MAŁŻEŃSTWA I RODZINY SĄ ATAKOWANE, „WYCHOWUJĘ CIEBIE”

18 Sierpnia, 2022

From Jesus With Love 

https://heartdwellersghana.org/blog/


Witajcie rodzina braci, sióstr i mieszkańców serca.

 Właśnie zakończyliśmy nasz siedmiodniowy post poświęcenia dla naszego narodu, aby zapobiec trzeciej wojnie światowej i jeden z braci przyszedł do mnie i powiedział, że otrzymał wiadomość od Pana. W przesłaniu Pan wspomniał, że zbliżamy się do punktu, z którego nie ma powrotu, a modlitwy nie było wystarczająco, więc wojna była nieunikniona. Byłam tym bardzo zniechęcona i potwierdziliśmy, że przesłanie pochodzi od Pana.

 A potem przez cały miniony weekend Pan mówił do mnie, że nadszedł czas, aby rozpocząć nowy kanał służby. Zaczęłam zauważać wzrost prób w małżeństwach w naszej grupie. Niektórzy wysyłali mi e-maile ze swoimi obawami, a inni dzielili się ze mną, w jaki sposób pokonali taktykę wroga, aby doprowadzić do separacji lub frustracji. Zanim przyjechałam na górę, raz w miesiącu spotykałam się online z kobietami i modliłyśmy się, wstawiając się za małżeństwami i rodzinami. Ciągle czułam silną inspirację, że może Jezus chciał, żebym zaczęła to od nowa – ale jak o której godzinie? Odepchnęłam tę myśl, ale stawała się silniejsza.

 Następnie, podczas naszego wstawienniczego spotkania modlitewnego, jeden z braci miał wizję tych kretopodobnych stworzeń z ostrymi pazurami wychodzących z otchłani piekieł przez czarownice i satanistów modlących się do ziemi, aby zaatakowali rodziny i małżeństwa, zarówno świeckie, jak i chrześcijańskie. Powiedział, że sieją spustoszenie i takie podziały, a nawet przywiązują się do nóg ludzi, aby zatrzymać ich ruch do przodu. To wszystko zaczęło budzić w moim sercu pasję, że muszę patrzeć na przywrócenie małżeństw i rodzin.

 Więc po modlitwie wszystkie te rzeczy były w moim sercu i Jezus zaczął mówić: Dzień dobry Panie, co jest w Twoim Sercu?

 Jezus zaczął,

 „Znam was, Umiłowani, nosicie różne krzyże i robi się coraz ciężej. Proszę, wytrwajcie trochę dłużej, wasze modlitwy i ofiary postne czynią postępy bardziej niż myślicie, nie tylko w waszym narodzie, ale także w waszym życiu osobistym i służbie. Proszę, bądźcie zachęceni, przed tobą i grupą jest tak [wiele] wspaniałych rzeczy. Módlcie się dalej, wasze modlitwy przenoszą góry i dotykają Serca Ojca. Wiele rzeczy zostanie uprzedzonych i opóźnionych z powodu waszych ofiar postnych. Niech społeczność wie, że jestem tak bardzo zadowolony — jestem bardzo zadowolony — z głębi serca. Dziękuję za poważne potraktowanie tego postu i modlitwę z serca. Żadna z waszych modlitw wzniesionych do Ojca nie upadnie na ziemię. Wręcz przeciwnie, przyniosą owoce i odniosą zwycięstwo dla twojego narodu i dadzą więcej czasu światu, zwłaszcza tym, którzy nie są gotowi – a wielu nie jest gotowych. Tak więc módlcie się dalej, Moje umiłowane narzeczone.

 Chcę teraz trochę z tobą porozmawiać o tym, o czym wspomniałem ci wczoraj. Tak, teraz nadszedł czas, aby rozpocząć ten kanał i służbę”.

 Panie, jestem oszołomiona, nieco podekscytowana i znowu przytłoczona. Kiedy znajdę czas? Czuję, że to za dużo, Panie. Chcę się tylko upewnić, że to nie duch ambicji przejmuje lub daje mi te inspiracje.

 „Stworzyłem cię, byś niosła wiele, Umiłowana. Powinnaś już to wiedzieć. Dlatego nieustannie jesteście w ogniu — ogniu Mojej Miłości, aby wasza wiara została oczyszczona — cenniejszym niż złoto i zachowalibyście więcej Mnie. W pełni opętana w każdym aspekcie przez samego Boga i Mnie żyjącego i poruszającego się przez ciebie, nie ma dla Mnie, Umiłowanego, nic niemożliwego, zbyt trudnego ani zbyt wiele. Wiele ci powierzyłem do zrobienia i zrobisz to dobrze, ze Mną u twego boku i słuchając każdego Mojego polecenia.

 Teraz jest taki czas, że tak wiele małżeństw i rodzin jest atakowanych. Wizja, którą pokazałem, że dusza była tak bardzo dokładna. Otchłań piekielna została otwarta i wiele zadań jest uwalnianych codziennie na Moje Ciało i na cały świat. Jednym z głównych zadań i priorytetem szatana, wierzcie lub nie, są rodziny. To jest ten cel numer jeden. Jeśli może zniszczyć rodziny, może zniszczyć społeczeństwo — wtedy łatwo przejmie naród, który niszczy tkankę życia. Choć mały, użyję cię jako ściany przeszkód, aby stanąć na jego drodze. To jedna z waszych misji i do której od tak dawna was przygotowywałem, Umiłowani. Wszystko, co znosiliście, widzieliście i doświadczyliście, [jest] teraz nauczaniem innych, jak przezwyciężać. Nie przez uwolnienie od prób, ale przez przejście przez ogień i cierpliwe wytrwanie w miłości.

 Rzeź, po której szatan jest, będzie płodna, Umiłowani, po prostu płodna. Świat nie ma pojęcia, z czym się borykają, zwłaszcza z rodzinami — tymi, którzy czekają na małżeństwo, i tymi, którzy zostaną wydani za mąż i zawarli związek małżeński. Zbliża się do nich burza, jakiej nigdy nie doświadczyli, a on pragnie zerwać nawet najsilniejsze małżeństwa, doprowadzając do wypełnienia każde zadanie i atakując pary, które obawiają się, że odejdą od ich przeznaczenia, odejdą od swoich celów a nawet odejdą od swoich rodzin i dzieci, pozostawiając je szeroko otwarte i bezbronne, akceptowalne dla zalotów i ataków szatana. Szuka dzieci tego pokolenia i to jest najłatwiejszy sposób. Nie na Moim zegarku, Umiłowani, i nie na twoim. Wychowuję Ciebie i wielu innych, aby być głosem tego pokolenia. Matki i Ojcowie, którzy będą wypowiadać Moje Słowo z autorytetem, używając waszych lasek oraz mocy wstawiennictwa i wytrwałej wytrwałości, aby pomóc wielu przezwyciężyć ten atak, który jest tutaj teraz i będzie się nasilał z taką intensywnością w nadchodzących czasach.

 Wielu w waszym pokoleniu nie uznaje małżeństwa, a nawet bardziej się go boi, ponieważ widzieli załamywanie się moralności i brak szczerości wśród tych, którzy zostali wezwani do bycia przykładem. To następne pokolenie w ogóle nie będzie nawet pragnąć małżeństwa, ale raczej będzie żyło w niemoralności, aby chronić swoje serca i siebie przed bólem miłości – co z kolei dławi populację, ponieważ [mniej] dzieci zostanie sprowadzonych na świat i będzie przypisywać oziębianie ludzkich serc brakiem współczucia, ponieważ nauczono ich żyć dla siebie. Ponieważ wszystkie te drogi podążają drogami „ojca kłamstwa” i tego właśnie chce.

 Ale będzie resztka, którą wzbudzam, której jesteś częścią. Wykorzystam cię, aby odwrócić bieg tego niegodziwego planu i programu szatana. Raczej uczynię z tego pokolenia jednych z największych świętych, ponieważ wytrwacie tak wiele, mając waszą wiarę oczyszczoną w ogniu i waszą miłość oddawaną w kółko, aż będzie to boleć, przypominające Mnie. Wychowywanie dzieci i podtrzymywanie rodzin modlitwą i uczenie ich, jak kochać tak jak Ja, naśladując Mnie we wszystkim i przynosząc wagę jedności rodziny, zdrowych relacji i bogobojnych małżeństw. Jeśli jestem w centrum wszystkich małżeństw, nie będzie miało znaczenia, jaka burza nadejdzie, to nie zawiedzie, ale jak na razie jest bardzo niewiele małżeństw na świecie, które zaaprobowałem [lub] nawet wyświęciłem i te znajdują się pod jednymi z najcięższych ataków i ucisku. Potrzebuję, abyś przyniósł słowo zachęty, wglądu i objawienia, aby one również nie zawiodły i nie rozpadły się pod najcięższymi atakami.

 Nie martw się. Udzielę ci łaski i namaszczenia do rozpoczęcia tej pracy i posługi, przywiodę też pomocników. Zacznijcie robić, co możecie teraz, Umiłowani, a z czasem ten kanał i służba osiągną pełnię, tak jak zamierzałem. Dlatego dałem ci Rhemę, żebyś przestała oczekiwać ode Mnie skromnych oczekiwań, bo to Mnie boli”.

 Na marginesie, wspomniana przez Jezusa Rhema powiedziała;

 „Zabij swoje skromne oczekiwania. Proszę, przestań myśleć w ten sposób, że to Mnie boli. Zamierzam rozszerzyć cię daleko poza to, czym kiedykolwiek byłaś”

 „Mam tak wiele do zrobienia, Ukochana, tak wiele. Po prostu mów dalej, tak, a spotkam się z tobą z niezbędnym zaopatrzeniem, duchowym i fizycznym. Teraz zacznijmy tę bitwę razem i wiedzmy, że wojna jest już wygrana. Małżeństwa zostaną uzdrowione, rodziny zostaną odnowione, a dzieci powrócą do domu, kiedy wyleję przez was Moją żywą wodę, aby nawadniać tak wielu spragnionych, spieczonych i będących na krawędzi rezygnacji. To będzie piękne”.

 To był koniec przesłania Jezusa.

 Musiałam odłożyć to przesłanie na półkę na kilka dni, ponieważ staraliśmy się usunąć to przesłanie, ale czułam w głębi serca, że ​​to Pan. Rzeczywiście, kiedy przekazałam go Matce Klarze i rdzeniowi tutaj na górze, wszyscy potwierdzili, że to był Pan, a szatan naprawdę nie chciał, abym postępowała w tym. Ta posługa, Małżeństwo dla Celu Wieczności, została mi dana wiele lat temu, kiedy poznałam Derricka i Pan powiedział mi, że jest to posługa, którą będziemy wykonywać razem. Zawsze miałam takie serce dla rodzin i małżeństw i nie wiedziałam dlaczego. Było wiele małżeństw, za którymi wstawiałam się i stanęłam w przepaści – ale wszystkie one zawiodły lub zakończyły się rozwodem. Zaczęłam więc tracić zaufanie do moich modlitw i ofiar postnych na ten konkretny temat, więc słowa Pana naprawdę mnie zachęciły.

 Nigdy nie sądziłam, że nadejdzie teraz, ponieważ Pan właśnie teraz sprowadza odnowienie. Tak więc jestem bardzo podekscytowana i zdenerwowana jednocześnie, ale bardziej w oczekiwaniu na to, co Pan zamierza zrobić w wielu małżeństwach i kobietach za pośrednictwem tego kanału. Będę dzielić się moimi zmaganiami, przesłaniami od Jezusa, radą, której się od Niego nauczyłam, i potężnymi modlitwami, aby zwalczyć zadanie wroga w małżeństwie lub nawet jeśli czekasz na swoje przyszłe małżeństwo, aby dać ci niebiańską perspektywę w najtrudniejszych  sytuacjach w związku. Jak mnie uczył Pan, małżeństwo jest przygotowaniem do nieba.

 Potrzebujemy pomocy w tej nowej służbie. Jeśli twoje serce również płonie, aby zobaczyć przywrócenie rodzin i małżeństw, napisz do mnie i wejdź na pokład, aby nam pomóc! Kanał jest teraz na żywo i zachęcam was do śledzenia i subskrybowania. Na prośbę Pana będę przedstawiać się jako Maria Elisha, nie nosząc mojego habitu, aby dotrzeć do wielu kobiet i mężczyzn ponad podziałami religijnymi, kulturowymi i linie wyścigowe, które zmagają się z tymi samymi sprawami. Mamy również modlitewnik, który będzie darmowy i dostępny dla wszystkich, aby pomóc wielu osobom zacząć modlić się o przyszłe małżeństwa lub używać do modlitwy o swoje małżeństwa. Jestem podekscytowana tą nową przygodą z Jezusem i niesamowitymi rzeczami, które zamierza zrobić w rodzinach!

 Niech was Bóg błogosławi aż do następnej wiadomości!




Komentarze

Popularne posty