PRZYJDŹ DO SWOJEGO OGRODU, TAM CZEKAM NA OPIEKĘ NASZEJ MIŁOŚCI.

6 Sierpnia, 2022

From Jesus With Love 

https://heartdwellersghana.org/blog/


To jest druga połowa przesłania Pana do mnie.

 Podczas modlitwy Pan zaczął grać „Ogród” Misty Edwards. Teksty były tak piękne, że wzywają oblubienicę do wejścia do ogrodu jej serca, aby być z Panem i zaczął się tekst;


Jestem ogrodem-zamkniętym 

Zamkniętym ogrodem Zamknięta 

Fontanna zapieczętowana 

Jestem Twoim miejscem spoczynku 

Jestem Twoim miejscem spoczynku Tutaj, 

O Panie, przygotowałam dla Ciebie miejsce do zamieszkania 

Tu w moim zbiorniku 

Żebyś zamieszkał w moim sercu

Abym była w Tobie, a Ty byłbyś we mnie

Abym mogła mieć społeczność z Bogiem Tutaj, 

gdzie jesteś Ty i ja sam

Sama chwała Boża 

Wewnątrz mnie 

Chcę mieć społeczność z Tobą 

Oto Ty i ja sam, Boże

Ty i ja sam

Oto Ty i ja sam, Boże 

Ty i ja sam


 Gdy piosenka trwała, zaczęłam widzieć piękny ogród otoczony drzwiami i czarnymi żelaznymi kratami jako grillem. Znalazłam się w ogrodzie, siedząc na drobno przystrzyżonym krzewie kwiatowym w kształcie ławki w sypialni. Potem zobaczyłam Jezusa idącego w kierunku drzwi ogrodu, aby wejść. Kiedy wszedł, byłam zaskoczona, że ​​był w Swojej męce. Potykał się w ogrodzie z koroną cierniową na głowie, w połowie tuniki, z ciałem pobitym i zakrwawionym z ogromnymi ranami.

 Prawie upadł, a ja pobiegłam, aby Go złapać, obejmując mnie ramieniem, gdy pomagałam mu usiąść na ławce w sypialni. Położył się, zamykając oczy, skrzywił się pełen bólu. Po prostu patrzyłam na Niego z przerażeniem na rany, które były na całym Jego ciele. Korony były głęboko osadzone w Jego skórze głowy, czole i jedna w Jego oku. W Jego ustach było tyle krwi, Jego wargi były opuchnięte, podobnie jak Jego oczy.

 Jego ciało wyglądało, jakby było poszarpane, ponieważ rany były głębokie, a nawet trzepocząca skóra schodziła aż do Jego nóg i stóp. Miał rany na paznokciach, które krwawiły, ale paznokci nie było w nich. Patrzyłam oszołomiona, niepewna nawet, co zrobić, jak tylko oczyścić Jego rany. Rozejrzałam się, chcąc Go umyć, i zanim się zorientowałam, Anioły latały wokół mnie, niosąc wiadro czystej wody i białą pościel.

 Zaczęłam oczyszczać Jego twarz. Najpierw delikatnie i powoli zdjęłam koronę cierniową z Jego głowy. Widziałam, jak głęboko przebili Jego skórę głowy, gdy Jego skóra podciągnęła się, gdy wyszły ciernie. Delikatnie wytarłam Jego głowę wodą i martwiłam się, gdzie popłynie krew, ale Aniołowie, znając moje myśli, zaczęli ją czyścić i łapać tak, że żadna z Jego krwi nie spadła na podłogę. Jezus wciąż leżał tam w milczeniu z zamkniętymi oczami, gdy pozwalał mi się umyć. Po oczyszczeniu Jego twarzy zaczęłam całować Jego rany, całować Jego opuchnięte oczy, rany na czole, rozcięte usta i ku mojemu zdumieniu, gdy je pocałowałam, zaczęły się goić. Gdy rany zaczęły same się zszywać, a Jego twarz została całkowicie przemieniona.

 Potem zaczęłam bardzo delikatnie oczyszczać Jego ciało, wycierając krew, czyszcząc je wodą, każde skaleczenie. Potem całowałam Go i one też zaczęły się goić i zszywać razem. Poszłam dalej aż do Jego nóg, a potem po umyciu [ich] ucałowałam ślady po gwoździach na Jego stopach. Wróciłam, aby ucałować przebite gwoździami znaki na Jego prawej i lewej ręce, a potem na boku, gdzie został przebity włócznią. Kiedy skończyłam, Jezus nie tylko został oczyszczony, ale całkowicie uzdrowiony, co pozostało [były] ślady Jego świętych ran, które wciąż tam były. Potem otworzył oczy i usiadł, spojrzał na mnie z taką miłością, a potem przytulił mnie czule do Swojego boku, gdy obejmowaliśmy się przez chwilę, a potem wyszłam z wizji.

 Byłam tak poruszona tym, co zobaczyłam. Właśnie wtedy otrzymałam wiadomość od pastora Briana z Zambii o młodym chłopcu, Peterze, który miał naprawdę zły stan skóry, o czym udostępniliśmy na vlogach. Małżeństwo Heartdwellerów było tak miłe, że przekazał darowiznę na leki, a teraz jest całkowicie uzdrowiony. Wielbimy Boga, to naprawdę dodało mi otuchy i wzmocniło moją wiarę.

 Następnie rozpoczęłam Wieczerzę Pańską i otrzymałam czytanie pasyjne, które przywróciło mnie do wizji, którą widziałam przed chwilą. Potem usłyszałam, jak Pan zaczyna mówić, więc zaczęłam pisać.

 Panie, pragnę również podziękować za przyniesienie mi dziś odwagi i wiary, widząc małego Piotrusia, jak jego skóra została przywrócona i to naprawdę podniosło na duchu moje życie w Centrum Wspólnoty Dzieci Nadzieja ze wszystkimi zmianami i ostatnimi próbami zaczęłam wątpić i tracić podekscytowany pracą, którą chcesz tam wykonać.

 Jezus odpowiedział:

 „Trzymaj oczy utkwione we Mnie, maleńka, skupione wyłącznie na Mnie, a już więcej nie przegrasz, i niech szatan i jego demony wykradną twoją radość, odwagę i nadzieję w tym, co ci powiedziałem. Znasz Moją Wolę, więc idź naprzód. Módlcie się dalej za pastora Chamę, nie martwcl się, że jest on teraz w Mojej Woli w tym urlopie naukowym i powróci z nowym sercem i nowym nastawieniem, by kochać Mnie tylko i szukać wyłącznie Mojej Woli. Brian i on są pięknymi duszami, które będą wypróbowywane i testowane na różne sposoby, ale pokonają, aby zbudować to Moje dzieło. Podziel się ze swoją owczarnią potrzebami ludzi i dzieci — wielu z nich przyjedzie, aby pomóc i wesprzeć tę pracę. Więc bądź zajęta, Umiłowana".

 Tak Panie.

 Jako na boku pastor Chama bierze urlop, aby zaopiekować się swoją rodziną, proszę, zachowajcie go w swoich modlitwach. A Pan chce, abym podzieliła się z wami tym, co ten lek zrobił dla tak wielu dzieci, aby pozbyć się chorób skóry w Zambii. Wkrótce udostępnię wam zdjęcia i wiadomości.

 A co z Tobą Jezu, jak się czujesz, co masz na Sercu?

 Widziałam Cię w ogrodzie, naszym sekretnym ogrodzie. Zdaję sobie sprawę, że nie byłam tam przez jakiś czas, a Panie przyszedłeś jako cierpiący Jezus, aby został oczyszczony, pocieszony i ukojony. Następnie otrzymałam czytanie Męki Pańskiej podczas Wieczerzy Pańskiej. O Jezu, wiem, że strasznie cierpisz, tak mi przykro, że nie byłam tu dla Ciebie tak, jak powinnam.

 Jezus kontynuował,

 „Ale jesteś tutaj teraz, Umiłowana. Pozwoliłaś Mi wejść do tego tajemnego miejsca, abym był przez ciebie pielęgnowany, opiekowany i kochany. Nie ma lepszego lekarstwa na Moje Rany, Umiłowana, niż kiedy Moja Oblubienica pociesza Mnie swoimi pocałunkami, swoim rozmyślaniem i oddaniem Moim Najświętszym Ranom i Cierpieniom. Och tak wiele, Umiłowana, och tak wiele". 

I wiedziałam, że mówi, że tyle ma na głowie.

 „Wolałbym, aby Moje narzeczone skupiały się na Mnie, a nie na tym, co dzieje się na świecie, inaczej łatwo popadlibyście w rozpacz. Chciałbym, aby wszystkie Moje narzeczone weszły w tym tygodniu do ich ogrodu. Proszę idź, spotkamy się tam. Dla niektórych bramy waszego serca były zamknięte przez tak długi czas, myśląc, że jesteście niegodni, aby Mnie wejść, niegodni, abym zjednoczył się z wami. Moje umiłowane narzeczone, to są kłamstwa, którymi karmi was szatan, zostaliście stworzeni, aby być w komunii ze Mną.

 Ten ogród został stworzony jako sekretne miejsce, w którym możemy się spotykać, ile tylko zechcecie. Sekretne miejsce, o którym mówił Mój Ojciec, kiedy się modlisz, nie było tylko komorą modlitewną, żadnych ukochanych narzeczonych, to drzwi do twojego serca".

 Mateusza 6:6

 Ale kiedy się modlisz, idź do swojego pokoju, zamknij drzwi i módl się do swojego Ojca, który jest niewidzialny. Wtedy wasz Ojciec, który widzi, co dzieje się w ukryciu, wynagrodzi was.

 „Powiedziałem, że Ja i Mój Ojciec przyjdziemy i zamieszkamy u was [Jan 14:23]. Pragnę tam zamieszkać — czy wpuścisz Mnie? Dla tak wielu Moich narzeczonych łatwo rozprasza się światem i jego sprawami, więc zaniedbałaś ten tajemniczy ogród, w którym wielokrotnie brama jest otwarta, wchodzę, ale cię nie widzę, nikogo nie widzę.

 A Ja po prostu siedzę i czekam, gdy adoruję piękne kwiaty twojego serca, gdzie były próby i ból, a ty wytrwałaś – i wiele razy czyniłaś akty dobroci lub uczynki z miłości do Mnie i bliźniego. Widzisz, nawet kiedy cię tam nie ma, przychodzę tylko po to, by cię uwielbiać, uwielbiać to, co stworzyliśmy. Chociaż ogród może być dziki, jest wspaniały i pięknie wykonany.

 Siedzę na huśtawkach i czekam, aż wrócisz, abyśmy mogli razem huśtać się. Siedzę na tej pięknej francuskiej ławce, którą kochasz, mając nadzieję, że lada chwila wejdziesz, abyśmy mogli odbyć szczerą rozmowę. Odpoczywam wiele razy w korycie potoku, gdy widzę przepływające obok piękne kolorowe ryby i krystalicznie czystą, piękną wodę, która tak bardzo przypomina Mi twoją duszę, gdy zanurzam w niej stopy, marząc, żebyś była przy Mnie, abym mógł  oprzeć Moją znużoną głowę na twojej piersi lub trzymając się ciebie.

 Pomijam skały, podziwiając każdą falę, przypominając Mi o każdym akcie łaski, którego dokonujesz poddając się Mojej Woli, co wpływa na wszystkich wokół ciebie, wywołując falę, która będzie trwać wiecznie. Ty, Moja Oblubienico, jesteś tak piękna, że ​​możesz ją oglądać wewnątrz i na zewnątrz, ale nie chcę już być sam w ogrodzie twojego serca – wolę być z tobą, być w twojej obecności, być przytulonym i kochanym przez ciebie w tym miejscu.

 Potrzebuję tego teraz bardziej niż kiedykolwiek, Moje ukochane narzeczone. Czy będziesz tym odpoczynkiem? Czy twoje serce może być miejscem, w którym mogę znaleźć odpoczynek i znaleźć ciebie pośród cierpień tego życia? Przyjdziesz, kiedy zadzwonię?

 Medytuj nad Moją Męką, medytuj nad ranami, które zaznałem z miłości do ciebie i aby odkupić cię dla Siebie. Spotkaj się ze Mną w ogrodzie twego serca i pozwól, aby twoja miłość i uwaga opiekowała się Mną w zdrowiu. Tam będę czekać, aż będziecie medytować nad Moją Męką i Moimi Ranami, co oznacza medytować nad Moją miłością, ukochane narzeczone.

 Miłość zawsze zostawia bliznę, a czasami te blizny wciąż krwawią. Moja miłość wylewa się za ciebie i cały świat. Przyjdź i uwielbij Moje Najświętsze Rany, ucałuj je z wielkim oddaniem, aby uzdrowić Moje zbolałe Serce i dusze, które wciąż są uwięzione w różnych grzechach, które reprezentują Moje Rany.

 Rana w Mojej prawej ręce jest za grzechy nieposłuszeństwa i samowoli. Rana w Mojej lewej ręce to grzechy egoizmu, od kierowania wszystkich rzeczy do siebie i przyciągania uwagi innych poprzez branie sobie tego, co dała Mi twoja prawa ręka.

 Rana na Mojej prawej stopie jest za grzechy niekonsekwencji, kiedy dusze rezygnują z postanowienia kochania Mnie ponad wszystko i stawiania Mnie na pierwszym miejscu w swoich uczuciach i pragnieniach.

 Rana Mojej lewej stopy jest przeciwko grzechowi lenistwa i duchowego letargu. Kiedy dusze poddają się Mnie i poddają się rozpaczy i zniechęceniu.

 Rana w Moim boku jest za grzech każdej fałszywej miłości i każdego mięsistego oszustwa obiecującego słodycz, ale dającego gorycz i śmierć w zamian.

 Niektórzy z was nawet zmagają się z tymi grzechami, podobnie jak świat, który nie zna Mnie ani Mojego Ojca. Tak więc Moje blizny nieustannie krwawią, wylewając Moją Krew, Moją Miłość i Moje Miłosierdzie. Przyjdź, Moja Oblubienico, niech Ogród twego serca będzie Moim triumfem i pielęgnuj te rany swoją miłością i oddaniem”.

 To był koniec przesłania Jezusa.




Komentarze

Popularne posty