ZIEMIA PRZEMIJA, CHODŹCIE ZA MNĄ.

HEARTDWELLERS GHANA

From Jesus with Love

17 lipca, 2022


Witam, Bracia, Siostry i Rodzina Heartdwellers.  Przyszłam dziś rano do Pana mówiąc: Jezu, czy podzielisz się ze mną Swoimi ciężarami?


Jezus westchnął i zaczął:

 „Och, Moja umiłowana świat zgubiony — walka, śmierć tego świata jest w Moim Sercu. Wielu nie zdaje sobie sprawy, że ziemia rzeczywiście przemija. Każda sekunda niszczejąca, trawiona, niszczona, a miejscami oczerniająca. Byłem bardzo dosłowny, kiedy powiedziałem, że w Piśmie wszystko przemija, Moi umiłowani”.

 1 Koryntian 7:31

 „…i ci, którzy obchodzą się ze światem tak, jakby nie mieli z nim do czynienia. Bo obecna forma tego świata przemija.”

 „Tak wielu zniechęciło się i straciło nadzieję, patrząc na stan tego świata i nie trwając przy Moim Słowie. Tak, ziemia przemija, ale ani jedno Słowo z Moich ust nie wróci na pustkę — nie, to się ostoi. Nie pokładajcie już nadziei w przyszłości. Nie mówcie, że jutro sprawy się poprawią lub za pięć lub dziesięć lat od teraz wszystko się zmieni. Moi drodzy jutro nie jest obiecane niektórym z was, a już na pewno nie pięć czy dziesięć lat. Rzeczy się nie poprawią, nie ma lepszej przyszłości z nowymi technologiami i innowacjami, na które można się spodziewać, a jeszcze lepiej, zaufać czemukolwiek — mam na myśli, że wszystko przeminie.

 Szatan był tak sprytny, że przedstawił wam przyszłość z ludzkością i fałszywym poczuciem pokoju na czele. Technologie, którymi kieruje demoniczna moc i jego nikczemni słudzy, powodują zwiedzenie wielu. Nie dajcie się już nabrać, Moi umiłowani. Sprawiam, że cierpienie na świecie zwraca waszą uwagę, że nie ma tu waszego domu. Jeśli wasze życie było pełne prób i cierpień, kochani, podziękujcie Mi za to. Och, dziękujcie Mi, bo to Moje Miłosierdzie sprawia, że ​​jesteście tak chorzy na ten świat i pełni nadziei we Mnie, pragnący Niebiańskiego domu, który obiecałem i przygotowałem dla was. Czy wiecie, że wielu, którzy wiodą dobre życie, jak widzicie, kieruje się prosto do grobu – prosto na zagładę i prosto w ręce wroga?

 Gdybym pozwolił wam dostać tę pracę, tę rolę aktorską, tę pozycję, zostać zaakceptowanym przez te grupy przyjaciół lub być częścią elity w tłumie, albo poślubić tego bogatego mężczyznę lub bogatą dziewczynę – zrujnowałoby to was i przywiodło was tak daleko ode Mnie i prawdopodobnie tracąc wasze zbawienie. Moi umiłowani, ich świat nie ma wam nic do zaoferowania poza zasłonami dymnymi, pokusami i intrygami, które sprawią, że będziecie chorzy i skręceni w środku. Wyjdźcie ze świata raz na zawsze. Stańcie ze Mną i we Mnie, bo tam znajdziecie pewność i bezpieczeństwo, aby stać, gdy wszystkie rzeczy na tym świecie zaczną się trząść, gdy teraz się trzęsą i pękają, są niszczone, nie będziecie poruszeni i będziecie pośród beznadziejnych i zrozpaczonych.

 Wołam do was. Słyszycie Mój Głos, odpowiadajcie na wezwanie, Moi umiłowani. Nie siadajcie już na płocie. Wybierzciee ten dzień, komu będziecie służyć, światu czy Mnie? Nie macie się czego obawiać, kiedy podążacie za Mną i idziecie za Mną. Mam słowa i świat, który jest wieczny, który nigdy się nie skończy ani nigdy nie zostanie zniszczony, ale odnowiony, aby przynieść nowe życie. Chodźcie za Mną.

Wyciągnę was z bagna zamętu i samozadowolenia, które usidliło was, abyście żyli życiem mniejszym niż to, które dla was stworzyłem i przeznaczyłem. Boicie się nieznanego, bo tak naprawdę Mnie nie znacie, a Ja was poprowadzę i prowadzę na każdym kroku, kochani. Już nigdy nie poczujecie się samotni — bo nigdy nie byliście sami, ale Ja byłem z wami i nadal będę. Jest wiele pułapek zastawionych na was, Moi umiłowani. Tylko gdybyście wiedzieli, jak zawiły jest plan depopulacji i ludobójstwa, który trwa od wieków. To zostało zaplanowane dawno temu i zasiane w umysłach Moich dzieci od czasów Noego — kraść, zabijać i plądrować, a będzie się tylko pogarszać, umiłowani — tylko gorzej. Ale ci, którzy Mnie znają i żyją dla Mnie, odniosą zwycięstwo i nie będą się o nic martwić. Zadbam o każdą ich potrzebę i dam im pokój, którego ten świat nie może dać i nigdy nie da.

 Nie słuchajcie dalej zmysłów ani nawet słów waszego rządu. Prawie wszystkie rzeczy mają was skrzywdzić i zabić. Raczej szukajcie Mnie, podążajcie Moimi drogami i poznajcie Moje Serce. Ochronię was przed wszystkim, co planują wyzwolić na tym świecie i na masach. Wasza nadzieja, Moje dzieci, znajduje się tylko we Mnie. Kiedy Mnie poznacie, poznacie Mnie naprawdę, nie wzdrygniecie się, i nawet gdy staniecie twarzą w twarz ze śmiercią, zamiast się jej bać i próbować ratować swoje życie, uciekając, by je stracić ze względu na Mnie, ponieważ wrócicie do Tego, którego kochacie. Śmierć po prostu zabiera was z powrotem do domu, do Mnie, do miejsca wiecznego spoczynku. Miejsce zupełnej błogości i zjednoczenia ze Mną i wszystkim, co stworzyłem – ciesząc się, wzrastając i ucząc się, jak być wszystkim, do czego was stworzyłem. Tak to wygląda, kiedy jesteście Moi i podążacie za Mną. Kłopoty zbliżają się do waszego świata, wielkie kłopoty, Moi ukochani, są na horyzoncie. Musicie podjąć decyzję. Daję wam teraz łaskę odpowiedzi – zostawcie wszystko inne, weźcie swój krzyż i chodźcie za Mną”.




Komentarze

Popularne posty