MOJA OBLUBIENICA NIE ODPOWIADA. ODDŹWIĘK NA YOUTUBE MÓWI SAM ZA SIEBIE...

 28 września 2014 r. – Słowa Jezusa skierowane do Siostry Klary


 Jezus zaczął… „Tak dobrze być z tobą. Och, jak bardzo pragnę, aby Moi wierni zrozumieli, jak jestem im nieskończenie wdzięczny, że słuchają Mojego wezwania i spędzają ze Mną czas, próbują się oczyszczać i wyznają swoje grzechy.

 (Clare) Im więcej siebie widzę, tym bardziej zdumiewa mnie, dlaczego kochasz spędzać ze mną czas, dlaczego wezwałeś mnie tak blisko Swojego Serca. (Spędziłam kilka dni żałując swojej dumy i przypuszczeń, a wciąż nie wszystko rozumiem. Jezu, Twoja łaska jest moją jedyną nadzieją)

 (Jezus) „To nie ma znaczenia. Z kimś, kto chce, mogę zrobić wszystko. A tutaj mam dwóch chętnych. Jak cudowne jest to dla Mnie? Po prostu nie widzisz ani nie rozumiesz, a jest wiele rzeczy, które muszę zachować w tajemnicy przed Moimi przygotowanymi Oblubienicami, bo inaczej zostałyby zrujnowane. Ale wystarczy powiedzieć, że jestem bardzo wdzięczny za to, że dali Mi wszystko, co mają, że są tak chętni, by Mnie zadowolić i wypełniać Moje rozkazy, bez względu na to, jak niewiele zostało im ze świata do zdobycia. Jest to rzadka cecha dawania bez otrzymania niczego w zamian, bez oglądania owoców, a mimo to dawania i dawania”.

 (Clare) Panie, Ty jesteś moją nagrodą.

 (Jezus) "I tak powinno być. Po prostu bądź Moim wiernym koniem z orką, ciągniesz i ciągniesz i ciągniesz, nawet gdy jesteś zmęczony i cierpiący, ciągniesz nadal. Wszyscy Moi wierni przynoszą Mi wielką cześć przez swoje posłuszeństwo w tych tak zwanych małych rzeczach".

 „A jednak mówię wam prawdę, dzięki swemu prostemu i niestrudzonemu posłuszeństwu zebrali wiele owoców dla Królestwa Bożego. Dużo owoców. Nie przejmuj się więc tym, co inni nazywają brakiem owoców. Nie przejmuj się tymi trywialnymi rzeczami.  Ci, którzy byli posłuszni, przynieśli wiele owoców, choć na razie pozostaje to w ukryciu”.

 „Mówię teraz do Oblubienicy… Zadowoliłaś Mnie. Tylko to się liczy. Otrzymaliście sporo oszczerstw od waszych najbliższych, ale inni widzą perły Mojego Królestwa, którymi jesteście. Ale nawet jeśli nikt tego nie widział, a ty miałaś szczęście, nadal przyniosłaś wiele owoców dzięki prostemu posłuszeństwu, oderwanemu od ziemskich nagród. I bez egoizmu, bo wolisz zawsze szukać tylko Mnie i Mojej zgody. To miałem na myśli, to wynagrodzę, a jednak pozostaniesz mała i bezpieczna. Ukryta w Moim Sercu, bogata w Miłość i Łaskę, ku Mojej Chwale. Jest jeszcze wiele niespodzianek dla Mojej Oblubienicy, gdy będzie wzrastać w pokorze, powierzę jej kolejne Dary i rozkwitnie w swojej pracy”.

 (Clare) O Panie, czy będziesz opóźniony tak długo?

 (Jezus) „Jesteś sprytna, oh jesteś! Próbujesz to ze Mnie wyciągnąć, co? Cóż, pozwól, że powiem ci mały sekret... Nie wiem więcej niż ty".

 (Clare) To niemożliwe!

 (Jezus) „Czy bym cię oszukał?”

 (Clare) O mój Boże, NIE!

 (Jezus) „Dobrze, więc weź to za dobrą monetę. Ja też czekam. Ja naprawdę czekam i jak będę miał ogólny widok w jakim stanie jest Mój Kościół, nie wiem, kiedy Ojciec powie: „Dosyć!” Wiem tylko, że stoimy przy drzwiach i czekamy na to Słowo. Naprawdę czekamy.

 „Powiedziałem wam, że Moja Oblubienica nie jest jeszcze gotowa. Ale to nie znaczy, że On będzie nadal tolerował tych, którzy nie pracują, by zdążyć. Jeśli apatia się utrzyma… cóż, możesz się o tym przekonać.

 (Clear) Panie, naprawdę nie rozumiem, przebacz mi, ale jak Ty jako Bóg możesz o tym nie wiedzieć? Naprawdę to mnie dezorientuje i sprawia, że ​​tak trudno jest po prostu uwierzyć w Twoje Słowo.

 (Jezus) „Wiem, rozumiem cię. Ale czy mogę ci powiedzieć, że zdecydowałem się nie wiedzieć? Czy wiesz, jakie to dla Mnie bolesne? Jestem naprawdę zbyt blisko Mojej Oblubienicy i mam wobec Niej tak wiele oczekiwań. Ale ona nie odpowiada, nie reaguje na życie, które w nią wpompowuję. Możesz to zobaczyć w odpowiedzi na filmy z YouTube. To, co ty i inni zrobiliście, aby je pielęgnować, jest niezwykłe w tych mrocznych czasach. Ale nie zwracają na to uwagi. Dlatego myślę, że znak, aby rozpocząć uniesienie, może nadejść pomimo ich niechęci”.

 „Czy możesz zrozumieć, jak bardzo ich kocham, jak bardzo pragnę ujrzeć ich w pełni ze Mną? Oh, jak Ja za nimi tęsknię. Mam im wiele do zaoferowania, ale oni nie odpowiadają, Clare. Módl się, żeby odpowiedzieli”.

 (Clare) Panie, Ty wiesz, jak sprawić, by zareagowali, widziałam to raz po raz w naszym własnym życiu. Jesteś niesamowity.

 (Jezus) „Zaprawdę, wiem o tym, ale wolna wola wiąże Moje ręce i jeśli muszę wam wszystko powiedzieć, jestem zmęczony patrzeniem na cierpienie tych, którzy bardzo uważnie słuchają i przygotowali się. Oznacza to dla nich więcej cierpienia i szczerze mówiąc, jestem zmęczony patrzeniem jak Moje Dary są ignorowane, podczas gdy Moja Oblubienica beztrosko żyje ignorując znaki Mojego Przyjścia. Nowe życie, które jej daję, jest zmarnowane z powodu jej zaabsorbowania światem”.

 (Clare) Ale Panie, masz na to antidotum.

 (Jezus) „Tak, i wiąże się to z większym cierpieniem dla tych, którzy wiernie czekają”.

 (Clare) W porównaniu z Twoim cierpieniem za nas, czy możemy kiedykolwiek cierpieć wystarczająco z całą cierpliwością dla jeszcze jednej duszy?

 (Jezus) „Cóż, to nie jest beznadziejne, ale zbliżamy się do tego punktu. Wszystko, co mogę powiedzieć, bądźcie GOTOWI. W każdej chwili, tak w każdej chwili, Mój Ojciec może to powstrzymać, w każdej chwili, Clare”.

 (Clare) Wow... naprawdę?

 (Jezus) „Naprawdę. Teraz, gdy wyjaśniłem ci, dlaczego zdecydowałem się nie wiedzieć, proszę, nie krzywdź Mnie swoją niewiarą”.




Komentarze

Popularne posty