POWAŻNA ZMIANA| PRZESŁANIE OD OJCA

21 Marca, 2022

 Moi ludzie,

 Nagłe zmiany są tuż przed wami. Zaskakujące zmiany, które radykalnie i trwale zmienią wasz styl życia. Wkrótce rozejrzycie się wokół siebie i będziecie zdumieni intensywnością zmian. Życie wielu się skończy, a serca wielu zaczną zawodzić z powodu wielkiego strachu i utraty bliskich, przyjaciół i sąsiadów, całych społeczności.

 W wielu miejscach zapanuje chaos, ludzie wpadną w panikę i będą próbować uciekać. Będzie dużo morderstw i kradzieży. Ludzie będą zabijać obcych, którzy nie chcą ich skrzywdzić, po prostu ze względu na zabijanie – z których wiele narodzi się ze strachu.

 Strzeżcie i chrońcie swoje dzieci. Wróg planuje je ukraść w złych celach. Wielu rodziców podchodzi do tego zbyt swobodnie i nie są obrońcami ani przywódcami w tej godzinie. Dzieci są pozostawiane bez opieki w domach, na podwórkach, na placach zabaw, w sklepach, by wymienić tylko kilka miejsc. Rodzice są nieostrożni, a dzieci są niszczone z powodu tej nieostrożności. Zamiast oglądać swoje młode, wielu ogląda swoje telefony komórkowe, telewizory lub gry – bezmyślnie przewija Internet w poszukiwaniu samozadowolenia. Są uwięzieni w „sieci”, która szukała i znalazła w nich miejsce zamieszkania – „sieci”, która do nich „weszła”. To łatwa broń wroga, bo „rozrywkowa” – internet.

 Wyjdźcie z telefonów. Wyjdźcie z telewizora. Pozwalacie, aby wasze umysły były wypełnione ciemnością świata. Siedząc na wygodnych krzesłach i siedząc na wygodnych meblach, myślisz, że nie śpisz, ale naprawdę mocno śpisz. Gdzie są wasze priorytety? Gdzie są wasze dzieci? Kto ich obserwuje? Kto ich pilnuje i chroni? Kto ich uczy? Kto je wychowuje?

 Tym z was, którzy byli niedbałymi rodzicami, mówię wam, że wróg obserwuje wasze dzieci. Nie chroni ich – uczy ich i ciągnie do zła. Pokazuje im przysmaki swojego świata. On kieruje ich serca i umysły ku ciemności, podczas gdy wy siedzicie w ciemności, zamiast wchodzić w Moje Światło. Myślicie, że są bezpieczne, ale tak nie jest. Myślicie, że jesteście bezpieczni we Mnie, ale wasze zaniedbanie dzieci, które powierzyłem waszej opiece, jest dowodem, że nie jesteście bezpieczni we Mnie.

 Wy wybieracie dla siebie ciemność, a wasze dzieci są ceną, którą zapłacicie, jeśli nie obudzicie się i nie pokutujecie.

 Wiele dzieci zostało skradzionych, zniewolonych seksualnie, wykorzystanych, dręczonych, ofiarowanych szatanowi i zabitych z powodu traumy, którą przeżyły.  Wielu straciło zdrowie psychiczne z powodu znęcania się i tortur, które znosili; utrata bezpieczeństwa i miłości rodziców była dla nich zbyt wielka. Nawet dzisiaj więcej dzieci zostanie skradzionych, więcej istnień zostanie złamanych i więcej dzieci umrze.

 Tym rodzicom, którzy zrobili wszystko, co w ich mocy, by kochać, wychowywać i chronić swoje dzieci przed rękoma wroga, ale ich dzieci zostały skradzione, mówię to:

 Znam wasze złamane serca i nieprzespane noce. Znam wasz przytłaczający smutek i złość z powodu tego, co się wydarzyło. Znam pustkę, stratę, strach o wasze maleństwa i jak was to pochłonęło. Wielu z was torturowało się psychicznie i werbalnie, myśląc, że moglibyście zrobić więcej, aby temu zapobiec. Wielu z was widziało, jak rozpadały się wasze małżeństwa, a inne dzieci padły ofiarą waszej niezdolności do radzenia sobie ze wszystkim. Skutkiem tego było twoje wycofanie emocjonalne.

 Znam wasz ból. Chcę, żebyście wiedzieli, że widzę wasze dzieci. Jestem Bogiem Miłosierdzia. Jestem Miłosierny. Kiedy stworzyłem twoje dzieci, widziałem całe ich życie, tak jak widziałem twoje. Słyszałem cię za każdym razem, gdy pytałeś Mnie: „Dlaczego tak się stało?” Widziałem, jak wielu z was odwróciło się ode Mnie w gniewie – czując, że was zdradziłem. I obserwowałem, jak wielu z was trzymało się Mnie przez to wszystko.

 Pewnego dnia staniesz przede Mną, a to zagubione dziecko będzie u twego boku. Pewnego dnia skończą się wszystkie udręki. Możesz teraz pozwolić, aby to się skończyło. To tak proste, jak wiedzieć, że JESTEM DOBRY. JESTEM DOBRY. Widzę, słyszę i wszystko wiem. Nie myśl, że cena życia twojego dziecka nie zostanie zapłacona. Nie możesz sobie wyobrazić głębi – ogromu kary – jaką wróg otrzyma za to, co zrobił twojemu maleństwu. Obiecuję ci, że będzie doskonale pod każdym względem.

 Zwróć się więc do Mnie w spoczynku. Zostaw cały swój ból serca, strach, traumę pod Moją opieką. Wiedz, że jestem dobry – zawsze.

 I tym rodzicom, którzy śpią, niedbali, rozkojarzeni, bezinteresowni, zaniedbują swoje obowiązki, by kochać, troszczyć się i wychowywać swoje dzieci w strachu przed MNĄ – PANEM – mówię, że już minął czas, abyście się obudzili. Pociągnę was do odpowiedzialności za wasze zaniedbanie, ale wielu z was również poniesie konsekwencje swojej nieostrożności i złego zarządzania, tracąc te małe w rękach wroga. Niektóre zostaną wam dosłownie skradzione, a inne duchowo, umysłowo i emocjonalnie zabrane.

 Wybierzcie dzisiaj, co będziecie robić. Uścisk ciemności na świecie staje się silniejszy i sięga dalej niż kiedykolwiek wcześniej. Wasze dziecko – wasze dzieci – są codziennie obserwowane i to one są celem. Obudźcie się, odłóżcie pilota, Wyjdźcie z telefonu i zaangażujcie się! Uczcie o Mnie swoje dzieci. Dowiedzcie się, czego się ich uczy! Przyciągnijcie ich do siebie. Wkrótce do waszego narodu nadejdzie zniszczenie – zniszczenie, którego nigdy nie widzieliście w swoim życiu. A kiedy się pojawi, nie będziecie już trzymać pilota, grać w gry wideo, przeglądać platformy mediów społecznościowych ani szukać innych sposobów na spokojne życie. Będziecie szukali sposobów na przeżycie i utrzymanie rodziny, bezpieczeństwa, ciepła i spokoju.

 Ta wiadomość dla wielu z was może być ostatnim ostrzeżeniem, jakie otrzymacie.

 Wielu z was to dziadkowie, którzy są przytomni i świadomi. Poproście Mnie, abym wam pokazał i powiedział, co chcę, abyście zrobili z waszymi wnukami, a nawet z waszymi dorosłymi dziećmi. Przygotujcie się najlepiej jak potraficie na to, co was czeka. Wielu mówi tylko, aby Mi ufać i nic nie czynić, ale Ja wam mówię, szukajcie Mnie w tym. Powiedziałem wielu Moim dzieciom, aby poczyniły przygotowania w swoich domach. Powiedziałem Noemu, żeby zbudował arkę. Powiedziałem Josephowi, żeby przechował ziarno. Powiem wam, co zrobić, jeśli przyjdziecie do Mnie. Przede wszystkim bądźcie blisko Mnie.

 Pamiętajcie: Jestem Bogiem Miłosierdzia. Jestem zły na śmierć, nadużycia i tortury Moich maluchów. Przynoszę sąd, który będzie szybki i surowy. Trzymajcie się Mnie. Przeprowadzę was, ale musicie być skruszeni, czujni, posłuszni i pokorni.

 A w tym wszystkim nakazuję wam pamiętać – kocham was.

 Ojciec


                                                  by Vicky Adkins






Komentarze

Parę dni temu, dane mi było być w miejscu, w którym przetrzymywane są dzieci. Nie mogłam po tym co widziałam i przeżyłam dojść do siebie. A potem, trzy dni później, jak wiele dzieci i młodzieży w proch się zamieniło.
Kochajcie swoje dzieci, dbajcie o nie i odłóżcie na bok telefony a zacznijcie spędzać z nimi czas. Tak wielu rodziców jest dziś zajętych wszystkim innym, że nie mają czasu wyjść z dzieckiem na spacer, czy z nim spędzić chwilę czasu...

Boże, chroń dzieci, miej je w Swej Opiece i nie pozwól proszę, by zło je zabrało.
Ojcze Przedwieczny, Przyjdź Królestwo Twoje.

Popularne posty