WIELKIE CIERPIENIE SPADNIE NA CAŁY ŚWIAT. PRZESŁANIE OD BOGA OJCA.

[...]

 "Moja najdroższa córko, w ciągu najbliższych kilku tygodni wydarzy się wiele strasznych i przerażających rzeczy. Niektóre z nich można uniknąć lub zminimalizować, podczas gdy inne muszą w końcu wystąpić. W najgorszym przypadku wpłynie to na cały świat. W najlepszym razie tysiące za tysiącami będą cierpieć, podczas gdy wszyscy w jakiś sposób odczują skutki, ponieważ nie mogę zdradzić Siebie.

 Kiedy proszę was, abyście upadli na kolana i pomodlili się, naprawdę mam na myśli padnijcie na kolana, gdziekolwiek jesteście i cokolwiek robicie. W tych sprawach osąd ludu nie będzie miał znaczenia. Liczy się tylko Moja Wola.

 O to proszę was wszystkich, ale najcięższy ciężar spadnie na Moich wiernych. Módlcie się, kochane dzieci, módlcie się! Będą całe dni, kiedy zostaniecie poinstruowani, aby pozostać na modlitwie. Mój Duch Święty będzie was prowadził w waszych modlitwach. Modlitwy bez trudu przepłyną przez was jak żywa woda i dotrą do spieczonych obszarów tej ziemi, które ich potrzebują. Podniosą się do Mnie jak najsłodsze pachnące kadzidło i wysłucham waszych modlitw. Wasze modlitwy pomogą określić, co się stanie… jakie kary spotkają tych, którzy złamali Moje Prawa i Moją Wolę. Wasze modlitwy są ważne!

 Słuchajcie Mnie, Moje umiłowane dzieci… Kocham was wszystkich bardzo, każdego z was… od tego, które uważacie za „najlepsze” do najgorszego. WSZYSCY jesteście Moimi ukochanymi dziećmi. A jednak jest bliski czas, kiedy będę musiał wylać sąd na tych, którzy złamali Moje Przykazania. Proroctwo musi się spełnić.

 Niektórzy z was zaproponowali, że staną w szranki dla tych jednostek i narodów. Wzywam do poważnego rozważenia waszej decyzji. Módlcie się o te rzeczy. Bo jeśli zdecydujecie się to zrobić, zostaniecie do tego wezwani. Nie jest to łatwe zadanie, jak niektórzy z was już doświadczyli. Wielu już odczuło cały ciężar odwetowych ciosów wroga za wasze wysiłki i tylko dzięki Mojej Woli i Mojej Pomocy przeżyliście te ataki.

 Musicie przylgnąć do Mnie, drogie dzieci! Wszyscy! Ale szczególnie ci z was, którzy zdecydowali się stanąć w przepaści i cierpieć za tych, którzy zgrzeszyli. Drogie dzieci, bądźcie świadomi, że wasze ostatnie wysiłki przyniosły wiele owoców dla Królestwa Bożego. Wiele Moich dzieci wraca do domu.

 Moje Serce płacze z radości z waszych wysiłków. Ich zapach jest tak słodki jak zapach Moich najlepszych win. Wielu z was cierpiało, aby ci odstępcy mogli powrócić, a wasze cierpienie było najsłodszym darem ze wszystkich. Jak czule dotykają Mojego Serca. Bo Moje Serce było często bite i Moje wysiłki wzgardzone, a wasze wysiłki są słodką pociechą w bolesnym czasie.

 Wiedzcie, jak bardzo was kocham, drodzy, że wasze wysiłki będą miały ogromne znaczenie w nadchodzących tygodniach. Proszę bądźcie posłuszni, nawet jeśli nie rozumiecie, dlaczego jesteście proszeni o zrobienie czegoś. Proszę was, abyście się nie męczyli i nie dopuścili, aby obojętność świata wobec was powaliła was.

 Kocham was i czule całuję, Moje dzieci. Błogosławię was wszystkich Moją mocą, siłą, wytrwałością, cierpliwością i świadomością, że każdego z was czule trzymam. Uzbroję was. Ochronię was podczas waszych starań. Przylgnijcie do Mnie! Całe niebo czeka na was w ciszy".




Komentarze

Popularne posty