UCISK NIE MA PORÓWNANIA Z SĄDEM WIELKIEGO BIAŁEGO TRONU.

 17 kwietnia 2022


[...]

Sofoniasza 1:14-16,

 Będzie to dzień wylania się gniewu Pana — dzień straszliwej udręki i utrapienia, dzień ruiny i spustoszenia, dzień ciemności i mroku, dzień chmur i burz, dzień trąby i krzyku wojennego. Opuść miasta otoczone murami i najsilniejsze mury obronne.

Jezus zaczął: 

Ten straszny dzień PANA jest bliski. Szybko nadchodzi — dzień gorzkich łez, dzień, w którym nawet silni mężczyźni będą krzyczeć.

 „Nie na darmo nazywali go wielkim i strasznym Dniem Pana, Umiłowani. Jest to wskaźnik nie tylko osądów wydanych na świat, ale dnia, w którym wszystkie dusze staną przed Bogiem, rozliczając się z ich życia”.

 Tutaj teraz Pan mówi o wielkim białym tronie sądu, który ma miejsce po tysiącletnim panowaniu.

 Objawienia 20:11-15

 I ujrzałem wielki biały tron ​​i siedzącego na nim, przed którego obliczem uciekła ziemia i niebo; i nie było dla nich miejsca.
 12 I widziałem umarłych, małych i wielkich, stojących przed Bogiem; i księgi zostały otwarte; i inna księga została otwarta, to jest księga żywota; i umarli zostali osądzeni na podstawie tego, co napisano w księgach, według ich uczynków. 13 I morze wydało zmarłych, którzy w nim byli; a śmierć i piekło wydały zmarłych, którzy w nich byli, i każdy został osądzony według swoich uczynków. 14 A śmierć i piekło zostały wrzucone do jeziora ognia. To jest druga śmierć. 15 A kto nie został znaleziony napisany w księdze życia, został wrzucony do jeziora ognia.

 „Och, to będzie straszne dla tak wielu, porównuje się i blednie z niczym, czego doświadczylibyście na ziemi podczas ucisku. Widzicie, próby ucisku będą przygnębiające, przewyższające wszystkie inne momenty w historii czasu i będą ulotne – będą trwać tylko siedem lat”.

 I tutaj nawiązuje do Daniela 9:26-27

 Lud władcy, który nadejdzie, zniszczy miasto i świątynię. Koniec nadejdzie jak powódź: wojna będzie trwać do końca, a spustoszenia zostały zadekretowane. Umocni przymierze z wieloma przez jedną „siódemkę”. Pośrodku „siódemki” położy kres ofiarom.  A w świątyni ustanowi obrzydliwość, która sprowadza spustoszenie, aż zostanie wylany na niego koniec, który jest wyznaczony.

 Jezus kontynuował,

 „Ale stanie przed Bogiem podczas sądu i otrzymanie wiecznego potępienia jest na całą wieczność. Tak wiele dusz zadrży w całkowitej niewierze i przerażeniu, gdy staną przed Wielkim Ja Jestem, Tym Który Jest, Który Był i Który Nadejdzie. W tym dniu dla niektórych będę ich miłosiernym Zbawicielem. Dla tak wielu innych będę ich sędzią, oceniając ich straszne życie, że żyli wyłącznie dla siebie i zabierając ze sobą tak wiele dusz z powodu ich wpływu – tego, co powiedzieli, a czego nie zrobili.

 „Zdarzy się to raz i zostanie wyryte w sumieniu każdej duszy, co wydarzy się tego dnia. Umiłowani, ważne jest, aby to wydobyć, ponieważ tak wielu Moich ludzi nie jest gotowych i tak wielu pokochało ten świat i uwierzyło w jego kłamstwa, przygotowując się na sąd, który ma przyjść na tronie. Moje umiłowane narzeczone, jeśli modliliście się o miłosierdzie, żyliście życiem miłosierdzia, czyniąc akty miłosierdzia, modlitwę i wspaniałomyślne uczynki biednym i cierpiącym, jeśli naprawdę oddaliście swoje życie jako ofiarę żywą dla innych i wspieranie Mojego Królestwo to nie masz się czym martwić. Bo ty, usłyszysz, dobrze, Mój dobry i wierny sługa wejdzie do radości swojego Pana. Bo to, co zrobiliście najmniejszemu z nich, uczyniliście Mnie.

 „Jednakże jeśli twoje motywy były nieczyste, wykonując swoje uczynki i działania charytatywne, aby otrzymać pochwałę od ludzi, ale żyjąc wewnętrznym życiem plotkowania, osądzania innych, krytykowania i pozowania, posprzątaj teraz swój czyn i pojednaj się ze Mną. Nie masz dużo czasu. Odwróć się od swoich grzechów, miłości własnej i samolubstwa. Pokutuj za te grzechy, które popełniasz w tajemnicy, ze słów, które znasz, tylko Ja słyszę, bo nic Mi nie umyka, a Aniołowie Zapisów wszystko spisują. Czy nie powiedziałem, że będziecie pociągnięci do odpowiedzialności za każdą wypowiedzianą jotę i tytuł? Miałem to na myśli całkiem dosłownie”.

 Mateusza 12:36: „Ale powiadam wam, że każdy będzie musiał zdać rachunek w dniu sądu z każdego pustego słowa, które wypowiedział”.

 „Oczyśćcie plamy z waszych szat weselnych, Moi umiłowani. Proście Mnie o łaskę życia w czystości z czystymi intencjami, motywami i czystym sercem. Bo bez czystego serca nikt nie ujrzy Boga (Mt 5:8). Dla tych, którzy gardzili Mną, szydzili z krzyża, gardzili Moimi sługami i szydzili z tych, którzy we Mnie wierzyli, dla tych, którzy oddali się pożądliwościom tego świata, władzy, czci i intrygom, aby zdobyć serce  ludzi i nie żyjących, aby zdobyć Serce waszego Boga, jak straszny będzie dla was ten dzień.

 „Tym, którzy odrzucili Moją łaskę i Moją rękę, raz po raz, ponieważ przychodzę do was na różne sposoby, aby dać się wam poznać, ale raczej uganiacie się za własnymi zachciankami, fałszywymi naukami, herezjami i starożytnymi naukami, napisane przez demony – jaki to będzie straszny dzień dla was. Za tych, którzy oddali się czarom, służąc ojcu kłamstwa, rzucając przekleństwa i klątwy na innych, na Mój Kościół i na Mój lud, jak straszny będzie dla was ten dzień. Kiedy ten bóg, któremu służyłeś, nie jest nigdzie odnaleziony, aby ręczyć za ciebie lub cię uratować, ale raczej czeka w swojej nędzy, by torturować cię przez resztę twojego życia wiecznego, tak jak torturowałeś tak wielu na ziemi.

 „To pokolenie szaleje z tym i jak wiele dusz zadrży, widząc wieczne szkody, które wyrządziły, powodując, że tak wiele dusz pójdzie za nimi do piekła z powodu samego tego grzechu. Moi ludzie wychodzą z nich teraz. Jeśli uważasz, że jest to surowe ostrzeżenie, to się pomyliłeś. Oto przemawia do was Moje Miłosierdzie, bo karzę tych, których kocham. (Prz. 3:12)

 „Jestem Twoim Zbawicielem, Twoim Oblubieńcem, kochającym Ojcem i Jestem Sprawiedliwym Bogiem.  Na Moim tronie zasiada Sprawiedliwość. Kiedy staniesz przede Mną, wszystko stanie się jasne i obnażone. Każdy motyw, intencja serca, każde słowo wypowiedziane w ciszy twego umysłu będą znane przed całym Niebem i Piekłem. Przed Moją obecnością Prawda oznacza, że ​​jestem Prawdą, Drogą i Życiem. Tak więc wszystkie kłamstwa wychodzą na powierzchnię, aby odpowiednio je osądzić.

 „Przychodzę po was, Mój ludu, ale tak wielu nie jest gotowych. To kolejna prośba, aby obudzić wielu z was, aby dotrzeć do niewierzących i zatwardziałych serc.  Za bardzo cię kocham, by widzieć cię oddzieloną ode Mnie. Nie bójcie się śmierci, nie bójcie się szatana, a nawet nie bójcie się straszliwych rzeczy, które będą miały miejsce podczas ucisku. Bójcie się Mnie samego. Bo bojaźń Boża jest początkiem mądrości. Wielki i straszny dzień Pana zbliża się do was wszystkich. Teraz jest czas, aby zmienić swoje życie i przygotować się, by stanąć przede Mną. Bo gdy okażesz miłosierdzie, tego dnia doznasz wielkiego miłosierdzia. Kiedy działałeś w obfitości miłosierdzia, wiele twoich grzechów zostanie zakrytych tego dnia, ponieważ jałmużna pokryje wiele grzechów. Odwróć się od swoich dróg i zwróć się do Mnie. Moje ramiona są szeroko otwarte, aby ci przebaczyć, objąć cię i tam spotkać. Nie masz się czego wstydzić. Teraz daję wszystkim słuchającym łaskę bojaźni Pańskiej, która zaprowadzi was do Mnie i wyzwoli.


heartdwellersghana



Komentarze

Popularne posty