JEZUS MÓWI O PRZYWRÓCENIU, GDY WSZYSTKO WYDAJE SIĘ ZGUBIONE.

 8 Czerwiec, 2022


 [Matka Klara] Najdroższy Panie Jezu, czy mógłbyś kontynuować ostatnie przesłanie o samobójstwie i dać nam radę, jak przywrócić nasze życie, gdy wszystko wydaje się stracone? Amen.


 Jezus zaczął: "Chcesz zakończyć swoje życie, ponieważ nie możesz spojrzeć poza swoje problemy i kłopoty, które cię otaczają na świecie. Prawda jest taka, że ​​nawet nie zacząłeś jeszcze żyć swoim życiem. Dary, które umieściłem w tobie w momencie twoich narodzin, nie zaczęły być używane. W waszych duchach są warstwy, warstwy i warstwy darów. Dary radości, wytrwałości, osiągnięć, Boskich nominacji, otwartych drzwi, dusz, które narodziły się, by być waszym partnerem małżeńskim, wszystko to i więcej, niż możecie sobie nawet wyobrazić, czekają na was w waszym życiu, ale to wymaga waszej współpracy. Wiele razy prowadzę was we właściwym kierunku, kiedy myślicie o jednym wyniku, mam wynik, który jest o wiele lepszy niż wasz wynik".

 "Wielu z was ma skłonności samobójcze, ponieważ słuchaliście muzyki, którą szatan stworzył przez niczego niepodejrzewających artystów, by doprowadzić was do samobójstwa. Dlaczego mieliby to zrobić? Ponieważ to pokolenie w tej chwili jest namaszczonym pokoleniem pełnym darów, a szatan boi się, że dorośniecie i staniecie się dla niego zagrożeniem, przywracając dusze, które również porzuciły nadzieję. To są kłamstwa, które wam mówię, wszystkie kłamstwa! Rozważcie to Moje dzieci, jesteście gotowi odrzucić życie, które wam dałem. Dlaczego nie odrzucić własnej woli zakończenia życia, a zamiast tego oddać ją Mi, abym nią dysponował tak, jak chcę? Dlatego jeśli śmierć fizyczna jest tym, czego potrzebujecie, to się stanie, jeśli kręcenie filmów lub pisanie jest waszym darem, sprawię, że tak się stanie. Jeśli znalezienie miłości swojego życia sprawi, że będziecie szczęśliwi, dopilnuję, abyście ich spotkali i rozpoznali za to, kim są".

 "Mówię wam, że nie możecie stracić, oddając Mi swoje życie i wolną wolę, ponieważ uczynię je najpiękniejszym życiem, jakie myśleliście, że możecie mieć. Uzdrowię wszystkie zepsute miejsca, przywrócę wszystkie dary, wyślę anioły do ​​waszego życia, aby wam pomogły. Nauczę was podstawowych umiejętności, które pozwolą wam rozwijać się i podążać ścieżką życia bez poddawania się. Te głębokie rany w waszych duszach zostaną uleczone, kiedy przyniesiecie je do Mnie, ponieważ mam lekarstwo, o którym nie wiecie".

 "Zaczną wchodzić do waszego życia ludzie dobrzy i pomocni, a Ja nawet wyplenię złe jabłka, które nie rozumieją tego życia polegającego na służeniu Mi. Ujawnię wszystkie kłamstwa, którymi nakarmiono was w mediach, wszystkie kłamstwa, którymi was nakarmiono na Mój temat, a które zostały stworzone, aby spowodować, że zrezygnujecie. Zobaczycie, jak zostaliście oszukani przez nowoczesną kulturę; a maska ​​zostanie zdjęta i zobaczycie wszystkie możliwości, które stoją przed wami".

 "Oddanie Mi swojego życia, uwolnia was do najwyższego poziomu spełnienia, do jakiego zdolna jest dusza w swoim życiu. Dlaczego? Ponieważ zostaliście stworzeni przez Mojego Ojca i tylko MY znamy przeznaczenie, dla którego zostaliście stworzeni. Wszystko, czego doświadczyliście w swoim życiu, zarówno złe, jak i dobre, mogło przygotować was do misji, a będzie to misja, którą kochacie. Nawet naprawdę bolesne doświadczenia, których Ja nie wysłałem, które zesłał szatan, obrócą się ku dobru waszemu i waszym przyjaciołom, a ci, którzy znajdą się w tych samych sytuacjach, które przezwyciężyliście, ze Mną stojącą obok was, zamykając drzwi zła i otwierając drzwi dla wszystkiego, co jest dobre i potrzebne w waszym życiu".

 "A jak mam to zrobić? Porozumiem się w waszym sercu, Moi drodzy. Będziecie czuli się dobrze z niektórymi możliwościami, a źle z innymi. Dam wam mądrość, by dostrzec kłamstwa i puste obietnice, które wyprowadzą was z życia i ukradną wasze przeznaczenie. Tak, szatan chce ukraść wasze przeznaczenie. Ale jeśli oddacie Mi swoje życie i będziecie przestrzegać Moich zasad, to mu się nie uda, ale pokonacie jego pułapki i podstępy".

"Czego, pytacie, żądam? Moi umiłowani, szukajcie Mnie w modlitwie, otwórzcie swoje serca i wylejcie je do Mnie, abyście mogli otrzymać dobrą radę, którą wam udzielę. Możecie zapisać to, co jest w waszym sercu na komputerze lub w dzienniku, jak list do bliskiego przyjaciela, a kiedy skończycie, możecie poczuć lub wyczuć przychodzące do was słowa, które nie pochodzą od was. Zazwyczaj wyciągam rękę i mówię coś, co jest bardzo jasne w waszy umyśle. Jeśli to zapiszecie i uwierzycie, będę kontynuować i zanim się zorientujecie, ty i ja będziemy mieć prawdziwą współpracę. Urodziliście się dla tego, urodziliście się dla większych rzeczy… więc nie odrzucajcie swojego życia, oddajcie Mi je, a uczynię możliwym to, co uważaliście za niemożliwe".

 Kontynuował: "Słyszycie głos w swoim sercu: „To jest droga, idź nią”, i poznacie, że to Mój Głos, ponieważ obiecałem, że Moje owce usłyszą Mój Głos. Będziecie chodzić w ten sposób i nie zawsze będzie to łatwe, ale nauczę was, jak przezwyciężyć wściekłość szatana, że ​​oddaliście Mi swoje życie. On w żaden sposób nie odniesie sukcesu, jeśli będziecie trzymać się Moich Dróg".

 "Kiedy będziecie w swojej najciemniejszej chwili, będziecie Mnie szukać i znajdziecie Mnie. Równie dobrze może być na tym kanale lub na Heartdwellers.org.  strona internetowa, na której zorientujecie się, że rozmawiam z wami i otrzymujecie potwierdzenie".

 Ok. Teraz chcę tylko poświęcić chwilę i powiedzieć, tak na marginesie, że na naszej stronie internetowej jest strona o nazwie Rhema, która otrzymuje Słowo od Pana. Na tej stronie znajduje się ponad tysiąc słów rad ułożonych losowo, tak że po kliknięciu przycisku Rhema lub przycisku wiadomości Rhema pojawi się wiadomość i nauczy was, co Bóg powiedział do mnie o podobnej sytuacji w moim życiu. W ten sposób możecie otrzymać natychmiastowe wskazówki. Mamy teraz około dwóch tysięcy nauk, które Pan mi dał, aby przejść przez głębokie wody, kiedy nie miałam pojęcia, co robić.

 I po prostu módlcie się do Ducha Świętego: „Proszę, przynieś wiadomość na tę godzinę, w której jestem”,  i nie tylko są przesłania, ale są też Święte Słowa, takie jak „wytrwaj” lub „jestem z tobą”, „więcej w przyszłości” lub „błogosławię cię i kocham”, „poprowadzę cię”, rzeczy takie jak te. Bardzo krótkie słowa zachęty, a następnie wybór ze wszystkich przesłań, jakie Pan mi kiedykolwiek przekazał, co obejmie około siedmiu lat. W ten sposób możecie uzyskać natychmiastowe wskazówki, jeśli jesteście w Internecie.

 „Zaszokuje was, że zawsze jestem świadomy wszystkiego, przez co przechodzicie, i że mam odpowiedź".

 „Chcę wam wyjaśnić modlitwę. Po prostu, jeśli rozpoznacie, że jestem Bogiem, przyjdźcie do Mnie w wierze z pokorą, wierząc, że zależy mi na was i waszych szczególnych problemach i przeszkodach, przyjdźcie do Mnie i „przelejcie swoje wnętrzności”.  Innymi słowy, żadnych afektów, nic o byciu poprawnym, po prostu wypatrujcie to i powiedzcie Mi, jak się czujecie i co was trapi. Mogę z wami porozmawiać od razu. Mogę umieścić słowo w waszym umyśle lub możecie otrzymać wiadomość od Rhema”.

 Teraz Rhema to po łacinie „oświecone słowo”.  Podświetlony tak, aby odpowiadał waszej konkretnej sytuacji. To nie jest proroctwo; to słowo – słowo wiedzy, które pomoże wam w chwili lub w trudnej sytuacji.

"Jak brzmi Mój Głos? Brzmi bardzo podobnie do waszego własnego umysłu. Jest bardzo cichy, trochę odległy, prawie jak szept. Ale kiedy łączycie się ze słowem, o którym podejrzewacie, że może być Mną, słuchajcie dalej i zapisujcie to, co słyszycie, aż to się skończy. Następnie odpowiedzcie Mi swoimi własnymi myślami. Później będziecie chcieli rozeznać, czy ten głos pochodzi ode Mnie, szatana, czy tylko od was, a Matka Klara przekazała wiadomości, jak rozpoznać kłamstwo w rozeznaniu. Posłuchajcie ich, a szybko nauczycie się rozpoznawać imitację głosu".

 "Oznaki kłamliwego ducha: źle poczujecie się z przesłaniem lub możecie czuć się dumni, że jesteście lepsi niż ktoś inny. Możecie nawet być przestraszeni lub zdenerwowani, wiadomość będzie obwiniać kogoś innego lub mówić źle o kimś innym. Poczujecie się nieswojo w związku z zaproponowanym rozwiązaniem, będziecie osądzać lub plotkować o innych, zostaniecie poproszeni o kłamstwo, oszustwo lub zrobienie czegoś złego".

 "Słowo ostrzeżenia – kiedy ktoś lub coś was skrzywdził, będziecie mieli tendencję do odrzucania ich, dyskredytowania, szukania błędów i plotkowania na ich temat. Nie odczujecie miłosierdzia i dobrych owoców pochodzących od Ducha Świętego. Możecie nawet być dręczeni negatywnymi myślami, które otwierają drzwi do kłótni z ludźmi wokół was".

 "Kiedy usłyszycie Mój Głos, odczujecie głęboki spokój i radość, którą rzeczywiście do was przemówiłem, poczujecie uwolnienie od swojego ciężaru, czy to przez rozwiązanie problemu, czy po prostu przekazanie go Mnie, Który ma rozwiązanie. Nie będziecie odczuwać niecierpliwości ani niepokoju, który musi popychać wokół siebie. Zachowajcie spokój i wiedzcie, że jestem Bogiem".

 I tutaj chciałam powiedzieć, że Pismo Święte jest tutaj bardzo ważne. Możecie z modlitwą otworzyć swoją Biblię i przeczytać dwie strony, które są przed wami umieszczone, a kiedy zobaczycie coś, co was wyróżnia, co odnosi się do sytuacji, w której się znajdujecie, możecie poczuć ożywienie w swoim duchu, w swoim sercu: „Wow, to jest od Pana, to jest dokładnie to, przez co przechodzę”. I w ten sposób rozpoznajecie słowo z Pisma Świętego, to jest o wiele trudniejsze do zrobienia, ponieważ jest tak wiele rzeczy na dwóch stronach, ale my również używamy  księgę zwaną Biblijną Księgą Obietnic, która ma różne tematy i otworzymy ją z modlitwą, a Pan da nam mądrość i kierunek poprzez tę bardzo podręczną księgę.

„Umiłowani, przemawiałem do was przez całe życie, teraz rozpoznacie Mój Głos i to da wam wiarę i pewność, że jesteście naprawdę kochani, że jesteście dla Mnie ważni i piękni, ponieważ stworzyłem was pięknymi i że czuwam nad wami i mam odpowiedzi na każdy dylemat waszego życia. Więc proszę przyjdźcie do Mnie, przyjdźcie do Mnie oczekując ode Mnie wiadomości, czytajcir między wierszami w Piśmie Świętym lub w świętej księdze, wypatrujcie świętych znaków, jak serce – może pojawi się kamień serca lub liść serca, a może pokroicie pomidora i będziecie mieli wielkie serce, każdy najmniejszy znak, który wam posyłam, aby potwierdzić, że naprawdę to Ja do was mówię i że przygotowałem drogę wyjścia z tej ciemności do światła. Wszystko, co musicie zrobić, to oddać Mi swoje życie i zaufać Mi”.




Komentarze

Popularne posty