CHCIWOŚĆ| OTRZYMANA WIADOMOŚĆ OD OJCA Z 08.5.2022

Chciwość to dziura, której nigdy nie da się wypełnić. To głód tego, czego nie można zaspokoić. Pożądliwości ciała, pożądliwości oczu i pycha życia. To żołądek piekielnej czeluści. To cielesna siedziba niezadowolenia. Jest pokarmem zbuntowanych i pasją głupich. Jej talerz jest pełen korupcji, manipulacji, nieuczciwości, wywrotu, oszustwa i samolubstwa, a ci, którzy go spożywają, znajdą swoje miejsce przy stole męki, nigdy nie usatysfakcjonowani, nigdy nie ugaszeni i nigdy wolni.

Mój Ludu, wezwałem was do głodu i pragnienia sprawiedliwości. Powiedziałem, abyście jedli Chleb Życia, pili z Żywych Wód, aby się odświeżyć i napełnić Mną. Nie ma innego pokarmu, który by zaspokoił, żadnego innego napoju, który odświeży waszą duszę i nie ugasi pragnienia. Wszystko inne to próżność. Wszystko inne to oszustwo. Wszystko inne to pożywienie i ogień piekielny.

Co to za zło, które widzę wśród Mojego ludu w tej godzinie? Ci, którzy nieustannie wołają o więcej, więcej, więcej, ale nie wołają o więcej ode Mnie. Wołają o więcej własności, więcej uznania, więcej władzy. Płaczą o więcej złota, więcej srebra, ale nie płaczą o więcej tego, co jest dobre. Oświadczyłem przez Mojego proroka Izajasza (Izajasza 55:1-2) 1. O, wszyscy spragnieni, przyjdźcie do wody, przyjdźcie, choć nie macie pieniędzy! Kupujcie i spożywajcie, kupujcie bez pieniędzy i bez płacenia za wino i mleko!
2 Dlaczego wydajecie pieniądze na to, co nie jest chlebem, a waszą pracę, na to, co nie daje zaspokojenia? Słuchajcie Mnie pilnie, i jedzcie to, co dobre i pozwólcie waszej duszy rozkoszować się tłustością.

Chciwość nigdy nie jest zaspokojona. Zawsze poszukuje nowych sposobów zdobywania i konsumowania życia swoich ofiar. Chciwość odwróciła głowy wielu Moim ludziom w tej godzinie strachu, która została rozpętana na ziemi. 
Jest sprawcą zbrodni przeciwko pokojowi i zadośćuczynienia w wystarczalności Mojej Ręki Zaopatrzenia. Jest dostawcą bezwzględności i bezprawia przeciwko niczego niepodejrzewającym, nieodpowiedzialnym i niewinnym. Nie ma granic, poza tymi, które znajdują się w otchłani piekła, a jeśli moi ludzie nie są mądrzy i nie wyjdą z jego szponów, pewnego dnia będą krzyczeć z otchłani męki, do której dobrowolnie weszli  te pożądliwości ciała, oczu i tak, pychy życia, która ich tam zaprowadziła.

Chciwość jest subtelna. Chciwość to próżność. Duma i chciwość idą w parze. Żywią się sobą nawzajem. Pride mówi „spójrz na mnie”. Greed mówi: „Zrobię wszystko, aby uchwycić i sprawić, że będziesz na mnie patrzeć. Chcę więcej uwagi, więc zrobię wszystko, co w mojej mocy, aby ukraść twoją uwagę, cokolwiek to będzie potrzebne, to właśnie zrobię”.

Patrzę na ziemię i widzę tych, którzy wyznają Moje Imię, ale nie chodzą Moimi drogami. Widzę tych, którzy w jednej chwili podnoszą do Mnie ręce w chwale i skąpo ubierają swoje ciała, nosząc pazury tam, gdzie powinny być paznokcie, i rzęsy, które wyglądają jak na sterydach, z nadętymi ustami i nadętymi sercami. Widzę niezadowolenie w sercach ludzi ciągle zmieniających swój wygląd zewnętrzny, ale rzadko, jeśli w ogóle, pracujących nad wyglądem w sercu mężczyzny lub kobiety. Widzę żądzę więcej: większego, wyższego, dłuższego, młodziej wyglądającego, szczuplejszego, grubszego, pełniejszego. Chciwość, chciwość, chciwość i widzę w oczach tych, którzy zostali uwięzieni przez ten wypełniony pychą, chciwy duch „spójrz na mnie”, pustkę, która nigdy nie zostanie zaspokojona. Dziura, która nigdy nie zostanie wypełniona, serce, które nigdy nie zostanie naprawione, dopóki wszystko nie zostanie Mi oddane.

Pokora musi nadejść. Porzucenie próżności i dumy, chciwości i samozadowolenia musi nadejść. Nie potrzebujesz więcej. Potrzebujesz Mnie. Nie potrzebujesz większego ani wielkości. Potrzebujesz Mnie. Nie potrzebujesz skarbów, które nie zaspokoją, ale zamienią się w rdzę i pył. Potrzebujesz perły o świetnej cenie, niegdyś ukrytej w polu, a teraz odkrytej tylko dla ciebie.

Zapytaj Mnie, czy jest w tobie jakaś chciwość. Zapytaj Mnie, czy jest coś, co chciałbym ci pokazać o tobie, gdzie chodzi o dumę, chciwość i nieprzebaczenie. Pamiętaj, że powiedziałem, że nieprzebaczenie i chciwość również idą w parze. Obaj starają się służyć sobie. Ani te rzeczy, ani ich towarzysze nie będą dozwolone w Moim Królestwie. Wszyscy oni pewnego dnia zostaną wrzuceni do jeziora ognia wraz ze swym ojcem diabłem, gdzie dym ich palenia będzie się unosił na zawsze.

Mój ludu, wróg zawsze próbuje przywiązać do was rzeczy, duchowe rzeczy ciemności, takie jak chciwość, pycha, wszelkiego rodzaju żądze, strach. Lista jest długa i będzie starał się znaleźć w was miejsce, które przyjmie te przywiązania. Będzie szukał w was miejsc niezadowolonych, zranionych, złamanych, samotnych, pustych i zawstydzonych. Będzie szukał miejsc, w których doszło do zdrady i porzucenia. Przestudiował was i zna wasze mocne i słabe strony.

Pamiętajcie o tym: on będzie próbował uzyskać dostęp zarówno do waszych mocnych, jak i słabych stron, aby spróbować dołączyć coś do tego, dopóki nie zdecydujecie się znaleźć we Mnie swoją satysfakcję, bez dzwonków i gwizdów rzeczy, władzy, bogactwa, kontroli, pozorów, fizycznej satysfakcji wszelkiego rodzaju.

Te właśnie rzeczy będą kierować waszym życiem i nigdy nie będziecie zadowoleni. Zawsze będziecie chcieli więcej. Nigdy nie będziecie usatysfakcjonowani w swoich związkach lub wasze serca zawsze będą szukały więcej, gdy podążacie za „spójrz na mnie”, karzącym ducha zniszczenia, który prowadzi was, ponieważ w swojej dumie zdecydujecie się odmówić pójścia za Mną i poddania się Mi. Nie znajdziecie we Mnie zadowolenia z życia.

Zbadaj swoje życie. Jak spędzasz to każdego dnia? Ciągle potrzebujesz czegoś nowego? Czy ciągle potrzebujesz zmian? Czy ciągle biegasz, bawisz się i gonisz za czymkolwiek poza relacją ze Mną i Moim planem na twoje życie? Jak spędzasz swój czas? O czym zawsze myślisz? Bez czego nie możesz się obejść lub nie odłożysz dobrowolnie na bok lub wyrzucisz ze swojego życia, jeśli cię o to poproszę?

Chciwość nie zawsze dotyczy pieniędzy. Jest subtelna, podobnie jak wiele innego zła. Chciwość wyssie twoje serce z życia i wypełni je niekończącą się męką śmierci. Chciwość ofiaruje swemu gospodarzowi wszystko oprócz ubóstwa ducha. Oślepia oczy tych, którzy go otrzymują, i otwiera szeroko otwarte usta piekła przed jego wyznawcami. Jest towarzyszem wszelkiego zła. Postaraj się o to, aby nie dopuścić do tego, aby weszła w ciebie w umysł, ciało lub uczynki. Pokażę ci jak.

Przyszedłem, żebyście mogli być wolni. Przyniosłem ze sobą to, co zadowala i co nakarmi i napełni waszą duszę. Jestem Chlebem Życia i Żywą Wodą. Jeśli jesteście głodni lub spragnieni czegokolwiek, wasze zaspokojenie znajduje się tylko we Mnie. Mogę was napełnić aż do przepełnienia, aby nie było w was braku ani „nigdy dość” głodu, a raczej przepełnione, satysfakcjonujące „więcej niż wystarczająco” w waszym sercu, umyśle, brzuchu, duszy i duchu.

Szukajcie Mnie, dopóki mogę być znaleziony. Pokutujcie i odrzućcie te rzeczy, które kradną wam życie i utrzymują was w myśleniu o ubóstwie. W Moim Królestwie nie ma ubóstwa. Jest obfitość poza waszym pojmowaniem i dam wam odpoczynek dla waszych dusz i będziecie zadowoleni, bo dam wam dobrą miarę, przyciśniętą i wstrząśniętą w każdym miejscu waszej potrzeby.


Mam i Ja Jestem Błogosławieństwo

Shalom

Ojciec mówi, sporządźcie listę z długopisem w ręku, przyłóżcie pióro do papieru: Co pochłania wasze myśli i napędza wasze działania?


by Vicky Adkins




Komentarze

Popularne posty