KOCHAJ NIEZBAWIONYCH W MOIM KRÓLESTWIE I SŁOWO DO PREZYDENTA PUTINA.

 22 lipca 2016 – Słowa Jezusa przekazane przez Siostrę Klarę

 (Clare) Pan jest z nami w Swojej nieskończonej cierpliwości, Mieszkańcy Serca. Cóż, kilka osób zauważyło, że prezydent Putin podpisał w swoim kraju przepisy ograniczające modlitwę i religię wkrótce po tym, jak powiedziałem wam, że odwiedził go Pan.

 Słuchajcie, byłoby miło, gdyby ten świat był tak uporządkowany i przewidywalny. Ale przez te wszystkie lata, które spędziłam z Jezusem, nic nigdy nie było schludne lub po prostu czarno-białe. Jest wiele rzeczy, które nie mają sensu. Na przykład, dlaczego miałby zrobić coś takiego, gdy Bóg dotknął jego serca?

 Mam wrażenie, że jest pod silną presją ze strony bardziej komunistycznej frakcji w swoim kraju, by podjąć ostrzejsze działania przeciwko USA, a nawet może spotkać się z zaciekłym sprzeciwem. I wiecie, że prezydenci mogą zostać zamordowani, jeśli sprzeciwią się pewnym potężnym grupom – tak jak zrobił to John F. Kennedy.

 Podsumowując... Prezydent Putin jest przeciwko NWO, chce, aby cały program demonów i obcych został ujawniony w Stanach Zjednoczonych, chce, aby ludzie w Ameryce wiedzieli, że nasz prezydent (Obama) osaczył go, popychając go, aż nastąpi atak nuklearny. Putin nie chce tej wojny bardziej niż my. A Bóg jest po jego stronie. Walczy ze złem, a Bóg jest po jego stronie.

 Myślę, że powinniśmy modlić się za prezydenta Putina o zmianę prawa. Ale pamiętajcie, że część tego człowieka jest po stronie Boga i sprzeciwia się NWO i ich postępom przeciwko suwerenności narodów. Druga część, jak my wszyscy, potrzebuje uświęcenia.

 Jezus dał mi rzeczy do dokończenia i moje serce cieszy się, że mamy więcej czasu. Wielu z was założyło własne strony internetowe z piękną grafiką i muzyką, aby dotrzeć do niezapisanych. To wasza szansa, aby wszędzie szerzyć tę wiadomość, kiedy nasz Oblubieniec się spóźnia. Więc nie złośćmy się ani nie użalajmy się nad sobą, ale wykorzystajmy to jak najlepiej. W tym momencie zapytałam Pana... 

"Co masz dla nas, Jezu?"

 (Jezus) „Moje Drogi są rzeczywiście wyższe niż wasze drogi, a jednak udzielam wiedzy prostym. Prawdą jest, że w wielu sprawach zgadzam się z człowiekiem, a w innych się nie zgadzam. Ale Moje Serce jest teraz nastawione na uniknięcie wojny światowej, a kiedy prezydent Putin zniknął na ten okres, rozważał rozpoczęcie ataku na Amerykę. Nie z powodu bezpośredniej agresji Ameryki, ale z powodu podstępnych środków, które twój kraj podjął, aby obalić rządy krajów sąsiednich, z którymi współpracował. Syria była teraz ostatnią kroplą i dlatego wkroczył do akcji.

 „Wasz obecny prezydent (Obama) i wszyscy, których reprezentuje, nie mają zamiaru zachować tego kraju (Ameryki). Chce zniszczyć wszystko w tym kraju. Ale wytrzymałem to i chroniłem pewne kluczowe elementy, aby dać wam kolejną szansę na sprawiedliwość. To nie będzie trwać wiecznie. Ale skoro tak jest, proszę was, Moje dzieci, wspierajcie to, co słuszne.

 „Podczas okresu łaski, którego udzieliłem, wielu zostanie zbawionych. Dlatego macie tak wiele do zrobienia. Odgrywacie ważną rolę w stabilności tego kraju, nie tylko poprzez modlitwę, ale także poprzez komunikację i miłosierdzie ofiarowane niezbawionym.  Liczę na tych wysłanych, aby dotrzeć do ludności muzułmańskiej, która wędruje teraz po Europie i nie ma domu. Jeśli jesteście do tego powołani, jest to szlachetna praca, a pola są gotowe do żniw.

 „Jedną z rzeczy, które możecie zrobić na tym kanale, jest nauczanie nowych. Wysyłam wielu młodych ludzi, którzy nie mają pojęcia o Moich Drogach ani o Mojej Miłości do nich. Przychodzą tutaj rozdarci, nie wiedząc, która droga jest właściwa, i opuszczają to miejsce z większym zrozumieniem i rozwijającą się relacją ze Mną. To jest tak ważne dla Mnie, Mój Ludu. Wkrótce będą głodni życia tak, jak Ja chcę.

 „Pracuję w sposób, który bardzo różni się od tego, co robili ewangeliści z ubiegłego wieku. Ludzie na ziemi zostali osaczeni wyrokami tak, że kiedy usłyszą wyrok, uciekają jak przestraszone zające. Z tym dorastali. Żyją w bańce osądów, która nieustannie nawiedza ich myślami w rodzaju… „Jesteś do niczego! Jesteś beznadziejnym grzesznikiem idącym do piekła, nie jesteś wystarczająco dobry dla Boga. Jak myślisz, kogo możesz oszukać? Nawet nie próbuj tam iść, On się o ciebie nie troszczy".

 „To są kłamstwa diabła, a to młode pokolenie dostało tę gorzką pigułkę od swoich rodziców – chyba że rodzice są liberalni i nie mają prawdziwych moralności. I kiedy pojawia się religia, właśnie to słyszą od nich ich dzieci. I ta postawa ich odstraszy, a nie przyciągnie.

 „Jest tak wielu, którzy naprawdę chcą robić to, co słuszne. Chcą dobrze żyć, ale boją się tego, co postrzegają jako metkę z ceną. Wiecie, jak to jest... Kiedy coś jest tak piękne, po prostu musisz to mieć i jesteś gotów zrezygnować z wielu innych rzeczy tylko po to, by to zdobyć. „To” to Ja i relacja ze Mną.

 „Ale nie zaczynamy od perfekcji, ale dokładnie tam, gdzie mieszka dusza, i dążymy do perfekcji bez osądzającego słowa lub postawy, która ją napędza i nakłania. Raczej z miejsca miłości, zrozumienia i przebaczenia. Miłość dociera do głębi ich zranionych serc i odpowiadają porzucając rzeczy, o których wiedzą, że Mnie się nie podobają.

 „W przeciwnym razie droga legalistyczna – rezygnacja z rzeczy bez motywacji miłości – może przez krótki czas działać powierzchownie. Ale w głębi duszy zmaga się i nienawidzi trzymania się z dala od zwykłych przyjemności. Wtedy nie chcą mieć nic więcej do czynienia z religią. Potem są na Mnie źli i mam wielką przeszkodę do pokonania, aby ich odzyskać. To jest dzieło szatana.

 „To wasza miłość do Mnie, Mojego ludu, powoduje, że zrywacie z grzechem. Tak, niektórzy z was boją się kary, ale nasz związek w dużej mierze opiera się na miłości, a nie osądzaniu, zmuszając was do stylu życia, który aprobuje wspólnota religijna.

 „Dlatego chcę, aby ten kanał był miejscem bezwarunkowej miłości. Tam, gdzie nowicjusz czuje się mile widziany i widzi, że wszyscy zmagacie się z tymi samymi problemami, a mimo to Bóg mimo wszystko kocha was. To jest najlepsze możliwe świadectwo Mojej Miłości.

 „Są dusze, które muszą bezpośrednio i szczerze usłyszeć przesłanie, aby się obudzić. Ale to nie są ci, którzy otrzymali śmiertelne rany. To silne, zbuntowane dzieci tego świata, które szukają granic, które mają sens i wytrzymują próbę czasu… nie kaprysy. I Ja też to głoszę Moje naczynia honoru. Każda dusza reaguje inaczej, a Ja zadbałem o wszystkich.

 „Ale na tym kanale przyjmujemy chromych, chorych i załamanych i traktujemy ich z najwyższym szacunkiem i szczerym uczuciem. Och, jakże jestem błogosławiony, że taka grupa troszczy się o wyrzutków! Wielka jest wasza nagroda w Niebie.

 „Teraz ponownie zachęciłem was, asyście wystąpili naprzód i wyciągnęli rękę, póki jest jeszcze czas. Wyjdźcie i kochajcie, miłosierdzie, bezwarunkową miłość, która jest na tym samym poziomie, co ci, którzy dopiero rozpoczynają swoją podróż ze Mną.

 „Jestem z wami, drodzy. Jestem naprawdę z wami we wszystkich waszych przedsięwzięciach. Pamiętajcie... Kiedy łaska nie trafia do tych, dla których ją przeznaczyliście, upewniam się, że trafia ona do kogoś, kto jest gotów ją przyjąć. Więc nigdy nie marnujecie czasu, gdy ktoś się odwraca. Modlitwa, łaska, spędzony czas nie powrócą do Mnie puste. Zrobi to, do czego był przeznaczony.

 "Bądźcie zachęceni Moje skarby, bądźcie zachęceni. Uczynię wasz pozostały czas tutaj ekscytującym, wypełnionym bogatym życiem Mojego Królestwa, jeśli zrobicie wszystko, co w waszej mocy. Zaprawdę jestem z wami".

 "Bądźcie zachęceni Moje skarby, bądźcie zachęceni. Uczynię wasz pozostały czas tutaj ekscytującym, wypełnionym bogatym życiem Mojego Królestwa, jeśli zrobicie wszystko, co w waszej mocy. Zaprawdę jestem wami".




Komentarze

Popularne posty