PRZESŁANIE OD MESJASZA "NADZIEJA".

11.03.2022 

Mesjasz powiedział: 

Były chwile, kiedy byłem wyczerpany. Wymogi pracy i ogromna liczba ludzi, którzy przybyli, czerpali ze Mnie siłę, aż do wyczerpania. Potrzeby były wielkie i chociaż byłem silny fizycznie, zdarzało się, że byłem wyczerpany. Moje ciało bolało od wymagań pracy. Radością było wykonywać pracę Mojego Ojca, ale było też ciężko. Bywały chwile chore i bardzo zmęczone. Kocham Moich uczniów, ale czasami pragnąłem tylko pociechy społeczności Mojego Ojca – Jego słów, Jego zachęty, Jego towarzystwa. Musiałem wylać na Niego Moje zmagania, bo tylko On mógł Mnie pokrzepić. Potrzebowałem Go, tak jak Ty Go potrzebujesz.

Były chwile chore, nawet jak czytasz w Izajaszu 53. Wiem, jak to jest być chorym. I zmęczonym. I przestraszonym. I głodnym. Wiem, jak czuje się każda emocja i jaka jest pokusa zwątpienia. Wiem, jak odczuwasz smutek i rozumiem, jak się czujesz. Wzmocniłem się na korzyść ojca i mężczyzny, ale nie było to natychmiastowe. To był wzrost. Nie jestem nieświadomy Twoich potrzeb i Twoich obaw – Twoich pragnień i Twoich marzeń. Poruszają Mnie wasze problemy, bo też przez nie przechodziłem. Zawsze jestem świadomy. Rośniesz. Uczysz się, co to znaczy doświadczać wspólnoty Moich cierpień. Każda próba, przez którą przechodzisz, ma cię udoskonalić. Czy to choroba, odrzucenie innych, utrata bliskich, prośby o pomoc ze strony innych, gdy nie masz siły lub chęci pomocy, dyscyplinę trzymania języka w trudnych sytuacjach, kiedy wiesz, że powinieneś być cicho i  pozwolić Mi pracować - te i inne rzeczy są sposobnością, którą daję ci, aby w jakiś sposób doświadczyć wspólnoty Moich cierpień. Nie byłeś i nie zostaniesz opuszczony. Jesteś uczony, uszlachetniany, wzmacniany – oczyszczany w sposób, którego nie zawsze widzisz.  Nie próbuj wykręcać się z prób. Przechodź przez nie odważnie. Jestem tam z tobą. Nie opuściłem cię. Uczysz się, dziecko.

Naucz się patrzeć na swojego Ojca, kiedy atakuje cię strach. Naucz się odpoczywać w Nim, gdy jest ciężko. W tym życiu zawsze będzie ciężko, dopóki nie wzrośniecie we Mnie. Nie odwracaj wzroku w burzach. Nie biegaj gorączkowo w strachu. Nie ruszaj się. Jak fale, które nakazałem, Mówię do ciebie: „Pokój. Bądź cicho”. Wiele osób przechodzi przez próby - śmierć, strata, strach, zdrada, żyją w jakimś przerażeniu przez całe swoje dni. Nie to ustanowiłem dla Moich dzieci. Na świecie można się tego spodziewać, ponieważ świat Mnie odrzucił. Jestem Tym, Który Jest Nauczycielem, Pocieszycielem - a świat ma tylko nagrody złego ducha, na które czeka w trudnych chwilach. Ojciec Mnie nie opuścił. Nie odwrócił się. Wysłał Mnie, abym wykonał pracę, a praca była całkowicie Moja do ukończenia. I chociaż Moje ciało i Moje ludzkie Ja czuły się opuszczone, nadal byłem pod czujną opieką Mojego Ojca, tak jak wy. Tak jak ty. Tak więc „radujcie się, gdy przechodzicie przez wiele prób”. Obejmij proces oczyszczania, który przynoszą. Nie masz się czego obawiać. Zdaję sobie sprawę z twojej sytuacji. Obserwuję z wielką uwagą, jak przechodzisz przez każdą próbę. Wasze wyposażenie do przetrwania wciąż się wzmacnia, a wasza ufność i zaufanie do Mnie wzrastają przez każdą próbę.

Jestem tutaj z tobą w Duchu. Nic cię nie dotyka bez Mojego pozwolenia, więc pamiętaj, że pozwoliłem na to i przeprowadzę cię przez to, jeśli pozostaniesz blisko Mnie i Mi zaufasz. Musisz być silny i odważny. Będziesz musiał być Mi posłuszny, kiedy cię pouczę. Będziesz potrzebował wzmocnienia, które może przyjść tylko przez Moje Słowa i Mojego Ducha, więc często czytaj Moje Życie i Moje Słowa w Piśmie Świętym. Studiuj Mnie. Studiuj, studiuj, studiuj Mnie. Potem przyjdź i zadaj Mi pytania. Szukaj Mnie - dowiedz się więcej o tym kim jestem, co zrobiłem, co powiedziałem, co myślę, czego chcę. Jeśli chcecie Mnie poznać, musicie mieć swoje serce i umysł nastawione na poznanie wspólnoty Moich cierpień – bez względu na to, czym one są i dokąd was zabiorą. Pamiętaj, że znam twoje zmagania. Pamiętaj, że jestem wierny Swojemu Słowu i nigdy nie odejdę ani nie porzucę - nie opuszczę cię.  

Yeshua

Słowo




Komentarze

Popularne posty