AKT ZAWIERZENIA NIEPOKALANEMU SERCU MARYI

   Niepokalana Matko Jezusa i Matko moja - Maryjo. Twojemu Niepokalanemu Sercu zawierzam całego(ą) siebie, wszystko czym jestem; mój umysł, serce, wolę, ciało, zmysły, emocje, pamięć, zranienia, słabości, moją przeszłość od chwili poczęcia, teraźniejszość i przyszłość wraz ze śmiercią cielesną - każdy mój krok, czyn, słowo i myśl. Twojemu Niepokalanemu Sercu zawierzam także moją rodzinę i wszystko, co posiadam. Tobie oddaję wszystkie moje prace, modlitwy i cierpienia. Broń mnie, Maryjo, od grzechu. Wiem, że najlepszym ratunkiem dla mnie jest być ukrytym(ą) w Twoim Niepokalanym Sercu. 

   Dlatego proszę Cię, Maryjo, zamknij mnie w Nim i spraw, abym nigdy go nie opuszczał(a), a jeśli stanie się inaczej, prowadź mnie jak najszybciej do siebie. Wzbudź we mnie wstręt do grzechu, stwórz we mnie serce czyste, mężne i pokorne. Niech Twoje Niepokalane Serce przemieni i uświęci serce moje. Wychowuj mnie w szkole Twojej miłości. Spraw, abym pragnął(a) należeć do Ciebie, abym chciał(a) czynić wszystko z Tobą, przez Ciebie i dla Ciebie. O Najczystsza, Niepokalana Maryjo, bądź mi Matką. Prowadź mnie po drogach życia i posługuj się mną do zbudowania Królestwa Twojego Syna Jezusa Chrystusa. Amen.




Komentarze

Popularne posty