KORONKA FATIMSKA

Do prywatnego odmawiania na różańcu. 


Na dużych paciorkach odmawiamy modlitwy: 

O mój Boże... (×3) Przenajświętsza Trójco..., a na małych - Królowo Różańca Świętego. (×10). 


1. dziesiątka 

O mój Boże, wierzę w Ciebie, wielbię Cię, ufam Tobie i kocham Cię. Błagam Cię o przebaczenie dla tych, którzy nie wierzą w Ciebie, nie wielbią Cię, nie ufają Tobie i nie kochają Cię. (×3)

Przenajświętsza Trójco, Ojcze, Synu, Duchu Święty, wielbię Cię z najgłębszą czcią i ofiaruję Ci Najdroższe Ciało, Krew, Duszę i Bóstwo Jezusa Chrystusa, obecnego na ołtarzach całego świata, jako przebłaganie za zniewagi, świętokradztwa i zaniedbania, którymi jest On obrażany! Przez nieskończone zasługi Jego Najświętszego Serca i przez wstawiennictwo Niepokalanego Serca Maryi błagam Cię o nawrócenie biednych grzeszników.

Królowo Różańca Świętego, wyjednaj całemu światu i Kościołowi Świętemu łaskę, miłosierdzie i pokój! (×10)


2. dziesiątka 

O mój Boże... (x3), Przenajświętsza Trójco..., Królowo Różańca Świętego. (x10)  


3. dziesiątka 

O mój Boże... (×3), Przenajświętsza Trójco..., Królowo Różańca Świętego... (x10) 


4. dziesiątka 

O mój Boże... (×3), Przenajświętsza Trójco..., Królowo Różańca Świętego... (x10) 


5. dziesiątka 

O mój Boże... (×3), Przenajświętsza Trójco.., Królowo Różańca Świętego... (×10)




Komentarze

Popularne posty