"OSTRZEŻENIE" OD ZAWSZE WIERNEGO| 04.05.2022

 Gdzie jesteście?

 Tak jak wody zostały wysłane, aby obmyć ziemię i oczyścić ją z brudu, który ją pokrywał, gdy wróg próbował zniszczyć i zbezcześcić Moje stworzenie poprzez perwersję i wszelkie formy zła w dniach życia Mojego syna Noego, tak musi nadejść oczyszczenie przez ogień w tych dniach.

 Zadeklarowałem to w Moim Słowie. Żadna ilość modlitwy nie powstrzyma tego, co zamierzałem zrobić. Resztę Moją będę miał na tej ziemi, a Moja Ręka ochrony jest nad tymi, którzy są Moi, ale jęki i wołanie Mojego stworzenia na ziemi i samej ziemi zostaną wysłuchane.

 Przygotujcie wasze serca na to, co nas czeka. Przygotujcie się najlepiej jak potraficie na ostrzeżenia o drżeniu, które wciąż nasilają się, drżenie, aby obudzić tych, którzy jeszcze okażą skruchę, drżenie, aby ostrzec tych zbuntowanych, że będą wiedzieć, że wielokrotnie otrzymywali ostrzeżenia i będą bez wymówki tego dnia Wielkiego Sądu. Nie będą mieli wymówki. Nie będą mieli zadowalającej wymówki ani korzystnej odpowiedzi na swoje nieskruszone złe postępowanie.

 A dla tych, z którymi byli w zmowie, z tymi, którzy byli w zatwardziałym buncie od początku, od upadku ludzkości nie będzie miłosierdzia. Ponieważ ich podły smród zanieczyścił Moje stworzenie, spalę ich ogniem wiecznym. Nigdy więcej nie będą mogli niczego zgnić, a dym ich palenia będzie dowodem ich zapłaty za zło, które ucieleśniają, bunt, wybraną przez nich dumę, i będzie ona na wieki wznosić się jako świadek całego stworzenia.

 Dowodem Mojej absolutnej Mocy i Autorytetu, Mojej Czystości i Świętości, Mojej Sprawiedliwości i Mojego Miłosierdzia będzie Sztandar, który oznajmia, że ​​Jestem, zawsze Byłem i na wieki Będę Zwycięzcą, Stwórcą, Panem Bogiem Wszechmogącym. Wagi Mojej Sprawiedliwości są znane i można je zobaczyć w Niebiosach. Wszystkie rzeczy zostały zważone na wadze, ponieważ życie Mojego Syna jest Właściwym Ciężarem. Wszystkie rzeczy będą trzymane w Świetle i cała ciemność zostanie odsłonięta. Nic nigdy nie umknie Mojej uwadze. Jedyna Prawdziwa Sprawiedliwość to Moja Sprawiedliwość. Jedyną Prawdziwą Skalą jest Moje Słowo. Nie ma niczego ważniejszego. Nic innego nie ma znaczenia. Nie ma niczego ważniejszego.

 Przygotujcie się więc na oczyszczający ogień. Przygotujcie się na spalenie. Uporządkujcie swoje domy. Macie jeszcze trochę czasu, zanim oczyszczające płomienie pokryją ziemię.

 Przyjmijcie ciepło ognia Mojego Rafinera w waszym życiu. Ten oczyszczający ogień jest słodkim lekarstwem dla waszej duszy. Próby, które znosicie, i przeszkody, które pokonujecie dla Mojej Chwały, są procesem oczyszczenia, którego używam w waszym życiu, aby przygotować was do przebywania w Mojej Obecności bez bycia pochłoniętym przez Moją Świątobliwość, ponieważ jestem Pożerającym Ogniem.

 Bez świętości nikt Mnie nie zobaczy. Wypalam żużel, który wciąż pozostaje w waszym życiu. Jeśli teraz pozwolicie na spalenie, nie zostaniecie pochłoniętymi przez płomienie, które przychodzą, aby pochłonąć świat. Tak jak uczynię nowe Niebo i nową Ziemię, tak tworzę nowego Ciebie. Stare zniknie, zwinięte jak zwój. Tak samo będzie z waszym życiem, jeśli pozostaniecie wierni. Zwinę zwój waszych grzechów ze względu na życie Mojego Syna i podpalę go, trawiony przez Moją Miłość, Moją Mękę i Moją Świętość. Uczynię to dla tych, którzy teraz wzywają Mojego Imienia w pokorze, oddając Mi swoje życie i pozostając wiernymi do końca.

 Nie igrajcie już z buntem, Mój ludu. Ogień, z którym się teraz bawicie, codziennie grozi wykradaniem waszych serc i zabraniem ze Mną życia w wieczności. To, co wygląda na mały płomień bez znaczenia, niesie ze sobą zdolność wybuchu płomienia i szybkiego rozprzestrzenienia się na inne obszary waszego życia. Codziennie i w każdych okolicznościach macie wybór, czy iść za Mną w oczyszczające płomienie oczyszczające przez próby i posłuszeństwo, czy podążać za wrogiem w płomienie zniszczenia i potencjalnie w wieczne płomienie potępienia;  płomienie, które na zawsze wznoszą dym ich buntu.

 Nie lekceważcie tych Słów! Nie lekceważcie swojego buntu! Nie lekceważcie Mojej Prawdy! Wezwałem was, abyście wyszli ze świata, odłożyli na bok swoje grzechy, abyście w pełni zwrócili się do Mnie, póki jeszcze jest czas. Nie opóźniajcie.

 W Moim ostatnim Orędziu poprzez to Moje naczynie mówiłem do was o przebaczeniu. Powiedziałem, że wprowadzam was do Mojej klasy, ponieważ wielu potrzebuje nauki. Dziś mówię wam, że ważne jest, abyście poważnie traktowali Moje Słowa i postępowali zgodnie z tymi Słowami, kiedy je przekazuję. Opóźnianie posłuszeństwa może prowadzić do większego nieposłuszeństwa, ponieważ zwłoka oznacza brak szacunku dla Moich Słów lub dla Mnie. Opóźnianie zachęca do braku szacunku, nawet jeśli jest formą buntu, która nie zawsze jest początkowo uznawana za taką, więc nie zwlekajcie z posłuszeństwem.

 Pamiętajcie: Jestem i nie mam sobie równych. Wszystko, co nie jest dla Mnie, jest przeciwko Mnie. Stworzyłem was do życia ze Mną. Nie zwlekajcie z posłuszeństwem we wszystkim, co wam objawiłem. Nadchodzi Moja Sprawiedliwość. Moje Słowa są Żywe, a Moje Słowo – Słowo, Które było u Boga i Które Jest Bogiem – Było i Będzie na zawsze. Nie ma życia bez Mojego Słowa. Nie ma nic bez Mojego Słowa.

 Głębia tego, co wam teraz mówię, jest większa niż głębia waszego zrozumienia tych Słów. Ale w miarę jak będziecie się do Mnie zbliżać, zobaczycie i zrozumiecie więcej. Nie ma końca poznawaniu Mnie. Powtarzam, mówię, że nie ma końca w poznawaniu Mnie – bo nie ma końca Kim i Wszystko, czym Jestem.

 Jeśli jesteście zmęczeni, przyjdźcie do Mnie. Odświeżę was. Dam wam odpoczynek. Gdy odpoczywacie we Mnie, opierając się wyłącznie na Mojej godności zaufania, będę nadal spalał w was żużel. Wiernie oczyszczę was w Moim oczyszczającym ogniu. Zachowajcie spokój i wiedzcie o tym. Wiedzcie, że jestem Bogiem.


 Wiecznie Wierny


                                         by Vicky Adkins



Komentarze

Popularne posty