PRZESŁANIE OSTRZEGAWCZE OD OJCA| RZECZY SIĘ ZMIENIĄ| JESTEŚCIE GOTOWI?

 16.05.2022


 Moje dzieci, które kocham,

 Obserwowałem, jak wielu z was odpowiedziało na wezwanie, aby odłożyć na bok te rzeczy, które utrudniają relację, którą tęsknimy za sobą. Widzę wasze wysiłki i zmagania, jakie stawiacie swoim ciałem i naciski ze strony wroga. Widzę, kiedy zawodzicie i widzę, kiedy zwyciężacie! Widzę, kiedy czujecie się pokonani i kiedy nabieracie odwagi, pomimo sprzeciwu. Widzę to wszystko i przechodzę z wami przez te czasy.

 Widzę chorobę fizyczną i duchową. Widzę, kiedy choroba i głód stoją u waszych drzwi i pukają, szukając wejścia, i słyszę wasze wołanie o uzdrowienie, o pomoc i ulgę. Widzę wszystkie okoliczności waszego życia, a Moje Serce jest dla was czułe. Ale nadszedł czas, aby wielu Moich Ukochanych załatwiło sprawę – bezkompromisowo wybrało drogę, którą pójdą przez resztę swoich dni.

 Królestwo ciemności umacnia się w tej właśnie godzinie i, po części z powodu ich okoliczności, rozdrażnienie wielu z Mojego ludu pozwoliło temu królestwu zdobyć terytorium. Praca, którą należało wykonać, pozostała nietknięta, ponieważ wielu Moich ludzi nadal trzymało się za ręce diabłów. Odmowa zajęcia stanowiska przeciwko osobistemu grzechowi pozwoliła wrogowi wkroczyć, powodując słabość i zamęt u tych, których wzywam. Uparta duma znalazła miejsce tam, gdzie powinna być pokora, a praca, dla której wielu zostało wysłanych, pozostaje niewykonana.

 Tak wielu Moich ludzi wciąż śpi, pomimo licznych dowodów na późną godzinę. Tak wielu nadal wierzy, że ciemność na świecie jakoś się cofnie bez żadnego wysiłku z ich strony. Oni są źli! Wróg nie odejdzie tylko dlatego, że jest ignorowany. Będzie śmiało naciskać, gdy będzie wiedział, że nie ma opozycji. I wielu z Mojego ludu minimalizuje sprzeciw.

 Jeśli jesteście leniwi – fizycznie lub duchowo – wasza ziemia została opanowana i nie będziecie jedli owoców Królestwa Bożego. Jeśli jesteście leniwi, objawi się to w złym zarządzaniu rzeczami - darami - powierzonymi waszej opiece. Będziecie pielęgnować nastawienie na ubóstwo i żywić urazę do tych, którzy w swoim życiu praktykują dobre zarządzanie.  Lenistwo niszczy nie tylko rzeczy w sferze fizycznej. Lenistwo niesie ze sobą również duchowe ubóstwo i zniszczenie. Dopilnujcie, aby nie dopuścić do lenistwa. Starajcie się mądrze zarządzać swoim życiem. Poddajcie się Mi każdego dnia w pokorze, a wyprowadzę was z lenistwa do życia.

 Wszystko jest kwestią Miłości.

 Jeśli jesteście leniwi, brakuje wam miłości.

 Jeśli jesteście leniwi, brakuje wam miłości do Mnie i do Mojego stworzenia.

 Jeśli jesteście leniwi, nie będziecie w Moim Królestwie.

 Więc zbadajcie siebie. Czy jesteście zbyt leniwi, by spędzać ze Mną czas? Czy to wymaga zbyt dużego wysiłku z waszej strony? Czy jesteście zbyt leniwi, aby posprzątać dom, jeśli fizycznie jesteście w stanie to zrobić? Czy jesteście zbyt leniwi, aby dokonać zmian niezbędnych do uporządkowania swojego duchowego domu? Czy jesteście zbyt leniwi, aby słuchać Moich poleceń i pomagać innym – czy to fizycznie, czy poprzez dzielenie się z nimi Moimi Słowami Życia? Czy jesteście zbyt leniwi, by się modlić? Czy jesteście zbyt leniwi, by walczyć z wrogiem, który przychodzi, by ukraść wasze posłuszeństwo Moim Słowom? Czy jesteście zbyt leniwi, by kochać - bo miłość jest posłuszeństwem, a posłuszeństwo wymaga jakiegoś działania.

 W tej klasie uczyłem o przebaczaniu. Czy jesteście zbyt leniwi, by wybaczyć? Nauczałem o chciwości. Czy jesteście zbyt leniwi, aby wykonywać własną pracę, zamiast być chciwymi na rzeczy, na które nie pracowaliście?

 Może nie zawsze macie ochotę być posłusznymi, ale posłuszeństwa oczekuję od Mojego ludu. Zbyt długo wielu uważało Moje instrukcje za opcjonalne, zamiast rozumieć lub wierzyć, że Moje Słowa nie służą do negocjacji. Moje Królestwo nie jest demokracją. Nie jest też dyktaturą, w której nie ma miłości ani sprawiedliwości. Moje Królestwo nie jest „wolnym dla wszystkich”, gdzie obywatele nie mają rządów prawa. Jestem Regułą i Jestem Prawem.

 Nie bądźcie zajęci ze względu na zajęcie. Bądźcie jednak zajęci sprawami Mojego Ojca i wiedzcie, że szukam miłości w Moim ludu – niezależnie od okoliczności związanych ze zdrowiem, uciskiem, warunkami życia, władzami rządowymi, ubóstwem, głodem, wojną i wszelkimi formami światowych pokus.

Nastawcie dzisiaj swoje serca, Mój ludu. Ciemność będzie się nasilać i będzie wam trudno stać w miłości. Wrogowie będą was bardzo kusić w obszarach waszego życia, w których jeszcze nie zwyciężyliście do punktu absolutnego zwycięstwa. Zobaczycie pokusy w obszarach, których nigdy wcześniej nie znaliście – pokusy, aby obudzić wasze ciało na przyjemności, o których myśleliście, że zwyciężyliście – na przyjemności, które doprowadzą do zniszczenia, jeśli je przyjmiecie. Zobaczycie śmierć bliskich i groźby śmierci dla bliskich, używane przez wroga jako broń, aby odwrócić się ode Mnie, a jeśli nie zdecydujecie się stanąć w posłuszeństwie – w miłości – wobec Mnie bez względu na to, z czym się spotkasz  w przyszłości poniesiecie porażkę.

 Musicie być teraz świadomi, że te rzeczy, które wam powiedziałem – te rzeczy, które być może nie wydawały się zbyt znaczące – mają w waszym życiu większą i potężniejszą wagę niż do tej pory widzieliście. Każde Słowo, które wypowiadam, ma głębsze znaczenie i większy wpływ, ale dopóki nie zrozumiecie, że WSZYSTKIE Moje Słowa są w jakiś sposób związane z życiem wiecznym ze Mną, pozostaniecie w niebezpieczeństwie, że będziecie zbyt leniwi, by być Mi posłusznymi, i zagrozicie przyszłości,  zostaliście powołani, a okoliczności, przez które wkrótce przejdziecie w tym życiu, dałem wam na ziemi.

 Ile razy będę wam mówił, aż poznacie tę Prawdę:

 WSZYSTKO JEST KWESTIĄ MIŁOŚCI.

 Wróg przychodzi, aby ukraść Mi waszą miłość i skierować was do siebie. Przychodzi, by skraść wasze serca pożądliwościami ciała, oczami i pychą życia. Przychodzi, by ukraść waszą siłę, waszą energię, by się mu oprzeć i wasze wezwanie do Królestwa – wezwanie, które w was umieściłem. Przychodzi, aby przekręcić Moje Słowa w waszych uszach i sprawić, byście zbuntowali się przeciwko Mnie. Przychodzi, by ukraść wasze zdrowie, waszą rodzinę i waszą relację ze Mną. Nie możecie sobie pozwolić na lenistwo.

 On chce waszego uwielbienia. To znaczy, że chce, aby wasze życie zostało mu oddane. I użyje waszej determinacji, waszych decyzji, by mieć rozdwojenie umysłu, by doprowadzić was do zniszczenia.

 Nie możecie sobie pozwolić na lenistwo w jakikolwiek sposób.

 Pamiętajcie, wasz wróg jest jak lew – lew ryczący – szukający kogo pożreć. Jeśli jesteście leniwi w naszym związku, jeśli nie jesteście ubrani i nie jesteście przygotowani na duchową walkę, która szaleje wokół was, dlaczego myślicie, że będziecie w stanie znieść to, co jeszcze nadejdzie? Perwersja, zniszczenie, oszustwo… wszystkie te rzeczy będą się nasilać i będziecie musieli być w gotowości w każdej sytuacji, tak nieszkodliwi, jak każda sytuacja się wydaje. Czy myśleliście, że wróg wycofuje się, gdy wszystko idzie dobrze? Czy myśleliście, że kiedykolwiek w tym życiu będziecie w stanie na chwilę stracić czujność i nie wykorzysta tego zaniedbania? Powiem wam prawdę: on nigdy nie przestanie was pożerać. Dopiero gdy powrócę, jego atak na Mój lud i Moje stworzenie dobiegnie końca.

 Powiem wam tajemnicę, która jest ukryta w Moich Pismach Świętych, ale jest to tajemnica, którą zna i wierzy bardzo niewielu z Mojego ludu. To właśnie z powodu prostoty słowa nie przyjęli tych informacji do siebie. Jest to powód, dla którego tak wielu nadal upada i upada w swoich duchowych bitwach. To jest powód, dla którego nie mogą wygrać, dopóki nie przyjmą tej Prawdy i nie będą nią żyć. Dzieje się tak również dlatego, że wróg walczył od początku ludzkości, aby nie został rozpoznany, uwierzył i zrozumiał. Więc pamiętajcie, kiedy wam to mówię:

 Wszystko jest kwestią Miłości… a Miłość zwycięża wszystko… największym z tych trzech – Wiary, Nadziei i Miłości jest Miłość… a Miłość zwycięża wszystko.

 Miłość zwycięża lenistwo. Jeśli Mnie kochacie, będziecie zachowywać Moje Przykazania. Pokonacie grzech w swoim życiu. Jestem Zwycięzcą i Jestem Miłością. I daję wam siłę, której potrzebujecie, aby kochać Mnie i kochać innych, tak jak kochacie siebie. Kiedy odmawiacie wyjścia z grzechu, macie do Mnie problem z miłością. Kiedy odmawiacie przebaczenia innym, macie do Mnie problem z miłością. Kiedy odmawiacie wzięcia swojego krzyża i pójścia za Mną, macie do Mnie problem z miłością. Kiedy odmawiacie posłuszeństwa Moim Słowom, macie do Mnie problem z miłością. Wszystko jest kwestią Miłości. Bez względu na problem, okoliczności, przeszłość, teraźniejszość czy przyszłość, wszystko jest kwestią Miłości. Bez względu na to, co ktokolwiek mówi lub robi, to, jak reagujesz w każdej sytuacji, jest kwestią Miłości. Albo zbliżacie się do Mnie, aby usłyszeć, co chciałbym wam powiedzieć o tym, jak powinniście zareagować, albo zdecydujecie się stanąć we własnym rozumowaniu i zaryzykować zrobienie czegoś złego. Gdybyście tylko zrozumieli, że wszystko, z czym się zmagacie, jest kwestią Miłości – i że Miłość wszystko zwycięża – mielibyście większą skłonność do przychodzenia do Mnie po instrukcje, jak kochać w tym momencie. Bo gdyby Miłość zwyciężyła wszystko, to we wszystkim byście wygrali – niezależnie od fizycznego lub doczesnego wyniku w każdej sytuacji – ponieważ bylibyście Mi posłuszni, a ta Miłość do Mnie byłaby ZWYCIĘSTWEM!

 Nie bądźcie leniwi. Pracujcie pilnie, aby wybaczyć. Pracujcie pilnie, aby kochać, być pokornymi, posłusznymi waszemu Królowi, bez względu na to, co widzicie wokół siebie. Nie zapomnijcie: Wszystko jest kwestią Miłości. Pytam więc teraz: jakie będą wasze odpowiedzi na problemy miłosne, z którymi będziecie musieli się zmierzyć dzisiaj, jutro i w nadchodzących dniach? Im bardziej nie zdecydujecie się podbić waszego ciała i cielesnych myśli, tym trudniej będzie wam to zrobić w nadchodzących dniach. Będziecie bardziej skłonni do debaty z diabłami, goniąc za rzeczami tego świata, próbując ratować się przed nadchodzącymi prześladowaniami. Im dłużej odmawiacie rozstrzygnięcia tej kwestii, że wszystko jest kwestią Miłości, tym bardziej będziecie próbowali uciec i tym mniej będziecie w stanie zobaczyć, że mam was tutaj na tej ziemi, aby nauczyć się tej cennej lekcji. Nie jesteście tutaj, aby próbować uciec. Jesteście tutaj, aby czynić to, do czego powołał was, wasz Ojciec w Niebie. Jeśli skupiacie się na odejściu z ziemi, zanim coś trudnego stanie na waszej drodze, to jesteście bardziej zainteresowani ratowaniem siebie niż pomaganiem innym w odnalezieniu drogi do Mnie. Znowu jest to kwestia Miłości.

 Kiedy Moi ludzie w końcu dojdą do pełnej zgody na to, co postanowię zrobić i na wszystko, co zdecydowałem się powiedzieć, kiedy zaczną w pełni wierzyć i Mi ufać, nie będzie już między nami problemów z miłością.  Będzie tylko Miłość. Wtedy żadna bitwa nie będzie toczyć się przeciwko Moim Słowom, Mojemu ludowi, ani jakimkolwiek okolicznościom, z jakimi się spotkają  Zaufają Mi, gdy nie wyrwę ich z trudnych sytuacji. Będą wiedzieć, że mam ich tam, gdzie są dla Moich celów, dla ich dobra i dla Mojej Chwały. Nie będą już chodzić w niedojrzałości, ale osiągną dojrzałość. Będą dojrzałymi dziećmi Boga Wszechmogącego. Problemy znikną, a pytania „dlaczego muszę przez to przechodzić” znikną. Będzie tylko ofiarna Miłość i Moc, która przychodzi – Miłość, która zwycięża wszystko – tak jak przyszło, kiedy Mój Syn powstał z grobu, który nie mógł Go związać. W Mocy Mojego Ducha Moi ludzie chętnie odłożą na bok wszelkie problemy związane z miłością i odnajdą zwycięstwo, które nadejdzie, gdy ich miłość do Mnie zwycięży wszystko.

 I tak mówię wam, kończąc ten ostrzegawczy list miłosny… Uwierzcie Mi, kiedy mówię, że wszystko jest kwestią Miłości. Wybierzcie ten dzień, komu będziecie służyli i byli posłuszni. Wasze posłuszeństwo jest miarą, której używacie, aby odpowiedzieć na każde pytanie – na każdą kwestię miłosną – w każdych okolicznościach. Lenistwo to kwestia miłości. Posłuszeństwo to kwestia miłości. Próba postawienia na swoim to kwestia miłości. Nieprzebaczenie to kwestia miłości. Chciwość to kwestia miłości. Miłość zwycięża wszystko – a Mój lud będzie bez wymówki, kiedy staną przede Mną. Kochałeś?  Czy pokochasz?  Mam być twoją Pierwszą Miłością – ponad tobą, wszystkim i wszystkimi innymi

 Wybierzcie ten dzień. Czas ucieka i wielu nie przeżyje dnia. Ostrzegam was, bo was kocham. Ostrzegam was, ponieważ jesteście w niebezpieczeństwie, jeśli nie nauczycie się tych rzeczy i nie wyjdziecie z każdej formy egoizmu, na którą pozwalacie. Ostrzegam, bo jest dużo do zrobienia, a czasu jest mało. Ostrzegam was, bo pragnę, abyście byli ze Mną w Moim Królestwie i tam chcecie być na zawsze. Więc nie bądźcie leniwi. Zmierzcie się z problemami, które was powstrzymują. Nie bądźcie leniwi i odłóżcie to.

 Kochajcie Mnie najpierw. Kochajcie innych tak, jak kochacie siebie.


 Ojciec


  by Vicky Adkins



Komentarze

Popularne posty