OSTRZEŻENIE I RADY| 7 ALARMÓW| PRZESŁANIE OD OJCA| 28.04.22

 Widzę to i słyszę te słowa:

 Ten naród płonie. Tak jak patrzę, widzę, że w stolicy kraju wybucha pożar. Widzę ludzi za zamkniętymi drzwiami, którzy używają miotaczy ognia do rozpalania pożarów w całym kraju. Oni knują (tak słyszałam) jak i gdzie, kiedy i co, aby zapalić i podsycić płomienie.

 Celem są duże miasta. Ale podobnie jak przedmieścia, na których nadal mieszka większość klasy średniej. Szkoły są celem. Sklepy spożywcze są celem. Celem są parki przemysłowe i zakłady przemysłowe. Te pożary są czasami dosłowne, a czasami są to słowa, które podżegają do działań niszczących.

 Widzę płonącą pustynię. Być może więcej niż jedna się pali. Zastanawiam się, jak może płonąć pustynia. Nie ma wystarczającej ilości łatwopalnego materiału na tyle blisko, aby spowodować rozprzestrzenianie się, a mimo to płomienie płoną, nawet na piasku. Ponownie, jest to coś więcej niż tylko dosłowne palenie – chociaż może tak być. Oznacza to również, że nawet rzeczy, o których nie sądzisz, że spalą się, są celem i będą się palić. Ojciec mówi, że przykładami tych oparzeń są relacje, partnerstwa biznesowe, przyjaźnie, przywódcy popadli w grzech…

 Widzę bydło zamknięte w boksach i podpalone.  Przypomina mi się słowo, które dał kilka miesięcy temu…Czułem zapach palącego się masła…

 Płonie produkcja żywności, przetwórnie, lasy i pola. Niektóre z tych pożarów są wzniecane celowo, a inne są spowodowane brakiem opadów i dotkliwymi warunkami suszy.

 Widzę płonące stolice stanowe, budynki rządowe, szpitale, apteki i szkoły. Niektóre pożary są dobre. Niektóre są złe. Niektóre są inspiracją Ducha Świętego i oczyszczają… a niektóre są stworzone przez człowieka lub naturalne, ponieważ ziemia jęczy, a atmosfera jęczy wraz z nią.

 Ojciec powiedział, że ogień spadnie jak deszcz. (To z poprzedniej wiadomości.) Będzie padać jak deszcz między innymi na ten naród. Osąd przychodzi na wiele sposobów. Bezpośrednio z Jego ręki, jak w Sodomie i Gomorze, lub przez okrutne i wywrotowe działania ludzi. Kiedy nie ma interwencji z nieba lub jest ona inspirowana przez Ojca w sercach złych mężczyzn i kobiet, sąd jest pośredni, ale wciąż z Jego ręki, tak jak wtedy, gdy Izrael stał się nikczemny, a Ojciec posłał narody bardziej nikczemne niż Izrael, aby go zniszczyć.

 Ojciec mówi, że ci źli, którzy zostaną wykorzystani, również zostaną zniszczeni, tak jak faraon, kiedy Ojciec zatwardził serce władcy i wysłał faraona na jego zniszczenie, gdy ścigał Izraelitów, aby zmusić ich z powrotem do niewoli.


 Ojciec mówi,

 Wsłuchaj się w dźwięk syren wyjących w twoich miastach, dzielnicach, a nawet miasteczkach i wsiach. Są to ostrzeżenia również w Duchu, że niebezpieczeństwa, głód, pożary są teraz na wyciągnięcie ręki – w zasięgu waszych domów i społeczności. Ostrzegam cię, żebyś się na ten czas przygotowała. Ostrzegałem cię, że ten ogień upadnie i nawet teraz jest tutaj.

 Ale tak jak żaba w garnku, wielu nadal nie czuje, że wzmaga się żar i zagotują się na śmierć, ponieważ nie chcą się ruszyć ani dać się porwać do działania, pokuty, zmiany i posłuszeństwa. Wielu nie przygotowało się fizycznie ani duchowo – i nie wiedzą, że w narodzie wzrosła temperatura. Wielu kurczowo trzyma się swojego ziemskiego „bogactwa”, bez względu na to, jak duże lub małe jest, zamiast wykorzystywać swoje zasoby, aby przygotować się na głód, który nie tylko nadchodzi, ale jest tutaj.

 Kiedy patrzycie, jak wasze ziemie są wypalane przez upał, ogień, wasze plony niszczone, wasze nasiona umierają w spieczonej ziemi i kurzu, który nie może wydać żniwa z powodu braku deszczu, gdy widzicie wasze dzieci głodujące, a także wasze zwierzęta. Jak myślisz, co twoje bogactwo może zrobić, aby im wtedy pomóc? Kiedy twoja rodzina przychodzi do twoich drzwi, szukając pomocy u ciebie jako osoby, która twierdziła, że ​​zna Pana, jak im odpowiesz? Kiedy zapytają cię, dlaczego twój Bóg nie ostrzegł cię o tym, co nadchodzi, abyś był przygotowany, co powiesz? Powiesz im, że ostrzegałem, ale nie słuchałeś? Powiesz im, że próbowałeś chronić siebie i swoją przyszłość? Co powiesz tym, którzy przyjdą?

 A skoro ognie padają na wszystkie możliwe sposoby, jak będziesz stać bez nawet zapachu dymu na swoich szatach, jeśli nie pozostałeś w Moim cieniu i nie szedłeś ze Mną codziennie w intymności, poprzez pokorę i posłuszeństwo?

 Moi pierwsi ratownicy – ​​ci, którzy są w mojej remizie strażackiej, w mojej policji i w moich jednostkach wojskowych, słyszeli dźwięki alarmów, ale nie wszyscy są ubrani do bitwy. Nie wszyscy są wyposażeni tak, jak powinni, nie wszyscy wierzą, że to nie kolejne ćwiczenie, ale prawdziwy alarm.

 Wielu z Mojego ludu nie przygotowało się fizycznie ani duchowo. Nie zdają sobie sprawy, że brak przygotowania może kosztować ich ziemskie i wieczne życie. Wielu nie ma środków, aby przygotować się fizycznie, ale przygotowali się duchowo i zaspokoję ich każdą potrzebę, dopóki nie przyprowadzę ich do siebie.

 Ale ostrzegam was teraz wszystkich, że 7 alarmowy pożar wzniecony na waszej ziemi nie może i nie zostanie ugaszony przez mężczyznę, kobietę, rząd ani cokolwiek innego. Nadciąga więcej pożarów, niż do tej pory widziałeś. Będą różnego rodzaju inwazje. Ci, którzy wami rządzą, przyjęli te inwazje i nawet teraz za zamkniętymi drzwiami współpracują z innymi przywódcami, aby zapewnić, że te inwazje będą miały miejsce.

 Rzeczy na świecie są znacznie bardziej zaaranżowane, niż wielu ludziom wydaje się, i z tego powodu ludzie milczą i pozwalają, aby te rzeczy miały miejsce.

 Ale nie będę milczeć. Na razie. Będę ostrzegał Mój lud, a ci, którzy mają uszy do słuchania, zważają na Moje ostrzeżenia.

 Mówiłem wam wcześniej, abyście znaleźli innych Moich i przyłączyli się do nich. Powiedziałem, że musicie żyć we wspólnocie, a teraz zachęcam was do nawiązywania ze sobą rozmów o tym, jak żyć razem, mając wszystkie rzeczy używane przez wszystkich, dostępne dla wszystkich w razie potrzeby. Każdy z was ma coś do zaoferowania innym – umiejętności, siłę, zapasy lub cokolwiek przydatnego. Pamiętajcie też, że będą młodzi i starzy, którzy mają ograniczone zdolności, dojrzałość i siłę. Te rzeczy muszą być brane pod uwagę. Nie oczekujcie od nikogo więcej, niż jest w stanie dać lub zrobić. Pamiętajcie, że wszystko jest Moje. Jeśli o tym przypomnisz i uwolnisz swój umysłowy uścisk, zdając sobie sprawę, że jesteś zarządcą, a Ja jestem Właścicielem wszystkich rzeczy, twoje emocjonalne przywiązania do rzeczy, które ci powierzyłem, upadną i będziesz mi bardziej służył i  tych, których powołałem do służby.

 To, co przygotowałem dla ciebie w Moim Królestwie, jest o wiele większe niż wszystko, co trzymasz na ziemi, więc trzymaj się luźno. Otwórzcie swoje ręce i serca. Zaufaj mi. Wiem, co robię.

 Zapytaj Mnie, z kim chcę, żebyś był we wspólnocie. Zapytaj Mnie, a pokieruję tobą w tym wszystkim. Niektórzy z was przeprowadzą się, by żyć z innymi. Niektórzy z was zostaną poproszeni o zrezygnowanie z prywatności, którą się cieszyli, i zrobienie miejsca dla innych, aby mogli wejść do waszych domów, na waszą ziemię i do waszego codziennego życia. Te rzeczy będą wymagały z twojej strony dużo łaski, cierpliwości, pokory i miłości. Powtarzam, wiem, co robię. Będziecie musieli codziennie przychodzić do Mnie jako rodzina, nowo narodzona przeze Mnie, ponieważ będą musieli stawić czoła wyzwaniom, które należy rozwiązywać regularnie, aby wróg, a nawet wasze własne ciało, nie miały miejsca na podział na pracę, którą jest czyn.

 Powiedziałem wam, że konsumpcja waszej wołowiny byłaby niebezpieczna, a wasze mleczarnie zostałyby zniszczone przez ogień.

 (W wizji poczułam zapach palącego się masła i zobaczyłem bydło na ranczo. Wydawało się, że są w porządku, ale nie były zdrowe i zostały otrute. Miały zostać sprzedane na rynek w celu spożycia, a konsumenci połykali truciznę w ich ciała. Nie powiedziano mi, czy zatrucie nastąpiło przez karmienie, czy przez zastrzyki).

 Teraz zaczynasz widzieć, jak to słowo staje się rzeczywistością.

 Kiedy posłuchacie i w pełni Mi uwierzycie? Kiedy ufanie Mi przestanie być kwestią wygody?

 Bez względu na to, ile pożarów zostanie ugaszonych na różnych obszarach i arenach w twoim kraju, będzie ich więcej i przyniesie zniszczenie. Jak glina na kole, jak dom zbudowany na piasku, jak bożki w świątyni, jak miasta, które poświęciłem na zniszczenie, jak oddane rzeczy w dawnych czasach, są oddane rzeczy w tej godzinie, które muszą i będą zgładzone. 

 Ratownicy w tym 7 alarmowym pożarze to Moi ludzie. Naród spłonie, ale Moi odpowiedzialni zostaną wykorzystani do wykonania pracy, do której zostali przygotowani – pracy, do której zostali wezwani przeze Mnie.

 Nie przerażaj się, gdy zobaczysz, że płomienie nadal się rozprzestrzeniają i wznoszą wyżej. Nie bój się, gdy dym nieprzyjacielski nadciąga, aby zaciemnić ci wzrok i kraść ci oddech. Pochyl się bardziej we Mnie. Pozostań pod Moimi skrzydłami. Wiem, jak cię chronić tutaj w Moim schronieniu, gdzie nie będzie nawet zapachu dymu na twoich szatach. Wyślę cię na wiele sposobów, ale zawsze będę przed tobą i będę twoją tylną strażą. Będę po twojej prawej i lewej stronie, nad tobą i pod twoimi stopami, gdy pozostaniesz blisko serca, duszy, ciała i posłuszeństwa. I pamiętaj: pierwsi reagujący najpierw reagują na kierunek swojego przywództwa!


 Podpisano,

 Ojciec


                                    by Vicky Adkins



Komentarze

Popularne posty