UWIELBIAM CIĘ MÓJ BOŻE..

Uwielbiam Twoje Imię, 
Tak Święte, i tak piękne,
Uwielbiam Twoją Miłość, 
Która porusza moje serce.

Uwielbiam Twe spojrzenie, 
Którym dotykasz moje serce,
Uwielbiam Ciebie BOŻE, 
W Najświętszym Sakramencie. 

Uwielbiam Twoje Drogi, 
Które zbliżają mnie do Ciebie,
Uwielbiam Święte Słowa Twoje, 
Które karmią duszę moją.

Uwielbiam Ciebie Jezu,
W Tym kawałku białym chleba,
W którym Siebie mi dajesz,
Pozwalając kosztować Nieba.

Uwielbiam Ciebie Ojcze,
Za każdy dzień, który dostaję, 
Za to, że mnie kochasz,
I co dzień miłość wyznajesz.

Uwielbiam Ciebie BOŻE, 
Gdy przyciągasz mnie do Siebie,
Gdy zajęta sprawami ziemskimi,
Często oddalam się od Ciebie.

Uwielbiam Ciebie Ojcze,
I dziękuję, że jesteś blisko,
Dziękuję Ci za to Tato,
Dziękuję Ci za wszystko. 

Uwielbiam Cię mój BOŻE, 
Któremu nikt równać się nie może, 
Wysławiam Twoje Imię, 
I śpiewać pragnę Tobie:

Jak dobry jest BÓG i wspaniały, 
Wielki jest PAN, godzien wszelkiej Chwały. 
W Mocy i Miłości Swej niepojęty, 
PAN mój i BÓG mój, ŚWIĘTY, ŚWIĘTY, ŚWIĘTY.



Komentarze

Popularne posty