…Nadchodzą bolesne godziny! Jestem Królem chwały!

Colle del Buon Pastore (Wzgórze Dobrego Pasterza)
Carbonia, Włochy 28 Lipca, 2022


…Nadchodzą bolesne godziny! 

   Jestem Królem Chwały!

Ukochane dzieci, obudźcie się! (…) Nadszedł czas, aby otworzyć oczy na fakty: Szatan porusza pionkami, wkrótce zostaniecie przytłoczeni wojną, będziecie cierpieć wielki głód i zostaniecie poddani niewoli.

Moje dzieci, jestem waszym Bogiem Stwórcą, kocham was nieskończenie i czekam na wasze przebudzenie, „… wiedzcie, że nie ma już czasu do stracenia”, sprawy tego świata się skończyły, zbawcie wasze dusze.

Kapłani Boga, wyjdźcie na zewnątrz, bądźcie obrazem i podobieństwem do Mnie, oddałem całego Siebie dla zbawienia dusz, teraz zależy od was, Moi konsekrowani:… oddajcie swoje życie.

Mój projekt ma na celu wyzwolenie, chcę zbawić wszystkie Moje dzieci, chcę je prowadzić tam, gdzie płynie mleko i miód. Moi umiłowani, jesteście na końcu czasu, Maryja jest już na ziemi, aby zebrać dla siebie swoją armię, wierną Mnie, Jej Synowi Jezusowi.

Przygotujcie się, Moje dzieci, na ostateczną konfrontację, niech wasze serce będzie zachowane w wierze we Mnie.

Nadchodzi wielki potop ognia, ... będziecie zaskoczeni we śnie, ... nie śpijcie Moje dzieci, obudźcie się! Obudźcie się! Włóżcie na siebie zbroję, zjednoczcie się ze swoim Bogiem Miłości i z różańcem świętym i krzyżem w dłoni walczcie z diabłem.

Módlcie się, Moje dzieci, nadszedł czas intensywnej modlitwy, ofiarowania czasu, który wam jeszcze dostępny do dyspozycji, na modlitwę.

Poście od rzeczy tego świata, czyńcie pokutę, odradzajcie się we Mnie.

Żołnierze Chrystusa są już gotowi, ustawieni u boku Maryi do ostatecznej bitwy z szatanem. Bądźcie czujni, och ludzie, nie dajcie się zmiażdżyć złemu:… nadchodzą bolesne godziny! Zapewnijcie sobie bezpieczeństwo we Mnie, wzywajcie Mojego Miłosierdzia, proście o Mój wcześniejszy powrót.

Naprzód Moje dzieci, Maryja jest z wami, pozwólcie jej wykuć was we Mnie.

Bóg zbawia!




Komentarze

Popularne posty