IN SINU JESU. MOJA EUCHARYSTYCZNA MIŁOŚĆ JEST TAK MAŁO ZNANA...

 Czwartek, 22 maja 2008 r. 

 Chciałem, abyś przyszedł Mnie pocieszyć i abyś był dla Mnie żywym płomieniem miłości. Czekałem tu na ciebie. Moje Serce tęskniło za twoją obecnością. Jestem tutaj, w ciszy i w milczeniu, i czekam na to, aby choć jedna dusza dostrzegła Moją rzeczywistą obecność i pocieszyła Mnie przez swoją wizytę, adorację i miłość. Kto wie o przyjaźni, którą oferuję wszystkim z tabernakulów, w których pozostaję ukryty i w większości zapomniany? Moja eucharystyczna miłość jest tak mało znana, gdyż zbyt mało kapłanów doświadczyło jej osobiście, i również dlatego, że niewielu z nich ośmiela się o niej mówić. O jakże wielką boleścią Mojego Serca jest to, że sakrament, który ustanowiłem, aby przebywać pośród was aż do skończenia czasów, spotyka się z taką obojętnością, oziębłością i bezlitosną nieczułością nawet ze strony Moich wybranych przyjaciół, Moich namaszczonych, Moich kapłanów. Wielu przyjmuje Moje Ciało i Moją Krew, ale niewielu dostrzega tajemnicę Mojej płomiennej miłości utajoną pod sakramentalną zasłoną. W tak wielu miejscach Komunia Święta stała się rutynowym aktem, jedynie zwyczajem. Z tego właśnie powodu proszę o adorację Mojego Eucharystycznego Oblicza i wynagradzanie Mojemu Eucharystycznemu Sercu. Adoracja, a szczególnie adoracja kapłańska, i ta, ofiarowana przez kapłanów w intencji kaplanów, przyśpieszy zmiany, które chcę wprowadzić i które wprowadzę w Moim Kościele, To dlatego wybrałem ciebie, abyś Mnie adorował. Poszukuj Mojego Eucharystycznego Oblicza, zbliż się do Mojego Eucharystycznego Serca. Kiedy przyjmuję cię w Mojej obecności, przyjmuję także kapłanów, twoich braci, których reprezentujesz i w imieniu których do Mnie przychodzisz. Sprawię, że strumienie żywej wody wytrysną w twojej duszy dla nich, i odnowię, oczyszczę i uświęcę Moich kapłanów, którym dałem Moje Serce. Blogosławię tobie i tym, których poleciłeś Mojemu Eucharystycznemu Sercu. Blask Mojego Eucharystycznego Oblicza rozbłyśnie nad nimi. Wstawiennictwo Mojej Najświętszej Matki przyniesie im pociechę i nadzieję. Zaufaj planom Mojej miłosiernej milości wobec ciebie i trwaj w pokoju.




Komentarze

Popularne posty