Burza za chwilę uderzy w ziemię, z nieba spadnie ogień i grad.

 Colle del Buon Pastore (Wzgórze Dobrego Pasterza)

 Włochy, Carbonia 25 maja 2022


Burza za chwilę uderzy w ziemię, z nieba spadnie ogień i grad.

Jako wasz Bóg wzywam was do wysłuchania Moich Apeli: przyobleczcie się w Światło… oddalcie się od ciemności. Radość zawsze będzie w was, w waszych sercach świętujcie ukochanego Jezusa i oddajcie się Niepokalanemu Sercu Maryi.

Moje dzieci, świat jest w trakcie oczyszczania, ta ludzkość musi się nawrócić, zanim będzie za późno, musi powrócić „teraz” do swego Boga Stwórcy… musi porzucić grzech, musi powiedzieć „nie” szatanowi „teraz”.

Ciemność już ogarnia ten świat, proszę was o szybką skruchę... nadchodzi gorzka godzina dla tej przewrotnej ludzkości.

Jako Ojciec cierpię z powodu waszej obojętności na Moje wezwania, nie chcę widzieć, jak cierpicie, dlatego apeluję do was o pilne nawrócenie: ... nie pozwólcie szatanowi zaciągnąć was do piekła, wyrzeknijcie się jego pochlebstw i udajcie się tam, gdzie was oczekuję „nawróconych do Mnie”, aby dać wam prawdziwą wolność.

Zabrzmi róg na zgromadzenie, czas się skończył, Mój lud będzie musiał stanąć przede Mną, aby zostać osądzonym... pozwólcie się dać uznać za czystych, abym mógł natychmiast przyjąć was do Mnie.

Moje mieszkania są gotowe do przyjęcia Moich dzieci. Otwórz Mi swoje serce, abym Ja, wasz Bóg, mógł wyryć na min Mój „znak” przynależności do was.

Burza niedługo uderzy w ziemię, ogień i grad spadną z nieba i pozostawią tylko zniszczenie… płacz i zgrzytanie zębami dla tych, którzy nie słuchali sugestii nieba.

Ziemia zadrży, wiele narodów zostanie dotkniętych wielkimi katastrofami.

Zacznę od Rzymu, ... będzie szturmowany! ... nagle znajdzie się w wielkim cierpieniu.

Łódź Piotrowa jest jak sito, przecieka ze wszystkich stron, jej zatonięcie jest bliskie.

Ludu Mój, przygotujcie swoje domy z sakramentaliami… złóżcie w sobie czyste serce. Jestem o krok od was Moje dzieci, ... idę po was, aby was pozbierać!

Amen.






Komentarze

Popularne posty