DZIĘKUJĘ MAMO ❤️

Moja Niebieska Mamo, 
Tyś najczulszą i najukochańszą.
Dziś z serca chcę Ci podziękować, 
Za Twą miłość, którą raczyłaś mnie obdarować. 

Dziękuję, że zawsze przy mnie jesteś, 
Za Twe wsparcie, cierpliwość, 
Gdy chcę się poddać, gdy nic mi się już nie chce...
Wtedy biegnę do Ciebie, bo któż rozumie mnie lepiej?

Z serca chcę Ci Mamo bardzo podziękować, 
Że mnie za rękę trzymałaś prowadząc do Boga.
Tyś Mamo Drogą najprostszą i pewną jesteś, 
Kto Tobie zaufa, ten nigdy się nie zawiedzie. 

Dziękuję Ci Mamo, dziękuję, że jesteś, 
Bo dzięki Tobie, zakochana dziś jestem...
A myślałam, że to bajki, że to niemożliwe, 
Kochać Twego Syna, tak bardzo prawdziwie.

Proszę Cię Mamo, trzymaj mnie mocno za rękę, 
Bo wiem, że przy Tobie jest zawsze bezpiecznie. 
Wstawiaj się proszę za mną u Boga,
Wiesz jaka jestem słaba, nędzna i niegodna.

Przepraszam Cię Mamo za wszystkie przykrości, 
Za lenistwo, słabości... przepraszam za wszystko. 
Wiedz, że Cię kocham, i gdy o Tobie myślę, 
Widzę tylko czystą Miłość, która uśmiecha się tak ślicznie.

Ten uśmiech, ta Miłość...
Kocham Cię Mamo Maryjo.



Komentarze

Popularne posty