostrzeżenie” już niebawem nadejdzie, nie bądźcie obojętni na to, co wam mówię, aby nie znaleźć się w wielkim ucisku.

Oszustwo jest gotowe, diabeł pielęgnuje swoje sługi, znak Bestii jest bliski. Ludzka brawura kończy się tutaj w tym wygasającym czasie, życie będzie kontynuowane dla dzieci Bożych, podczas gdy płacz i zgrzytanie zębami będą mieli ci, którzy odrzucili swojego Boga Stwórcę.

Jestem Źródłem Wody Żywej, ktokolwiek pije tę wodę, nie będzie już spragniony i będzie żył wiecznie.

Anioł zwiastujący zatrąbił, nadszedł czas! Zatrzymajcie się i zastanówcie przynajmniej na chwilę, och ludzie, bo burza zaraz w was uderzy.

Ta ludzkość pozbawiona zdrowego rozsądku, oddana sprawom tego świata, daleka jest od Boga!

Zatrzymam zegar, położę kres tej historii zła, spieszę się, aby przywrócić czas do życia we Mnie.

Oto Moje łzy spływają na was, umiłowane dzieci, wy którzy zdradziliście Mnie za marne srebrniki.

Wy, którzy tęsknicie za rzeczami tego świata, zapomnijcie, że jesteście Moimi stworzeniami i należycie do Mnie.

Mój Kielich został wylany, wielki grzmot ma być odczuwalny! Moje wołanie odbije się echem we Wszechświecie, Mój gniew będzie wielki na tych, którzy się Mnie zaparli i wystąpili przeciwko Mnie.

Zabijaliście swoich braci, szydziliście się z Moich proroków, wyparliście się Mnie, aby pójść za diabłem... wasze potępienie będzie straszne, ... wybraliście je, woląc szatana ode Mnie. Idźcie, napijcie się jeszcze raz jego trucizny, tu kończy się wasze życie! Żegnajcie! Amen!




Komentarze

Popularne posty