NIEDŁUGO PORWĘ MOJE DZIECI, NAPEŁNIĘ JE MOJĄ ŁASKĄ.

Colle del Buon Pastore (Wzgórze Dobrego Pasterza)

Carbonia, Włochy 3 Sierpnia, 2022


Niedługo porwę Moje dzieci, napełnię je Moją łaską.

Miłość i pokój wam, Moje ukochane dzieci.

Oto nadszedł czas na nasze spotkanie, wszystko jest przygotowane, przygotujcie wasze serca, niech będą czyste, abym mógł je rozpoznać i natychmiast wznieść do Siebie.

Nadchodzi kataklizm:… wybuchnie ogień, ziemia będzie płonąć i nic nie pozostanie z tego, co nie należy do Mnie.

Niedługo porwę Moje dzieci, napełnię je Moją łaską, wielu z nich wyślę z powrotem w świat, aby odzyskać dusze tych, którzy nadal będą Mnie odrzucać, pomimo znaków, jakie zobaczą.

Ten okres minie, nadejdzie nowy czas.

Umiłowani waszego Pana, dokonam na was Moich cudów, będziecie Moimi Rękami, Moimi Stopami, Moim Głosem, będziecie wykrzykiwali Moje Święte Słowo, będziecie pouczali poprzez Moją Naukę, Ja Bóg, przez Moich wybranych dokonam niezmiernych cudów uzdrowienia i uwolnienia.

Nie marnujcie dni waszych na hulanki i pijaństwa, och ludzie... Dzień Pański nadejdzie nagle. Zadbajcie o swoje nawrócenie już teraz, nie odkładajcie tego do jutra, bo wszystko się dokonało, nie ma już czasu.

Grzmot będzie odczuwalny na całej ziemi, ta niegodziwa ludzkość będzie płakać z powodu swojej głupoty, za to, że nie posłuchała próśb Nieba, za to, że nie poprosiła o przebaczenie za swoje grzechy: ... grzech jest złem, które wciągnie was w wielkie cierpienia, och ludzie.

Wszystko niebawem ma się wydarzyć, szybko się nawróćcie, zanim niebo zacznie płonąć, a księżyc zabarwi się krwią.

Ratujcie swoje dusze! Miejcie litość nad sobą, och ludzie, miejcie litość!

Oto Bóg przemówił!




Komentarze

Popularne posty