KOMUNIA NA RĘKĘ JEST DLA MNIE ZNIEWAGĄ!

Przesłanie od naszego Pana do Loreny z Meksyku

16 lutego 2022


Nasz Pan Jezus Chrystus powiedział do mnie: mam zamiar udzielić Ci lekcji o Komunii na rękę.

Moja droga córko: Komunia na rękę jest dla Mnie zniewagą! To zniewaga! To dla Mnie zniewaga uknuta, by obrazić Moje Święte Serce! Dlatego ludzie, a także ci, którzy popełnili ten grzech, muszą dokonać przebłagania i zadośćuczynienia, aby zadośćuczynić za ten grzech, który atakuje Moje Święte Serce. Moje Serce jest rozdarte i okrutnie dręczone przez bezlitosnych i bezwzględnych ludzi, którzy przyjmują Komunię Świętą w swoje ręce, biją Mnie, plują na Mnie i znieważają Mnie! Przeżywam Moją Drogę Krzyżową na nowo, ponieważ najświętsza i najczystsza rzecz, jaka istnieje na świecie, czyli Moje Święte Ciało, jest deptane! To tak, jakby wielu ludzi miało się na Mnie oburzyć w tym samym czasie i znów przeżywam Swoją Drogę Krzyżową. Moje Serce, które tak bardzo kocha tę ludzkość, jest rozdarte przez grzech wielu, wielu ludzi, ponieważ to świętokradztwo jest dozwolone na całym świecie! Najwyższe władze kościelne w Moim Kościele pozwalają na to świętokradztwo, które rozdziera Moje Serce, a ludzie, którzy są przez nie oszukiwani, uważają, że dobrze jest przyjąć Mnie do ręki z powodu pandemii. Ale to oszustwo! To tylko plan najwyższych przywódców, aby Mnie wykończyć!!!

Pomimo, że oszukali Mój lud, aby popełnili świętokradztwo, Ja nadal schodzę, aby stać się Eucharystią. Ale kiedy zmienią Moje słowa konsekracji we Mszy, nie będzie już ważnej konsekracji! I dlatego nie będę już obecny w Hostii! Ta Hostia będzie zatem martwym, obojętnym chlebem. To będzie tylko kawałek chleba, w którym już Mnie nie będzie.

Ten grzech świętokradztwa przeciwko Mojemu Świętemu Ciału jest niewyobrażalny!!! Rzeczywistość tego grzechu praktykowanego dzisiaj na Mszy, gdzie ludzie popełniają świętokradztwo, biorąc Mnie w swoje ręce, jest dla Mojego Ojca niepojęta! Ten grzech sprawia, że w każdej Mszy przeżywam na nowo Moją Kalwarię przez obecnych, którzy Mnie znieważają i ranią Moje Serce, to Serce, które tak bardzo was kocha. I ten grzech powoduje, że ostre ciernie rozrywają Moje Serce i krople krwi wypływają z Mojego kochającego Serca, tego Serca, które tak bardzo was kocha. To tak bardzo boli Ojca, że nie może już powstrzymać Swojego Sprawiedliwego Gniewu!!!

Komunię na rękę ludzie postrzegają jako coś naturalnego. Ale ten grzech świętokradztwa i grzech aborcji są najcięższymi grzechami! Poprzez ten grzech świętokradztwa ludzie nie oddają czci Mojemu Ciału i Mojej Krwi! To Moje Ciało jest w Świętej Hostii! Ani aniołowie, ani święci w niebie nie odważyliby się dotknąć rękami Mojego Świętego Ciała! Tylko ksiądz namaszczony przez Mojego Ojca może dotykać Mojego Świętego Ciała!!! Dlaczego więc ludzie mają odwagę popełniać to straszne świętokradztwo, które naraża na sprawiedliwy gniew Boga?

Jako Baranek cierpię zniewagi ludzkości! A jednak nadal schodzę, aby stać się Eucharystią. Ludzkość Mnie oburza, rani! Moja Matka płacze na każdej Mszy, a aniołowie i święci płaczą, gdy kontemplują tę ucztę ludzi, oszukanych przez władze kościelne, którzy są również uczestnikami tej zniewagi przeciwko Mojemu Świętemu Ciału!!!

Moje Msze nie są już takie, jak dawniej; to były Msze, na których otrzymałem hołd i cześć! Dziś Jestem oburzony i obrażony i całe niebo zamiast celebrować każdą Mszę, płacze za to straszne świętokradztwo!!!

Gdybyście mieli być świadkami tego, co dzieje się w świecie duchowym, gdy przyjmuje się Komunię Świętą na rękę, to zapewniam, że wielu z Was już nigdy nie uczestniczyłoby w tych Mszach, w których Komunię Świętą udziela się na rękę. To jest jak pogański rytuał, w którym jestem obrażany i znieważany!!!

Mam nadzieję, że dzięki temu wyjaśnieniu wiele osób przestanie przyjmować Komunię Świętą na rękę!!!

Jeśli to możliwe, nie bierzcie udziału w tych Mszach, na których Komunię Świętą podaje się na rękę, ponieważ przez swoją obecność jesteś współwinny tego, co się dzieje!!!

Wkrótce opuszczę Eucharystię i zamieszkam w sercach Mojej wiernej reszty. Serca Mojej wiernej reszty będą moją ucieczką i zamieszkam w nich. Dlatego przygotujcie wasze serca, abym mógł w nich zamieszkać, a wy będziecie Światłem, które oświeci. Zamieszkam w waszych sercach, a Moja chwała będzie płynąć z was. Z tego powodu proszę was, abyście oczyścili i naprawili wasze serca czystym sercem, które jest zdrowe, wolne od urazów i nienawiści, abym mógł je przyjąć i zamieszkać w nich i odpocząć od tak wielu zniewag i obrazy Mojego Najświętszego Serca. Przygotujcie wasze serca, bo niedługo w nich zamieszkam.

Dlatego, jeśli Mnie kochacie, proszę, nie przyjmujcie Komunii Świętej na rękę, gdyż jest to grzech ciężki i obraża Moje Święte Ciało. Jeśli Mnie kochacie, proszę, nie przyjmujcie Komunii Świętej na rękę, gdyż Ja nagrodzę tych wszystkich, którzy wytrwali i nie przyjęli Mnie na rękę. 

Przygotowałem wam i już udzieliłem wielkich łask, które pomogą wam być silnymi w wielkim ucisku. Napełnię was łaskami i błogosławieństwami za szerzenie tego Orędzia, aby ludzie nie przyjmowali dalej Komunii Świętej na rękę i nie ranili Mojego kochającego Serca.

Niedługo rozpęta się Sprawiedliwy gniew Mojego Ojca, a tym bardziej z powodu tej zniewagi dla Mojego Świętego Ciała!!!

Pozostańcie jednak mocni w swojej wierze, nie wahajcie się! Jestem z wami i dam wam niezbędną siłę, by stawić czoła wszystkiemu, co ma nadejść! Bądźcie uważni na wszystkie wydarzenia! Jak roztropne dziewice, czuwajcie, bo niedługo przyjdę!

Maranatha - przyjdź, o Panie!




Komentarze

Popularne posty