STRZEŻ SIĘ POKUSY NIECZYSTOŚCI SEKSUALNEJ!

W tym przekazie od Pana Jezusa znajdziemy jak poradzić sobie z myślami nieczystymi, kiedy demony nas tym atakują...Tak proste!

2 Marca, 2022

[...]

2 Koryntian 10:5

 Niszczymy argumenty i wszelkie pretensje, które przeciwstawiają się poznaniu Boga, i bierzemy w niewolę każdą myśl, aby była posłuszna Chrystusowi.

 „Nie bądź zbyt pewny siebie i myśl, że możesz po prostu szybko coś sobie wyobrazić i nie zwlekać z tym. Diabły liczą na to, że to zrobisz. Rzucają w ciebie wszelkimi rzeczami — odczuciami, wibracjami i obrazami, które działają razem, aby sprowadzić cię na dół i skierować twój umysł na nieczyste myśli i motywy.

 Kiedy mówił, przyszło mi do głowy to Pismo,

 Filipian 4:8

 Wreszcie, bracia i siostry, cokolwiek jest prawdziwe, co szlachetne, co słuszne, co jest czyste, co jest miłe, co jest godne podziwu, jeśli coś jest wspaniałe lub godne pochwały, myślcie o takich rzeczach.

 „Moi umiłowani, wielu będzie doświadczanych w ten sposób — pokusa seksualna ze Mną w modlitwie lub pokusa seksualna z kimś innym. Ale jesteście Moimi oblubienicami i uczyniłem was czystymi, oddzielę was w tym celu. Moje drogi i Moja miłość są zawsze czyste, bez śladu zmysłowości czy perwersji. Kiedy czujesz to w modlitwie, wiedz, że to demon. Teraz, kiedy jesteś z kimś, diabły uwalniają wibracje i mają moc kontrolowania impulsów elektrycznych w twoim ciele. Strzelają do ciebie myślą, a twoje ciało reaguje, powodując, że medytujesz nad tym, co czujesz. Następnie przynoszą obraz, aby wciągnąć cię w pragnienie i odtwarzać go w kółko. Dlatego możesz być w pobliżu duszy i od razu poczuć przypływ namiętności lub gdy coś oglądasz lub coś czytasz. Kiedy poczujesz to uczucie w swoim ciele, to są demony, natychmiast wyrzeknij się ducha pożądania i zatrzymaj tę myśl zniewoloną w swoim umyśle i wrzuć ją jak kamyk do oceanu miłosierdzia Mojego. Następnie poproś o łaskę czystości.

 „Moje ukochane dzieci nie bawią się ogniem. Nawet jeśli chodzi o duszę, którą dla ciebie wybrałem. Jeśli nie jesteś jeszcze w związku małżeńskim, nie angażuj się w pomysły, rozmowy, a nawet myśli o intymności. Jest to ustawienie wroga, aby wciągnąć cię w ogień płonącego pożądania i namiętności do siebie nawzajem, a ty rozumujesz sobie: „Cóż, jesteśmy zaręczeni”, nie zdając sobie sprawy, że twoje wpadnięcie w ten grzech jest zejściem w dół do małżeństwa i związku zmysłowych przyjemności kontra zjednoczenie z czystą miłością i głęboką intymnością. Oprzyj się diabłu, a ucieknie – Jakub 4:7.  Jak uciekasz przed każdą pokusą seksualną, która przychodzi na twoją drogę.

 „To, co oglądasz, słuchasz i czytasz, ma specyficzny obraz, gdy demony grają na próżności, pięknie i seksualności, aby zwabić tak wiele młodych umysłów i serc do grzechu. Warto powtórzyć, pole bitwy jest w umyśle, Ukochani. Strzeż swoich myśli, swoich działań i, co ważniejsze, strzeż swojego serca. Pozwól, że ci w tym pomogę. Gdy pojawi się pokusa, nie uciekaj ode Mnie w poczuciu winy, wstydu lub zastraszenia. Wzywaj raczej Mojego Imienia, uproś Krew Jezusa nad źródłem, którego używają, aby wzbudzić twoją pasję, czy to dusza, książka, film czy piosenka. Błagaj o to Krew Jezusa, a potem natychmiast powiedz:„Wyrzekam się ducha pożądania. Oświadczam, że mój umysł jest czysty, moje ciało jest czyste, a moje serce jest czyste w Imieniu Jezusa”, a płomienie namiętności zostaną zgaszone. Idźcie teraz, Ukochane Oblubienice, aby zostać ostrzeżonym, to być uzbrojonym”.

[..]

Pan dał Matce Elżbiecie MODLITWĘ, która okazała się dla niej skuteczna, gdy ona również jest dotknięta tymi pokusami. Modlitwa idzie….

ODRZUCAM CIEBIE SZATANIE W POTĘŻNYM IMIENIU JEZUSA, WYNOŚ SIĘ Z MOJEJ GŁOWY!

 Tak prosta. Następnie proś o łaskę czystości z całą szczerością, a Jezus ci ją udzieli. Jeśli myśli powrócą, powtórz tę szybką modlitwę 911, jak ją nazywa, a następnie poproś Ducha Świętego, aby kontrolował twoje myśli.




Komentarze

Popularne posty