TYLKO MNIE NIE ZOSTAWIAJ..

Tylko mnie nie zostawiaj, bądź przy mym boku,
Bez Ciebie dusza zatapia się w mroku.
Bez Ciebie życie nie ma znaczenia,
Nie widać wtedy nadziei cienia. 

Tylko mnie nie zostawiaj, gdyż bardzo się boję, 
Bez Ciebie w mym sercu trwoga, niepokoje. 
Bez Ciebie widzisz, jak bardzo się staczam, 
I w tym co ziemskie, znowuż się zatracam.

Tylko mnie nie zostawiaj, bądź przy mnie proszę, 
Wtedy wszystko przetrwam, udźwignę, poniosę. 
Bo wiem, że przy Tobie zniosę każde cierpienie, 
Tyś słodyczą serca, duszy ukojeniem. 

Tylko mnie nie zostawiaj, trzymaj mocno za rękę, 
Oh, jak wtedy czuję się bardzo bezpiecznie. 
Wśród zamieci i burzy, ataków złego,
Spokojnie przejdę po wodach oceanu głębokiego. 

Ty jesteś przy mnie, Pan Bóg schronieniem moim,
Czegoż mam się lękać, będąc w Ramionach Twoich.
Wołam do Boga, a ON przychodzi mi z pomocą, 
Nie pozwala skrzywdzić, czuwa dniem i nocą. 

Tobie zaufałam i nie lękam się niczego, 
Wzięłam sobie za obrońcę Boga Najwyższego. 
W dzień i w nocy, upadam Ojcze do Twych stóp, 
Ty nie masz Sobie równych, bo "Któż Jak Bóg!"

Serce zranione Boże uzdrawiaj,
I proszę o jedno... 
TYLKO MNIE NIE ZOSTAWIAJ.

Tylko mnie nie zostawiaj..


Komentarze

Popularne posty