POWAŻNE OSTRZEŻENIE BOGA| BARDZO SILNA WIADOMOŚĆ| 26.6.2022

"Serca ludzkie zawodzą ich ze strachu z powodu tego, co widzą, co nadchodzi na ziemię". Pozwólcie, że powiem wam coś wy, wy, którzy szydzicie i gardzicie słowami proroków, które są naprawdę i prawdziwie Słowami Pana Boga Wszechmogącego, lub wam, którzy szydzicie i gardzicie, ponieważ nawet nie wierzycie, że istnieją dzisiaj prorocy. Po pierwsze, nawet nie wierzycie w Pismo, więc przestańcie mówić, że tak. Jeśli wierzycie, że dzisiaj nie ma proroków...".


Poniżej znajduje się link do blogu Vicky, jest w języku angielskim, część z was zna angielski. Jest to długi Przekaz, być może podam go niebawem, lecz narazie mam dwa Przekazy, i też podobne i mocne. Zdziwiłam się, co się dzieje, że teraz takie mocne Przekazy. Ale Bóg powiedział "Dość!" 

Jest to Przekaz dla tych wszystkich, którzy odrzucają Słowa Boga, które wkłada w usta proroków, dla wszystkich tych, którzy uważają, że kroczą drogą Pana, a tak naprawdę nieznający Jego Dróg. 

Módlcie się, módlcie się, módlcie się nieustannie. Każde wasze przebudzenie w nocy, powinno skłonić was do modlitwy. Ja tak ostatnio mam, zawsze o 3 w nocy, i jak nie odmówię Koronki, to już co godzinę się przebudzam. Wiecie, że mamy wojnę, a to, że jeszcze bomby nie lecą, to dzięki modlitwom. Ale czasu zostało nawet nie zdajecie sobie jak mało. 

Przed 3 dni miałam sen z Putinem, który był rozwścieczony, i też inne zdarzenia...widziałam, jak został naprawdę, ale to naprawdę na bardzo krótką chwilę złagodzony, ktoś powiedział do kiedy...

Na początku nie rozumiałam po co mi znowu się śni, bo za pierwszym razem widziałam jak zaatakował Polskę, to wyglądało jak po drugiej wojnie światowej. 

Jeśli ktoś się łudzi, że Polska nie dostanie, to jest w błędzie. Polska oberwie jako pierwsza. 

Módlcie się w każdej wolnej chwili. Pamiętajcie o Różańcu Świętym, o Godzinie Miłosierdzia, jest to Godzina, w której można wybłagać wiele Łask. Starajcie się poświęcić tę 1h błagając Boga o Miłosierdzie. Te wszystkie modlitwy jak o 19.00 Koronka do krwawych łez Maryi ➡️ https://gloswolajacynapustyni.blogspot.com/2021/12/koronka-do-krwawych-ez-matki-bozej.html

20.00 Koronka do Matki Bożej Miłosierdzia ➡️ https://gloswolajacynapustyni.blogspot.com/2021/05/koronka-i-litania-do-matki-bozej.html  

Teraz czas wakacji, tych modlitw potrzeba jeszcze więcej, ponieważ ludzie uciekają w rozrywki, odpoczynek, a tu potrzeba się modlić. Módlcie się w każdej wolnej chwili, i śpiewajcie Panu Pieśni Pochwalne. Módlcie się nawet na wpół śpiący. Każda modlitwa jest ważna i cenna, każda! 

https://vickyvmusic.blogspot.com/2022/06/severe-warning-from-god-very-strong.html




Komentarze

Popularne posty