PRZYCHODZĘ, ABY WAS ZABRAĆ, MOJE DZIECI!

Colle del Buon Pastore (Wzgórze Dobrego Pasterza)
Włochy, Carbonia 12 maja 2022


Przychodzę, aby was zabrać, Moje dzieci!

Przychodzę, aby was zabrać, Moje dzieci, otwieram Moje Niebiosa, aby zstąpić do was, bądźcie gotowi, z butami na nogach, z przepasanymi biodrami i laską w dłoni.

Szybkie przyjście, ... to jest godzina Odkupienia dla Moich dzieci, ... ten dzień, który zobaczycie, nie minie! Świat jest zepsuty, Moi kapłani są zagubieni w nędzy szatana, trucizna przeklętego węża płynie w ich żyłach.

Moje umiłowane dzieci, zaprawdę powiadam wam: Niebawem ześlę błyskawicę z Nieba! Rozpalę ogień na ziemi, oczyszczę ją. Dom Dawida ponownie pojawi się we Mnie, Ja będę nad Nim czuwał, zachowam go we Mnie.

Bestia zbliża się wielkimi krokami, jej pragnienie jest wielkie, ... ślini się na ustach, spieszy się, by usiąść na miejscu Piotra!

Ach, jaka nędza w was, zdrajcy! Pracowaliście u boku Mojego wroga, przyjęliście go do Mojego Domu, czcicie go i podążacie za nim w Moje miejsce. 

Zaprawdę, powiadam wam, że nagle znajdziecie się w głębokiej ciemności, ... Usłyszycie potężne wołanie o Sprawiedliwość Ojca! Czciliście szatana, przyłączyliście się do niego przeciwko Mnie, słuchaliście i wprowadzaliście w życie jego prawa, ... wraz z wami pociągnęliście wielu wiernych do piekła, rozproszyliście ich rzeczami tego świata, odwracając ich od Prawdy.

Dzisiaj Bóg interweniuje, aby przywrócić porządek w Swoim Domu i oczyścić niewiernych. Żegnajcie dzieci Judasza, ... żegnajcie! Idźcie teraz do piekła z nieszczęsnym bogiem, którego woleliście ode Mnie! Szkoda was, którzy wciąż wahacie się w swoim wyborze, ... Nie zwlekajcie, bo oto nadchodzę! Amen.

 



Komentarze

Popularne posty