PRZESZUKUJĘ SERCA I UMYSŁY I ZNAM SWOJE WŁASNE.

 27 lipca 2009 - Od YahuShua HaMashiach, Jezusa Chrystusa, naszego Pana i Zbawiciela - Słowo Pana skierowane do Tymoteusza, do siostry w Chrystusie i do wszystkich tych, którzy mają uszy i słyszą.

 Tymoteusz zadał to pytanie siostrze w Chrystusie... Panie, czy przychodzisz tylko po tych, którzy Cię szukają?

 Tak mówi Pan YahuShua... Odpowiedzi na twoje pytanie... Znam Swoje. Dlatego przychodzę po tych, którzy są Moi, po wszystkich, w których widzę Siebie i po tych małych, którzy pozostają niewinni, po wszystkich, którzy pozostają niewinni.

 Ci, którzy otrzymują ode Mnie w Szczerości i Prawdzie, zawsze patrzą na Błogosławioną Nadzieję, ich serca są wypełnione radosnym oczekiwaniem. Bo ci są obudzeni do Prawdy i pragną poznać Mnie takim, jakim naprawdę jestem.

 Jednak jest wielu, którzy mówią, że Mnie kochają, ale nie idą Moimi drogami. Bo zawsze opierają się Prawdzie i odrzucają tych, których im posyłam.

 Ci muszą ponieść wielkie straty, ale oni też zostaną ocaleni, ale jakby przez ogień, jak jest napisane.

 Bo ci, którzy trzymają się zasłony, odmawiają badania i rozeznawania, ani nie przyjmą poprawy. Są całkowicie zagubieni i pozostają zrelaksowani we śnie.

 Rzeczywiście, ich własna arogancja oszukała ich, a z powodu swojej dumy są uwięzieni, związani więzami doktryn stworzonych przez człowieka, uwiedzeni przez brudne tradycje, które chętnie przyjęli. Żyją zawsze zgodnie z przykazaniami ludu. Dlatego muszą być pozostawieni do oczyszczenia i wybielenia, co jest wielkim upokorzeniem w Dniu Pańskim.

 Ale nawet wśród kościołów ludzkich jest ukryty skarb, niewielu, którzy ujdą, pokorni, pokorni ludzie, których serce mówi prawdę pomimo ich błędu. Ja Jestem Panem... Ja Sam badam serca i umysły i czy należą one do pierwszego czy drugiego... Znam Swoje własne.




Komentarze

Popularne posty