NIE POZBAWIAJCIE SIĘ! WY WCIĄŻ NIE WIECIE ZBYT WIELE... STRZEŻCIE SIĘ CIASNOTY!

 30 marca 2021 - Słowa Jezusa przekazane przez Siostrę Klarę


  (Clare) Drodzy Mieszkańcy Serca, niech Jego Mądrość pokona nasze lęki i doprowadzi nas do nowego zrozumienia Jego Słowa. Panie, nie wiem, jak rozwiązać te problemy. Wiem, że wiesz, jak to zrobić i proszę o mądrość dla dusz, które są tak zamknięte. Było kilka sytuacji, w których po prostu nie mogłam się właściwie porozumieć. Był opór i czułam to. Jezus zaczął...

  (Jezus) „Masz do czynienia z upartym, krnąbrnym duchem”.

  (Clare) Więc nieugięcie/uparcie spojrzałam w górę... Oznacza to trzymanie się mocno lub uparcie celu, opinii itp.; niereagujący na argumenty, przekonania lub prośby, osoba nieelastyczna, uparcie opierająca się zmianom.  A oto ciekawe powiedzenie… „Uparty, krnąbrny człowiek nie trzyma się opinii, oni go trzymają”.

  (Jezus) „Moje dzieci, chcę wam pokazać wiele rzeczy w Moim Królestwie, ale jeśli zamkniecie dla Mnie drzwi, nie mogę wam ich przekazać. Problemem jest wasz osąd i wasze uprzedzenia. Czujecie, że wiecie już wszystko, co musicie wiedzieć, więc zamykacir nowe kanały mądrości, które chcę wam dać, w tym Pismo Święte.

  Pozwólcie Mi powiedzieć, że jest wiele rzeczy, o których nie wiecie, więcej, niż możecie sobie wyobrazić. Te rzeczy, którymi chciałbym się z wami podzielić, mają wpływ na waszą postawę i zachowanie, a ostatecznie na przebieg waszego życia, a także na przykład dla waszych dzieci. Z podziwem trzymacie się tego, czego nauczyliście się z Pisma Świętego, ale jest o wiele więcej i zasmuca Mnie, gdy zamykacie się na Dar, który chcę wam dać.

  Cuda wiary zostały wam przekazane przez Mojego Ducha Świętego, aby pomóc wam wzrastać w głębi i zrozumieniu, abyście mogli żyć świętym życiem. Ponieważ Mnie wykluczyliście, wasza wiara nie pogłębia się, a wasze zrozumienie jest ograniczone. Potrzebujecie wszystkiego, co dla was zostawiłem.

  Dałem Krew Mojego Życia, abyście mogli codziennie przyjmować Mnie w Komunii. Ale jeśli odmawiacie zrozumienia tego wspaniałego Daru, okradacie się z czegoś, czego absolutnie potrzebujecie, aby pozostać w wierze i wejść głębiej. Gdybyście go nie potrzebowali, nie zapłaciłbym tak wysokiej ceny za udostępnienie go wam.

  Żyjecie w świecie z innymi ludźmi, którzy mają Dary, którymi mogą się z wami podzielić. Święci i męczennicy mają tak wiele do dania, gdy czytacie historie ich życia. Wzmacnia was, gdy widzicie, co dla nich zrobiłem, i wiecie, że mogę zrobić dla was te same, a nawet większe rzeczy. Ale wasza ciasnota umysłu i poczucie, że już niczego nie potrzebujecie, również zamyka te drzwi.

  Chcę przekazać i wyjaśnić wam tak wiele rzeczy poprzez Pismo Święte i świętych, ale nie mogę, ponieważ te rzeczy nie są akceptowane. Nie widzicie waszego prawdziwego stanu, inaczej sięgacie po te Dary. Jesteście niedożywieni i zamknięci na Żywe Wody Łaski, które płyną przez tak wiele naczyń, które umieściłem wokół was.

  Jeśli nadal będziecie blokować Moje wysiłki, aby pogłębić swoją wiarę, kiedy staniecie przede Mną, będziecie głęboko zasmuceni, gdy zdacie sobie sprawę, kim moglibyście być, co mogliście zrobić i co mogliście mieć, i czy mogliście podzielić się z innymi. Powiecie... „Dlaczego nie chciałem słuchać? Dlaczego byłem tak uparty i tak powolny w przyjmowaniu? Dlaczego potępiłem te pomysły?

  To ma wiele wspólnego ze strachem i dumą. Lęk przed nieznanym i duma z tego, co myślicie, że wiecie, co jest tak niewiele w porównaniu z mądrością i radością, którymi chciałem się z wami podzielić przez innych. Proszę przestańcie budować między nami przegrodę. Sprowadziłem was w to miejsce dla tych samych rzeczy, którym zaprzeczacie i ignorujecie. Mam dla was o wiele więcej, ale jesteście tak pełni siebie i tego, o czym myślicie, że wiecie, że nie ma w waszym umyśle miejsca na to, co naprawdę ważne.

  Kiedy dusza żyje z kubkiem pełnym siebie, nie ma już miejsca na nic więcej i zastyga lub rośnie tylko w małych przyrostach. Ale wiele z tego, co znajduje się waszym kubku, to tradycja ludzi z waszego środowiska kulturowego. Wiele błędów zostało zmieszanych z prawdą i brakuje głębszego zrozumienia Pisma Świętego. Moje Słowa są Żywe i Prawdziwe, nie są przestarzałe i stare. Zawierają głębię, do której większość nigdy nie dociera z ich zrozumieniem.

  A jednak tak wielu chodzi z poczuciem zadowolenia, że ​​już wiedzą wszystko, co powinni wiedzieć, a zatem wszystko, co jest poza ich zrozumieniem, jest nieistotne, ponieważ myślą, że już wiedzą. Z tego powodu całe życie żyją w ciemności i ignorancji i pozbawieni są wielu skarbów, które chcę im objawić.

 Lenistwo przyczynia się również do ignorancji i potępienia. Niektórzy są tak zajęci gromadzeniem wiedzy i umiejętności w świecie, że mają niezmiernie mało czasu dla Mnie i tego, co mam dla nich.

 W rezultacie ich zrozumienie pozostaje powierzchowne, co z kolei może prowadzić ich do osądzania rzeczy, których nie rozumieją i obawiają się tego, czego nie rozumieją. To właśnie zrobili Mi faryzeusze. Nie chcieli schodzić głębiej. Nie chcieli ryzykować przekroczenia granic ich porozumienia, na którym wszyscy stali i wspólnie pracowali. Wykreślili linię przed Bogiem i powiedzieli... "Do tej pory i nie dalej".

 „Wspinajcie się wyżej, Moi synowie i córki, przyjmijcie wszystkie tajemnice, które Pismo ma do zaoferowania. Otwórzcie wasze umysły. Niektórzy z was są tak ograniczeni, że nawet mysz nie mogłaby wejść. Czy pamiętacie, jak faryzeusze odsiewali komary i połykali wielbłądy? Nie bądźcie tacy jak oni.

 Otwórzcie oczy, umysł i serce na Moje Objawienia na ten czas i okres w waszym życiu. Wzywam was do nowej krainy, gdzie wasze zrozumienie będzie o wiele większe i bardziej ekscytujące niż to, czego do tej pory doświadczyliście w swoim życiu. Przyjmijcie Mnie, przyjmijcie cuda z Pisma Świętego z nowym i otwartym umysłem. Przetestujcie wszystko, aby upewnić się, że jest zgodne z Pismem, a następnie dostosujcie je do siebie. Wasze życie rozkwitnie jak letni ogród i da pożywienie ludziom wokół was.

 Dobrze zrobiliście, badając duchy, aby zobaczyć, czy są z Boga, ale odłóżcie na bok tradycje ludzi, w które zostaliście złapani. Wszyscy zostaliście wychowani w środowisku uprzedzeń. Nadszedł czas, aby zbadać te uprzedzenia, aby zobaczyć, czy zatrzymują one przepływ żywych wód, skupiając się na jednym obszarze Pisma Świętego i ignorując inny.

 To takie normalne w waszych kościołach w waszych czasach, że biorą z Pisma to, co im się podoba, i unikają tego, czego nie rozumieją, tym samym okradając innych ze wszystkiego, co ma do zaoferowania Moje Słowo. Następnie rozwijają silne uprzedzenia, unikają całych koncepcji biblijnych i prowadzą innych do kafeterii ewangelii, która łaskocze uszy, ale nie oferuje żadnych wyzwań ani nowego wzrostu.

 Nie dajcie się zwieść strachowi przed fałszywą doktryną, wyśmiewaniem lub silnymi uprzedzeniami, ale sprawdzajcie to za pomocą Pisma Świętego, przyjmując to, co jest prawdziwe, a odrzucając to, co fałszywe.

 Dokładajcie wszelkich starań, aby stawić się przed Bogiem jako wypróbowani pracownicy, nie mając się czego wstydzić, właściwie posługując się słowem Prawdy. (2 Tymoteusza 2:15) – Zauważcie, powiedziałem zatwierdzony przed Bogiem, a nie przed ludźmi i ich uprzedzeniami i tradycjami. Bądźcie pilni i zagłębijcie się w swoje zrozumienie Mojego Słowa. Wtedy nie będziecie mieli się czego wstydzić w tym dniu.

 Błogosławię was teraz z pokorą i zrozumieniem, że w tej wierze jest o wiele więcej i mówię wam, głód Żywych Słów, które wam dałem i osądźcie je właściwie. Znowu bądźcie pilni w przedstawianiu się Mi jako zatwierdzonych, jako rzemieślnicy, którzy nie mają się czego wstydzić, by właściwie posługiwać się Słowem Prawdy”.




Komentarze

Popularne posty