CZY PRZYJMUJESZ PRZYNĘTĘ ​​SZATANA?

19 lipiec, 2022

From Jesus with Love 

HEARTDWELLERSGHANA 


 Witaj Jezu, co masz na sercu?

  Jezus zaczął,

 „Jest na świecie”.

 Powiedziałam: „A co ze światem, Panie?”

 Jezus kontynuował,

 „Okrywa go koc ciemności i wielu zostaje wciągniętych do piekła. To, co widzicie, dotyczy rządów antychrysta, które eliminują Mnie ze szkół i wprowadzają małżeństwa homoseksualne do umysłów młodzieży. Wylewam Mojego Ducha na Mój lud, aby szerzył prawdę Mojej Ewangelii wśród tych, którzy wspierają zło. Dałem wiele okazji do miłosierdzia w tym kraju. Nie toleruję już zła i pociągnę do odpowiedzialności tych, którzy je poparli. Chcę, aby ci, którzy są dla Mnie, byli dla Mnie. Niech będzie wiadome, że jestem Święty. Mój kościół świętuje w złu, co jest sprzeczne z Moim Pismem. Zbierają się do siebie ci, którzy czynią zło i liczą zło jako dobro. Wiele kościołów zburzę ze względu na ludzi, których karmiono kłamstwami i popierali zło. Czynię to ze względu na was, abyście żyli sprawiedliwie według Moich Przykazań. Kto stanie w obronie Prawdy, jeśli nie Mój kościół? Ile więcej zajmie kościół? Widziałem, jak Moi ludzie zostali oszukani, aby uwierzyć w kłamstwo i poszli na kompromis z prawdą.  Podziel się swoją historią snu, którą miałaś.”

 Ok Panie.

 Cóż, zeszłej nocy śniło mi się, że szatan do mnie przemawia. Nie pamiętam jego postaci, ale był człowiekiem, bardzo przebiegłym i zwodniczym. Nie pamiętam scenerii, ale zaprosił mnie do uprawiania czarów mówiąc „Uczyń czary i zjedz ciastko”. Na początku nie usłyszałam tego poprawnie, potem powtórzył. Po tym, jak uchwyciłam się tego, co mówił, powiedziano mi „NIE!” z tak głębokim przekonaniem w moim sercu. Wtedy szatan powiedział, żebym pamiętała o Jezusie i Jego łasce. Zasadniczo miał na myśli powiedzenie, że jesteśmy pod łaską i dlatego możemy zgrzeszyć. Pospiesznie powiedziałem coś w stylu: „BÓG JEST ŚWIĘTY I SPRAWIEDLIWY. NIENAWIDZI GRZECHU!” Powtórzyłam to, a potem zobaczyłam, że trochę wzrusza ramionami i odchodzi. Obudziłam się i kontemplowałem, jak ludzie zostali w ten sposób oszukani, zwłaszcza w kościele.

 Sprawdziłam, co oznacza czary w Biblii, a to oznacza:

 Polega na manipulowaniu demonicznym zastępem poprzez zaklęcia i rzucanie zaklęć. Czary mogą również obejmować komunikację z demonicznymi duchami podszywającymi się pod zmarłych.

 Niektórzy twierdzą, że oznacza to również bunt przeciwko Bogu.

 Obudziłam się z takim uczuciem obrzydzenia, ponieważ teraz wiem, jak zły duch oszukuje ludzi do czynienia zła poprzez przekręcanie Pisma. Jak sprytni faceci. Musimy być ostrożni, aby poprawnie podzielić słowo Boże. Nawet sam Jezus przeszedł przez tego typu pokusy w Mateusza 4:5-7

5 Wtedy diabeł zabrał go do świętego miasta i postawił na najwyższym punkcie świątyni. 6 „Jeżeli jesteś Synem Bożym”, powiedział, „poddaj się.  Napisano bowiem:
‘Nakaże swoim aniołom co do ciebie, a oni podniosą cię w swoich rękach, byś nie uderzył nogą o kamień’”.
7 Odpowiedział mu Jezus: «Jest też napisane: ‚Nie wystawiaj na próbę Pana, Boga twego’”.

 Jezus jest wspaniałym przykładem tego, jak powinniśmy szukać całej prawdy, aby zwalczać podstępy diabła.

 Jezus kontynuował,

 Od pokoleń dzieje się to, co diabeł uczynił w Moim kościele. Teraz ujawniam to, z czym walczycie. Przed wszystkimi Moimi ludźmi czeka jeszcze wiele prób, aby zobaczyć, kto naprawdę jest dla Mnie. Stańcie więc i bądźcie policzeni, bo wielka jest droga do zniszczenia i wielu schodzi tą ścieżką, a wąska jest droga do życia, a niewielu ją znajduje. Wybierzcie życie.




Komentarze

Popularne posty