BEZ WYMÓWEK| PRZESŁANIE OD WSZECHMOGĄCEGO BOGA

 Są tacy z Mojego ludu, którzy nadal walczą i nie do końca rozumieją, dlaczego. Mają otwarte drzwi dla wroga i odmawiają ich zamknięcia, ponieważ cieszą się tym, co uważają za dobrodziejstwa tych grzechów. Nie ważą kosztów swojego buntu tylko na wadze i zignorowali nieustanne ostrzeżenia Mojego Ducha. Niektórzy stali się teraz tak zatwardziali w swoich sercach, że nie postrzegają już swojego grzechu jako buntu, ale w próżności swego umysłu przypisali te grzechy usprawiedliwieniem swojego postępowania. Mówią takie rzeczy jak: „Bóg wie i rozumie” lub „To nie jest tak złe, jak inne grzechy” lub „Po prostu nie mam siły, aby zrezygnować” lub „Przestałem popełniać te wszystkie inne grzechy, więc to powinno wystarczyć”. Istnieje wiele powodów, dla których ludzie usprawiedliwiają swoje nieposłuszeństwo. Żaden z tych powodów nie jest dla Mnie do przyjęcia.

 Kiedy fakt, że jestem Bogiem Wszechmogącym i dałem Moje instrukcje, aby pokutować, będzie wystarczającym powodem, aby zrezygnować lub zrobić to, co powiedziałem?

 Kiedy brakuje siły w posłuszeństwie Moim Słowom, proś Mnie o siłę. Kiedy poprosisz Mnie o siłę do posłuszeństwa, wzmocnię cię. Pamiętaj o tym, gdy wróg mówi ci, że nie możesz być Mi posłuszny, ponieważ jesteś zbyt słaby. Jest kłamcą, złodziejem i mordercą. Powie, co tylko pomyśli, że wystarczy, aby utrzymać cię w twoim grzechu i nie być Mi posłusznym. Wyzwaniem i wyborem dla ciebie jest podjęcie decyzji, kogo będziesz słuchać i komu będziesz wierzyć i podążać.

 Pamiętaj, okazujesz Mi swoją miłość przez swoje posłuszeństwo. Jeśli jesteś Mi posłuszny, kochasz Mnie. Jeśli jesteś posłuszny swojemu wrogowi, kogo powiedziałbyś, że kochasz? Zastanów się nad tym pytaniem, gdy nadejdzie pokusa. Zastanów się, gdzie oddasz swoją miłość – swoją wierność, swoje posłuszeństwo.

 Pragnę posłuszeństwa. Przeszukajcie Moje Słowa w Piśmie, a przekonacie się, że posłuszeństwo przynosi błogosławieństwo, a nieposłuszeństwo przynosi konsekwencje. Tak jest w całym Piśmie. Zawsze tak było. Nie ogranicza się do tego, co wielu nazywa Starym Testamentem. To zawsze była prawda. Kiedy włożysz rękę w ogień, zostaniesz spalony. Kiedy zejdziesz z klifu, spadniesz. Mój Syn zapłacił za wasze grzechy, nie po to, żebyście podeptali tę zapłatę i dalej grzeszyli, ale żebyście mogli otrzymać przebaczenie. Jego życie nie było tanie. Jego ofiara nie była tania. Jeśli mówisz lub wierzysz, że Mnie kochasz, nie umniejszaj Jego ofiary trwając w buncie.

 Jest wielu, którzy czekają na powrót Mojego Syna. Są tak przestraszeni, że przegapią Jego powrót, ponieważ nie są gotowi. Skupiają się na czasie, a nie na rzeczach, które powiedziałem. Wielu próbuje dowiedzieć się, czy mogą powstrzymać kilka grzechów i nadal zostać przyjęci do Mojego Królestwa. Zamiast dalej przygotowywać się na spotkanie z Nim i wykonywać pracę zajmowania, martwią się, że przegapią jakieś wydarzenie. Ich koncentracja jest zła. Ich motywy muszą zostać ponownie ocenione.

 Mój Syn przyszedł, aby oddać swoje życie. Wielu chce tylko zrobić minimum, które może zrobić, aby „uciec” lub „dostać się do nieba”. Pytam cię - czy to brzmi jak ktoś, kogo pragnę w Moim Królestwie? Powiem ci wprost – nie. Nie. Nie jestem Świętym Mikołajem na niebie. Nie jestem wróżką zębową, która nagradza cię, gdy śpisz. Nie jestem żetonem lub kartą „wyjdź z więzienia” na planszy.

 Jestem Bogiem Wszechmogącym. To nie podlega negocjacjom. To nie podlega dyskusji. Chcę i będę miał świętych ludzi. Lud miłości i posłuszeństwa.

 Ta kwestia miłości wnika głęboko w serce mężczyzny lub kobiety. Matka, która kocha swoje dzieci, wychowuje je i uczy. Opiekuje się nimi nie z poczucia obowiązku, nie dlatego, że się tego od niej oczekuje, ale dlatego, że kocha swoje dziecko. Ojciec, który kocha swoje dzieci, chroni, zapewnia i uczy je rzeczy, które muszą wiedzieć. Oboje rodzice - ze względu na swoją miłość - będą chronić i troszczyć się o te dzieci, nawet do ofiary i śmierci, jeśli zajdzie taka potrzeba. Czy to brzmi znajomo? Powinno. To właśnie zrobiłem.

 Powiedziałem już wcześniej i powiem jeszcze raz: Wszystko jest kwestią miłości. Posłuszeństwo Mi jest sprawą miłości, którą musicie pogodzić we własnych sercach. Intymność, której chcę, abyśmy doświadczyli, nie może się pojawić, jeśli powód, dla którego jesteś Mi posłuszny, opiera się wyłącznie na próbie uniknięcia konsekwencji. Możesz być młody w swoim chodzeniu, niedojrzały w swoim zrozumieniu, ale jeśli pozostaniesz wierny i zniesiesz próby, w których jesteś teraz i będziesz musiał stawić czoła w przyszłości, nie tylko zostaniesz udoskonalony w piecu ucisku, jakim jest rafinacja - Ogień miłości - znajdziesz swoją miłość do Mnie przez posłuszeństwo Moim Słowom. I zmieni twoje serce i pragnienia z zatwardziałości, która sprawia, że ​​nadal słuchasz swojego ciała i głosu wroga. Odkryjesz, że Moje pragnienia stały się twoimi pragnieniami, i zamiast próbować targować się ze Mną lub próbować trzymać się grzechów i buntu w jakiejkolwiek dziedzinie swojego życia, będziesz gonić za posłuszeństwem z czystym sercem miłości do swojego Króla. To są ci, których chcę w Moim Królestwie.

 Odłóż na bok grzechy, które tak łatwo cię gnębią. Umyj swoje szaty do czysta we krwi Baranka. Przestań usprawiedliwiać swój bunt. Przestań okłamywać siebie i przestań okłamywać Mnie. Przestań dawać wrogowi przyjemność z posłuszeństwa mu. Przestań dawać mu powody do oskarżania cię dzień i noc przed Moim tronem. Stań w rzeczywistości swojej pozycji w Chrystusie, jako syn, córka Najwyższego.

 Najwyższego Boga Wszechmogącego. 

 Nie żałujcie siebie, swoich pozycji, swoich sytuacji. Nie zabawiajcie demonicznego i dusznego ducha użalania się nad sobą. Róbcie to, do czego zostaliście powołani. Dam wam siłę, której potrzebujecie, ale jeśli nie będziecie chcieli jej użyć, poniesiecie porażkę. Nasza relacja ma kluczowe znaczenie dla waszego sukcesu. Rozwijajcie to. Jestem zawsze dostępny dla tych, którzy Mnie ścigają. Wykonam swoją część, ale wy musicie wykonać swoją.


 Wszechmogący Bóg

 25.03.2022


                                                 by Vicky Adkins




Komentarze

Popularne posty