POŚWIĘCENIE POSTU DLA POKUTY NARODU I NOWEGO JORKU.

31 Czerwca, 2022

From Jesus With Love 

https://heartdwellersghana.org/blog/


 Witaj rodzino braci, sióstr i Mieszkańców serca. Pan wzywa nas do ponownego poświęcenia dni postu i modlitwy, teraz dla naszego narodu, a konkretnie dla Nowego Jorku. Wyciągnęłam Rhemę dzień wcześniej,

 Przypowieści Salomona 14:32 Gdy nadchodzi nieszczęście, niegodziwi upadną, ale nawet po śmierci sprawiedliwi szukają schronienia w Bogu. (A na dole było napisane): „Módlcie się przeciwko wydarzeniu narodowemu!”

 Następnej nocy miałam sen, w którym zobaczyłam oficerów drużyny w jakimś budynku, zbliżających się do ściany — mieli załadowane i wycelowane pistolety… Zaczęli strzelać do ściany i widziałam, że wewnątrz murów byli również mężczyźni — 6 lub 7 osób.  ich — także w mundurach bojowników SWAT, strzelając do nich. Mur się zawalił, ukazując mężczyzn, z którymi walczyli [przeciwko], a ci wewnątrz muru zginęli i wszyscy upadli na podłogę. Potem scena zmieniła się w mężczyznę w mundurze bojownika SWAT z odkrytą twarzą eskortowanego przez policję, również w mundurze SWAT, schodzącego po kilku stopniach na zewnątrz. Uśmiechał się ironicznie, wtedy wiedziałam, że podłożyli bombę i to on był głównym winowajcą, ale miał 6 czy 7 ludzi, których używał jako marionetki do wykonania brudnej roboty. To byli ci, którzy zginęli. Czułam się tak, jakby bomba wybuchła, ale nie wyrządziła prawie tak dużych szkód, jak zamierzali, ponieważ zostali schwytani. Po prostu uznałam to za dziwne, że wszyscy nosili ten sam mundur, a mimo to walczyli ze sobą. Mogłam tylko powiedzieć, kim byli źli ludzie we śnie, dzięki znajomości Ducha Świętego, który dał mi zrozumienie.

 Potem [w] drugiej połowie snu byłam w jakimś pokoju, jakimś szpitalnym pokoju i zobaczyłam na krześle tę przezroczystą kapsułkę z przezroczystym płynem w środku. Wiedziałam, że to kapsuła plazmowa. Była dość duża, wielkości niemowlęcia i leżała na krześle na miękkiej tkaninie, na której się trzymała. Obok niej siedział mężczyzna w przebraniu lekarza. Potem zobaczyłam ekran jak telewizor, który wyjaśniał mi, czym jest kapsuła i jakie są jej zalety. To było coś, co można było zasadzić lub włożyć do ciała i mogło się rozszerzać. Jedną z korzyści było to, że mógł zatrzymać więcej siusiu, dzięki czemu ludzie nie musieliby tak często chodzić do łazienki. Pomyślałam, że to dziwne, a potem wiedziałam, że próbują zachęcić wszystkich do wzięcia tej kapsułki lub włożenia jej do ciała i że jest to inicjatywa nowego porządku świata, która ma na celu przygotowanie ludzi do znaku.

 We śnie wydarzyło się więcej scen, ale to było najbardziej istotne. Wtedy poczułam się prowadzona do wyciągnięcia Rhema i jeden powiedział:

 Jeremiasz 36
 Baruch, pisarz Jeremiasza
 „Poświęć post na pokutę narodu i wyznaj moje słowo”
 
Od razu wiedziałam, że chodzi o sen.  To było od Pana i bardzo poważne. Więc po przyjęciu Komunii zacząłam pisać.

 Dzień dobry Panie, co masz na Sercu? Dałeś mi Rhema, aby poświęcić post i ogłosić skruchę za nasz naród. To sen, który mi dałeś — czy to ostrzeżenie?

 Jezus zaczął,

 „Moja ukochana, wiem, że cierpiałaś, przyjdź i oprzyj swoją znużoną głowę na Moim Sercu”.

 Tak na marginesie,
Jezus jest taki słodki i czuły. Chociaż przychodziłam do Niego z troską snu, On był raczej zaniepokojony bólem w moim sercu. Była dusza, która była trochę trudna z niektórymi poleceniami Pana, które im dałam, co spowodowało, że zwątpiłam w to, co Pan mi mówi, a także [byłam] zasmucona ich postawą – między innymi krzyżami [że ] Noszę — — i po prostu staram się przez to wszystko przetrwać. Jednak Jezus, będąc w moim sercu, zna ból, który spowodował i zwraca się do niego najpierw, jak dobry Bóg, którym jest.

 „Nosisz różne krzyże, na które pozwoliłem. Jestem tutaj, aby was wzmocnić, Umiłowani, gdy nadal mężnie dźwigacie te krzyże. Nie poddawajcie się, wszystkie wasze ofiary, wszystkie wasze łzy i wszelkie uciski, jakie znosiliście z miłości do Mnie, przynoszą wiele owoców.

 Nie pytaj się już o wytyczne, które daję ci dla duszy. Będę wciąż na nowo potwierdzał twoje macierzyństwo tym, których powierzyłem pod naszą opiekę. Przyjdą, aby szanować i czcić Moje prowadzenie przez ciebie, Umiłowana. Nie pozwól, aby diabły już cię zganiły kłamstwami lub niepewnością dotyczącą tego, kim cię powołałem. Jesteście wezwani do wzywania ludzi do świętości, która jest jedną z waszych wielu misji, a bez świętości żaden człowiek nie zobaczy Boga. (List do Hebrajczyków 12,14)

 Wzywam tych, którzy podążają za tobą znacznie, znacznie wyżej w cnocie i uczciwości. Może się wydawać, że jestem stanowczy, ale mam zapewnić, aby ich dusza była nieskazitelnie czysta i niewinna przede Mną. Mogą tego nie zrozumieć, ale z czasem zrozumieją. Świętość została zaniedbana w tym pokoleniu, nawet nie nauczana. Użyję twojego życia, aby to pokazać i aby wszyscy zobaczyli różne grzechy w ich życiu, które Mi się nie podobają, które [są] odrzucane jako nic, oraz całą ich nędzę tego, kim naprawdę są, aby mogli zaufać Mojemu miłosierdziu. Więc nie martw się, Moja ukochana, jestem z tobą i stoję obok ciebie. Cieszę się z twoich decyzji, by iść za Mną, nawet gdy jest to trudne. Jestem twoim małżonkiem i robimy to razem".

 Dziękuję Ci Panie za Twoje miłe słowa, kocham Cię Jezu.

 – "Musiałaś to usłyszeć, Ukochana. Chcę ci dać spokój, abyś mogła zacząć iść naprzód”.

 Panie [przez] ostatnie kilka dni, właściwie wydaje się, że cały tydzień, zostałam dotknięty wyczerpaniem, którego nie potrafię wyjaśnić. Kiedy byłam zmęczona wcześniej, byłam w stanie wytrwać, ale to jest jak nie mogę. To jak senność i całkowite wyczerpanie, którego nie potrafię wyjaśnić. Czy to cierpienie, czy zadanie od diabłów?

 Jezus odpowiedział:

 „To jedno i drugie, Umiłowana, wróg liczył na to, że poddasz się temu uczuciu zmęczenia, aby przeszkodzić ci w pracy i zadaniach, które ci zleciłem.  Dopuściłem to jako cierpienie, abyście mogli ofiarować je Mi, Umiłowani, ale Moja łaska jest wystarczająca wam w waszej słabości. Więc zamiast się poddawać, Umiłowana, wołaj do Mnie, proś Mnie o łaskę i pchaj do przodu zadanie, które masz przed sobą, abyś już więcej nie poddawała się swojemu ciału”.

 Dobra Panie, wybacz mi i pomóż mi.

 Jezus kontynuował: „Jestem tutaj, aby to zrobić".

„A jeśli chodzi o stan waszego narodu, to jest tak bardzo ponure, tak bardzo ponure, Umiłowani.  „To jest część tego, po co był ksiądz Ezechiel i cierpienia wspólnoty. Pragnę zastosować się do prośby Mojego ludu i uprzedzić trzecią wojnę światową, ale wygląda to tak bardzo mrocznie, Umiłowani. Potrzebujemy więcej modlitw i ofiar postnych. Wywiad, który wszyscy otrzymaliście, dotyczący Nowego Jorku jest dokładny. To jest miasto, a raczej etap, którego użyją, aby zorientować się w ataku i rozpocząć trzecią wojnę światową. Sen, który ci dałem, było potwierdzenie fałszywej flagi, którą teraz zaplanowali.

 Nie mylcie się, że Nowy Jork jest przeznaczony na zniszczenie, co jest wyraźnym osądem, którego nie można zmienić, ale czas może. To, co zamierzają zrobić, to spowodować wybuch bomby i zrzucić winę na swoich wrogów, ale wróg jest w środku. Stąd we śnie obie strony miały na sobie ten sam bojowy mundur, ale grały przeciwko sobie, a nawet zabijały się nawzajem – poświęcając kilka, aby zdobyć władzę i kontrolę nad całym światem. Moje ukochane narzeczone, szatan i jego słudzy są niecierpliwi i oczekują ich długo oczekiwanego panowania, więc zrobią wszystko przed wyznaczonym czasem, aby wejrzeć w wojnę. Proszę, jeszcze raz pomódlcie się jak nigdy dotąd, aby to złagodzić, a winowajcy, którzy to planują, zostaną złapani.

 Ameryka jest w rzucie, na cienkiej linii między życiem tego narodu a śmiercią tego narodu. Potrzebuję Moich ludzi, którzy są wezwani Moim Imieniem do modlitwy, poświęcenia postu i pokuty za grzechy tego narodu, grzechy Mojego Kościoła, a także grzechy osobiste. Wołajcie w imieniu tych, którzy wciąż promują aborcję, niemoralność seksualną, pedofilię, handel seksualny, korupcję, przekupstwo i pranie brudnych pieniędzy.  Wołajcie do Mnie za grzechy Kościoła, plotek, zazdrości, pożądania, pozowania, faworyzowania, miłości do pieniędzy, miłości do świata i wiele więcej. Wołajcie do Mnie w pokucie za wasze własne grzechy, proście Mnie, abym ujawnił ukryte tajemnice, motywacje i działania waszego serca, które Mnie zasmucają, a Ja wam pokażę.

 Niech wasze dzieci modlą się razem z wami i proszą o miłosierdzie dla waszej rodziny, dla was i dla tego narodu. Jesteście w kluczowej godzinie i tak wiele może się zmienić, jeśli Moi ludzie będą pokutować i modlić się. Otrzymaliście władzę nad waszymi rządami i otrzymaliście polecenie modlitwy za nie".

 1 Tymoteusza 2:1-3
 Dlatego napominam przede wszystkim, aby błagania, modlitwy, wstawiennictwo i dziękczynienie zanoszono za wszystkich ludzi, za królów i za wszystkich sprawujących władzę, abyśmy mogli prowadzić ciche i spokojne życie we wszelkiej pobożności i czci. Bo to jest dobre i miłe w oczach Boga, naszego Zbawiciela.

 „Wasze modlitwy zmieniają rzeczy i tak wiele zostało z ich powodu opóźnionych. Moim pragnieniem jest zminimalizowanie tego zaplanowanego ataku, aby nie wnikał w trzecią wojnę światową, ale raczej ujawnił niegodziwość waszych rządów i prawdę tego zainscenizowanego ataku. Módlcie się, aby wielu się obudziło, aby nie nabrali się na to, jak wielu zrobiło z atakiem z 11 września, który został zaplanowany i wykonany przez waszych własnych, prezydenta i przywódców narodu. Niegodziwość ludzi i wołanie maluczkich dotarły do ​​nozdrzy Ojca, aby sprowadzić sąd na waszą ziemię, ale ja stoję po Jego prawej stronie, aby wstawiać się w waszej sprawie. Moje narzeczone, wstawiajcie się u Mnie poważnie i żarliwie”.

Wow Panie, w porządku i czy mogę zapytać, co z kapsułką plazmową, którą widziałam. O czym to jest?

 „To jest coś, co wyjdzie w niedalekiej przyszłości, Ukochani, ponieważ oni robią postępy, by coraz bardziej manipulować ludzkim ciałem w każdy możliwy sposób. Im więcej ludzi odda się powierzeniu swojego ciała rządowi, tym bardziej skorzystają na dostarczaniu im wszelkiego rodzaju zastrzyków, leków, a nawet gadżety, przygotowujące i warunkujące ludzkość na znak bestii. Módlcie się przeciwko tym rzeczom. W wyznaczonym czasie zostanie wam dane więcej zrozumienia tej kapsuły. Na razie Moi ludzie poszczą i modlą się, wołają w pokucie za wasz naród. Módlcie się, aby ten atak fałszywej flagi został złagodzony i ujawniony, aby nie wglądnąć w wojnę przed wyznaczonym czasem”.

 To był koniec przesłania Jezusa.

 Następnie Pan dał mi post, który mamy czynić w tych intencjach począwszy od poniedziałku 1 sierpnia.  Mamy poświęcić się przez 7 dni jedząc tylko ryż i wodę pitną. Za tych, którzy nie są w stanie pościć w ten sposób, daj Jezusowi to, co możesz, On będzie wdzięczny, a za tych, którzy mogą, zbierzmy się wszyscy, aby naprawdę poważnie ofiarować ten post przed Bogiem i zbombardować niebo, aby zlitować się nad naszym narodem i miłosierdzie nad Nowym Jorkiem aż do wyznaczonego czasu, a plany nikczemników zostaną udaremnione i ujawnione. Matka Elżbieta otrzymała od Pana piękną modlitwę, którą będę włączać codziennie o godzinie 15:00 w połączeniu z Koronką do Miłosierdzia Bożego.  Wróćmy do bitwy żołnierze, Pan nas wzywa.




Komentarze

Tłumacząc przekaz dostałam jakby wytłumaczenie tego, co ostatnio mnie spotkało. Otóż w nocy 31 lipca (Niedziela) dostałam bardzo silnego bólu brzucha, co mi się nie zdarza. Nigdy takiego stopnia bólu nie miałam, to było coś okropnego, chciałam już wzywać pogotowie, ale wiecie jaka jest opieka medyczna teraz, a tym bardziej w DE..trochę o tym wiem. W każdym razie ból był tak silny, że tylko klękanie na kolanach było możliwe, więc błagałam Boga o Miłosierdzie, to trwało tak 3 godz. Potem ból nieco zmniejszył się, ale tylko troszeczkę. Bałam się jeść, bo cokolwiek małego zjadłam, to dostawałam okropnych boleści. Aż dopiero 7 sierpnia w dniu Święta Boga Ojca wszystko minęło i mogłam normalnie zjeść już po obiedzie, poza tym w tym Dniu ogarnęła mnie niesamowita radość serca, że Dziś jest Święto naszego Ojca i cieszyłam się ogromnie, że Bóg Ojciec ma dzisiaj Swoje Święto ♡
I zaraz po przeczytaniu Orędzia zrozumiałam, skąd ten ból i post. Przyznam, że trochę byłam zaskoczona. Raz, że w Niedzielę to dostałam, a dwa, że w trwającej Nowennie do Boga Ojca...
Często nie rozumiemy naszych cierpień, jakbyśmy ich nie wystarczająco mieli, i pytamy się, często z żalem, ale dlaczego aż tyle? Ale jak to w pewnej pieśni jest, "każde cierpienie ma sens, prowadzi do pełni życia.. ".

Popularne posty