TEN TYDZIEŃ BĘDZIE PEŁEN WYZWAŃ... POŚWIĘĆCIE JE ŚWIATU

 9 kwietnia 2021 - Słowa Jezusa przekazane przez Siostrę Klarę


[...]

 (Jezus) „Czy możesz mi to ofiarować? Ból i słabość?

 (Clare) „Tak, Panie, ofiarowuję to Tobie. Ale proszę pomóż mi nie być leniwym”.

 (Jezus) „Umiłowani, ten tydzień będzie pełen prób. Nie musisz wymyślać przebłagania. Życie będzie ci je codziennie oferować. Przyjmijcie je z Moich Rąk z wielką miłością i ofiarujcie za dusze i stan świata. W przeciwieństwie do wszystkich pozytywnych rzeczy, które są mówione na uczciwych kanałach, jesteście w stanie wojny i sprawy mogą bardzo szybko wymknąć się spod kontroli, co spróbują zrobić pozostałe czarne kapelusze (ci źli).

 „Ale zrozumcie, sojusz narodów, które przeciwstawiły się tej nikczemnej sile, miał niezwykle duży wpływ, a to, co z nich pozostało, to rozczochrana sieć, która wciąż ma opcje nuklearne. Modlitwa uczyniła więcej, niż mógłbym napisać o tej sytuacji w tysiącu książek. Módlcie się więc i pamiętajcie, Pismo mówi, że kiedy Ten, który powstrzymuje, zostanie podniesiony i usunięty – to znaczy Duch Święty, który mieszka w każdym wierzącym, wtedy nastąpią najgorsze nieszczęścia.

 „Mówię wam, że wojna, która zakończy wszystkie wojny, jest na horyzoncie i wróg jest na nią gotowy. Ty i wszyscy, którzy się modlą, powstrzymujecie go. Ale kontynuując to, co właśnie powiedziałem, będziecie mieli wiele okazji do składania Mi ofiar, ponieważ potrzebuję ich teraz. Przygotujcie się więc na trudny tydzień, nie stawiajcie oporu. To was tylko męczy. Zrozumcie, że te ofiary są dla Moich celów i przyjmujcie je z Moich Rąk bez narzekania. To będzie wspaniały prezent dla świata.

 „Twoje napięcie z Zachwytem tylko cię wyczerpuje. Pozbądź się niepokoju, bądź wyczekująca, ale nie pozwól mu stać się otchłanią, tak jak w przeszłości. Przy okazji, Clare, ciesz się swoimi fletami, tak jak Ja je lubię. Dokończ piosenki, które razem napisaliśmy. Miałaś rację, kiedy powiedziałaś siostrze, że ten prezent został podarowany na relaks i uwolnienie od napięć dnia, a to tylko jedna z wielu korzyści.

 „Wspaniałe produkty uboczne to piękne piosenki, które budują i podnoszą na duchu innych. Wiesz, że Moje palce są zawsze w pracy, kiedy poświęcasz się muzyce. I uwielbiam robić to z tobą, więc ciesz się, a inni będą wzmocnieni. Na tym świecie są tysiące muzyków, bo lubię muzykę, ale przede wszystkim uwielbiam. Nie pozwól więc wrogowi obarczać cię winą za to, że lubisz tworzyć muzykę. Czynicie to dla Mojej Chwały. A gdyby tylko kilku członków wspólnoty połączyło się z tą prawdą, mielibyście całkiem niezły, mały zespół. To marzenie, że musiałem mieć was wszystkich razem tworzących muzykę.

 „Umiłowani, mieszkam w waszych hymnach i w waszej muzyce. Jest to więc słodko pachnąca ofiara, kiedy bawicie się ze Mną w swoim sercu. Wróg stara się wzbudzać dumę, gdy gracie dobrze, ale wy, którzy jesteście Moim, zachowacie to w czystości i odrzucicie jego sugestie. To wzmocni was również w innych dziedzinach, ponieważ próżność i duma są ulubionymi narzędziami diabła, aby odciągnąć Moją Oblubienicę ode Mnie. Odrzućcie jego sugestie, Moje Drogocenne Oblubienice, a razem będziemy cieszyć się smakiem Nieba na Ziemi.

 „Błogosławię was teraz, Moi umiłowani, mocą na nadchodzący tydzień, abyście ofiarowali Mi wszystko, co zwykle was irytuje, a ja przemienię je w łaski, aby przyciągnąć do Mnie wszystkich ludzi. Dziękujcie Mi we wszystkich przeciwnościach i uciskach, bo taka jest Moja Wola dla was. Dużo medytujcie nad Moim cierpieniem w tym tygodniu, dotrzymując Mi towarzystwa, gdy wspominamy Moje cierpienie dla ludzkości. Zaprawdę, kocham was bardziej niż cokolwiek.

 (Clare) Cóż, drodzy przyjaciele, nie chciałem dzielić się tym z wami, ale minęły 2 dni, odkąd to napisałam i chcę wam powiedzieć, że małe rzeczy, które pojawiają się każdego dnia z nami tutaj w społeczności, ujawniły, jak bardzo małostkowa, samolubna i krytyczna jest moja natura. Och, tak mi wstyd. To tylko ostrzeżenie dla was, drodzy. Uważnie obserwujcie swoje serce i nie przegapcie ani jednego aktu samolubstwa - za wszelką cenę poprawcie się w jak najmocniejszy sposób. Pan objawia, jak daleko musimy się posunąć, aby stać się świętymi. Nie pamiętam wszystkiego, co się wydarzyło, ale po dwóch dniach, kiedy sprawy nie poszły tak, jak sobie wyobrażałam, zdałam sobie sprawę, że to nie jest ofiara wielkopostna, to ujawnienie ukrytych i samolubnych motywów, które sprawiają, że czuję się tak brudna i małostkowa przed Panem.

 Dziękuję Bogu za Jego cierpliwość do mnie, gdy mam ochotę udusić moją siostrę lub brata za jakieś drobne wykroczenie. Cóż, przebaczył mi i jestem bardzo pokorna tym, co zobaczyłam o mojej własnej naturze. Panie, dziękuję Ci za przebaczenie i odkrycie surowości mojej duszy. Nie mogę uwierzyć, że mnie kochasz i akceptujesz w sposób, w jaki rozważam niektóre z moich zachowań. Muszą być smrodem w Twoich nozdrzach.

 (Jezus) „Moja o, tak drogocenna oblubienico, zaprawdę, te postawy nie pasują do ciebie i wskazują obszary, w których nadal musisz się poprawić. Więcej Mnie, mniej świata. Więcej czasu, mniej czasu pracy.  Przyjdź do Mojej Obecności, umiłowana Mojego Serca i pozwól Mi zanurzyć się w Mojej akceptacji i pokoju.  Nienawiść do samego siebie jest naprawdę potężną siłą i właśnie to szatan lubi używać przeciwko Moim naczyniam honoru. On próbuje odebrać wam waszą posługę przez ciągłe potępienie. Kochanie, kocham cię szaleńczo i wkrótce ten brzydki duch nie będzie już miał na ciebie wpływu. Tęsknię za tym szybko nadchodzącym dniem, a przy okazji wybaczam ci. Idź i przebacz też innym. Kochaj ich tak, jak Ja ciebie kocham.




Komentarze

Popularne posty