JA JESTEM BOGIEM I PANEM WASZYCH DNI I ZNAM KAŻDY WASZ DZIEŃ!

Oto Słowo Boga Żywego usłyszałam w sercu swoim dnia 08.03.2022 roku i z Woli Boga Ojca Wszechmogącego przekazuję je wam i światu. 


Oto Ja Jestem, Który Jestem przemawia do serca Twego i wkłada Moje Słowa w twoje usta i posyła Cię do Ludu niewiernego, Ludu przewrotnego, który zaślepił się w nieprawości upijając się niewinną krwią Mych niewiniątek, Mych niebiańskich kwiatów!

Idź i powiedz im Katarzyno, Moje dziecko, że ich Czas powrotu do Prawdy, do Mej Prawdy, został skrócony, tak bardzo, iż wszystko się dla nich skończy w mgnieniu oka!

Na próżno snują plany o ich przyszłych dniach, na próżno!

Zaprawdę powiadam wam!

Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość należy do Mnie!

Albowiem Jestem Panem tego wszystkiego i do Mnie należy wszystko!

Ja Jestem Bogiem i Panem waszych dni i znam każdy wasz dzień!

Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam, o Moje Stworzenia, nawracajcie się z waszych grzechów i pokutujcie przede Mną!

Nawracajcie się już dziś, albowiem nie będzie dla was jutra!

Cóż wtedy poczniesz człowiecze?!

Gdzie skryjesz się przede Mną, przed Moją Sprawiedliwością, która niczym złodziej nadchodzi dla was niespodziewanie!

Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam!

Człowiek przeciwko człowiekowi!

Śmierć przeciwko życiu!

Nienawiść przeciwko Miłości!

Oto są wasze owoce tego ostatniego Pokolenia, na tym świecie, na tej Ziemi!

Cóż się z wami stanie o ludzie, gdy obudzicie się z tego amoku zniszczenia samych siebie?!

Gdzie otworzycie swe oczy, gdy przyjdzie wam stanąć przed Tym, Który stworzył to wszystko, co wyście zniszczyli?!

Jaka będzie wasza wieczność?!

Jesteście ostatnim Pokoleniem na tym świecie! Czyż tego nie wiecie?!

Wszystko jest skończone dla was!

Wasza przyszłość to wasz rachunek sumienia, z którego zdacie przede Mną i które wołać będzie o Moją Sprawiedliwość!

Aby odpłacić wam za wasze zbrodnicze czyny!

Czas waszego powrotu do Prawdy, do Jedynej Prawdy, został wam skrócony tak bardzo, iż zanim zdążycie złapać wdech powietrza morowego, wszystko się skończy dla was w jednym mgnieniu oka! 

Nie zwlekajcie już dłużej, aby powrócić do waszego Ojca, Który was kocha bezgranicznie i woła do was, abyście żyli!

Gdyż powołałem was do życia!

Biegnijcie do Słowa Mego, Który jest waszym Odkupicielem!

Który dla was stał się ciałem, aby odkupić wasze winy jakie popełniliście i popełniacie wobec Mnie, Boga Ojca Życia!

Biegnijcie do Mego Umiłowanego Jednorodzonego Syna, Yahushua Ha MASHIYAH,  Którego zwiecie Jezusem z Nazaretu! Jezusem Chrystusem!

W NIM jest wasz ratunek i wasze uzdrowienie!

Amen.




Komentarze

Popularne posty